XXL Nutrition

Test e /primo of test e / anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beste leden,
Al een tijdje niks van me laten horen dus dacht dat het tijd was om een update te geven.
momenteel zit ik in einde week 8 , goede gains gemaakt en toch een kilo of 5 weten te winnen. Ben qua vetpercentage ook iets achteruitgegaan dus dat is natuurlijk wel lekker. Verder heb ik met de primo niet echt het gevoel dat ik On ben. Eigenlijk merk ik helemaal niets qua sides op gains na 😁. Momenteel nog steeds :
375mg test e
300mg primo

ik zou de gear wel kunnen opschroeven voor mijn gevoel maar dat ga ik niet doen. Ik maak prima gains op deze hoeveelheid en probeer het toch nog met zo min mogelijk te doen. Ook ga ik na mijn cruise periode gewoon weer test primo runnen met anavar.

als ik het vergelijk met de test anavar die ik al heb gedaan moet ik eerlijk zeggen dat ik daarmee toch wat meer gains heb gemaakt naar mijn gevoel. Maar heb natuurlijk nog 4 weken te gaan en vooral in de laatste weken nu lijkt de weegschaal wat meer stil te staan alleen de gains op het oog gaan nu juist veel sneller.
nu tijd om morgen flink wasted te gaan tijdens de jaarswisseling en daarna weer flink aan de bak te gaan met een frisse start.

ik wens jullie dan ook een goede jaarswisseling 😁
 
Je kan ook wat meer gaan eten je hoeft niet meteen meer gear te nemen...
 
Je kan ook wat meer gaan eten je hoeft niet meteen meer gear te nemen...
Oh dat wist ik niet :p. Heb 8 weken goed gebulkt en wil nu wat scherpte inbrengen dus heb de kcals wat lager gezet. Was meer gevoelsmatig bedoeld.
 
Ik ben zelf ook aan het oriënteren betreft primo voor straks. Ik lees steeds dat je minimaal 400 moet zetten en als je het echt goed wil doen minimaal 600.
ik heb alleen geen zin om elke 5 dagen 6 ml + test m’n reet in te douwen.

jij ervaart primo op deze dosis als positief dus? Of zal je het hoger zetten als je nu terug kijkt ?
 
Ik ben zelf ook aan het oriënteren betreft primo voor straks. Ik lees steeds dat je minimaal 400 moet zetten en als je het echt goed wil doen minimaal 600.
ik heb alleen geen zin om elke 5 dagen 6 ml + test m’n reet in te douwen.

jij ervaart primo op deze dosis als positief dus? Of zal je het hoger zetten als je nu terug kijkt ?
Ik ervaar primo zeker als positief ja.
Persoonlijk denk ik dat het wel iets hoger gedoseerd moet worden om het echt goed tot zijn recht te laten komen. Ik moet wel nog een paar weken dus verwacht ook nog wel een verschil qua looks. Maar op 4/500mg met een laag vetpercentage is het imo zeker de moeite waard.

als ik in de toekomst mijn primo hoger ga doseren zou ik persoonlijk gewoon dagelijks gaan zetten en rouleren van injectiespot. 1ml per dag is zo gezet 😃.
 
Pose is maar raar, maar fysiek is zeker wel goed
Thanks maat! Je hebt gelijk , deze pose is fucking raar🤣. Mijn armen komen hebben de overhand terwijl dit in het echt totaal niet is eigk.
 
Thanks maat! Je hebt gelijk , deze pose is fucking raar🤣. Mijn armen komen hebben de overhand terwijl dit in het echt totaal niet is eigk.
Het lijkt net alsof je je schouders fel maar onder trekt, wat ten koste gaat van je breedte (denk ik, ben zelf ook niet bepaald een held in poseren :p )
 
Het lijkt net alsof je je schouders fel maar onder trekt, wat ten koste gaat van je breedte (denk ik, ben zelf ook niet bepaald een held in poseren :p )
Ja je hebt gelijk man , kom hier nog wel een keer op terug met een wat betere 🤣👍.
 
