MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • En de echte mannen die in weer en wind fietsen geven daar geen bal om. ;)
    Toch wel. Net terug van een barre tocht van ruim 3 uur, had bijna een micropenis. Maar kleding en fiets (in dit geval de mtb) tot in de puntjes kleurgecoördineerd. Na de eerste single track zat alles onder de modder, wat een bagger vandaag. Op mijn celeste Bianchi racefiets is die kleurcoördinatie helemaal hachelijk. Ik heb dan de keuze tussen helemaal zwart, zwrt met geel (clubkleding, lijkt op de Jumbo outfit) of natuurlijk ook celeste.
     
    Toch wel. Net terug van een barre tocht van ruim 3 uur, had bijna een micropenis. Maar kleding en fiets (in dit geval de mtb) tot in de puntjes kleurgecoördineerd. Na de eerste single track zat alles onder de modder, wat een bagger vandaag. Op mijn celeste Bianchi racefiets is die kleurcoördinatie helemaal hachelijk. Ik heb dan de keuze tussen helemaal zwart, zwrt met geel (clubkleding, lijkt op de Jumbo outfit) of natuurlijk ook celeste.
    Voila.
     
    Titanium, dat is echt alleen voor de nerds. :roflol:

    Kan me voorstellen dat je wel de kleding en niet de fiets kunt betalen🤣
    Ik heb gewoon een titanium mtb, maar voor woon wekt verkeer een Ghost met een naafversnelling. ;)
     
    En de enige juiste (want sterk op die van mij lijkende) avatar op Instagram!
    Mijn stiefvader is er ook zo ene, fiets duurder dan mijn auto omdat het niks mag wegen, als dan vraagt: waarom val je niet gewoon 20kg af, is ie lastig

    verkeerde quote :), moest Sparks79 zijn
     
    Back
    Naar boven