🆙🆙🆙

Als je hier op terug komt zal een before pic ook tof zijn. Ben echt benieuwd naar primo en waardoor vormen meer benadrukt worden wat ik her en der lees !
Sorry voor de late reactie. Zal van de week kijken of ik daar de juiste foto’s voor heb.
ik kan je wel vertellen dat primo een fijne compound is. Geeft je mooie volle spieren en is zowel geschikt in de bulk als in de cut.
heb het zelf op 300mg per week gehouden maar dat ga ik wel verhogen in een volgende blast. Ik denk dat het goedje dan nog beter tot zijn recht komt.
 
Sorry voor de late reactie. Zal van de week kijken of ik daar de juiste foto’s voor heb.
ik kan je wel vertellen dat primo een fijne compound is. Geeft je mooie volle spieren en is zowel geschikt in de bulk als in de cut.
heb het zelf op 300mg per week gehouden maar dat ga ik wel verhogen in een volgende blast. Ik denk dat het goedje dan nog beter tot zijn recht komt.
Aait, dat is goed te horen! Ik zat in twijfel voor test/primo of test/mast. Ben van mezelf vrij droog en dat wil ik eigenlijk niet inleveren waar ik ‘bang’ voor ben bij een test/deca bijvoorbeeld. Maar omdat mast voor de kut is en ik eigenlijk massa wil bouwen.. maar mast heeft wel weer een goede A:E ratio, daarom zeg maar.

Hoe zit die ratio bij test/primo eigenlijk?

overigens zeer benieuwd naar je foto(‘s) !!
 
Aait, dat is goed te horen! Ik zat in twijfel voor test/primo of test/mast. Ben van mezelf vrij droog en dat wil ik eigenlijk niet inleveren waar ik ‘bang’ voor ben bij een test/deca bijvoorbeeld. Maar omdat mast voor de kut is en ik eigenlijk massa wil bouwen.. maar mast heeft wel weer een goede A:E ratio, daarom zeg maar.

Hoe zit die ratio bij test/primo eigenlijk?

overigens zeer benieuwd naar je foto(‘s) !!
Massa bouwen en een laag vp? Doe dan gewoon test-deca. Als je echt laag staat en je houdt voeding wat in het oog (wat ik veronderstel dat je reeds doet) dan zal het vocht meevallen. Uit ervaring van anderen die ik ken, wordt je op 8% en goede voeding geen ballon hoor, dat zijn de deca spuiters die op 15%+ zitten en elk weekend in de mcDo zitten :D
 
Aait, dat is goed te horen! Ik zat in twijfel voor test/primo of test/mast. Ben van mezelf vrij droog en dat wil ik eigenlijk niet inleveren waar ik ‘bang’ voor ben bij een test/deca bijvoorbeeld. Maar omdat mast voor de kut is en ik eigenlijk massa wil bouwen.. maar mast heeft wel weer een goede A:E ratio, daarom zeg maar.

Hoe zit die ratio bij test/primo eigenlijk?

overigens zeer benieuwd naar je foto(‘s) !!
Heb persoonlijk nog geen ervaring met mast dus daar kan ik je niet veel over vertellen uit eigen ervaring.

A:E ratio zit bij test/primo pluis , volgens mij vergelijkbaar met mast in dezelfde verhouding 500/400 bijvoorbeeld.
Primo is vgm wel meer geschikt om clean mee te bulken want je zet er wel echt schone massa mee aan.
als ik je doelen zo hoor dan past primo goed bij je plannen. Overigens is voeding wel het enige wat je echt hard/droog en clean gains gaat geven , ongeacht de steriod.

aangezien ik te spreken ben over de primo ga ik in de volgende blast ook weer primo gebruiken. Probeerde zo droog mogelijk uit deze blast te komen zodat ik dit kan onderhouden in de cruise en dat ik weer goed schoon kan gaan bulken wanneer de volgende blast weer van start gaat . Ik denk aan 500 test 400 primo. Ben overigens niet zeker hiervan aangezien ik DHB ook wel zie zitten.
 
Ik wil ook wel een keer primo proberen. Met welke compound naast test is die shit goed te stacken voor massa? Deca/NPP? Als je nagaat wat de meeste coaches/guru’s/pro’s/experts zeggen, is massa bouwen met 3 compounds tegelijkertijd toch wel het beste.
 
Back
Naar boven