XXL Nutrition

DBB-meet België.

Wanneer?


  • Totaal stemmers
    5

Bezoekers in dit topic

De vraag is welke sportscholen in België goed zijn, a la Fox Gym of Platinum Gym. Ik ken er geen enkele.
En welke een beetje goed vindbaar zijn, gok ik? Vanaf de weg is het nu niet even altijd duidelijk zichtbaar. Althans niet voor Nederlandse begrippen
 
Eten lijkt me dus wel een probleem.

Eén grote gezellige tafel zal er niet inzitten.
Wat op zich toch ook wel wat jammer is.

Gremlin via de GPS lijkt het meeste toch wel vrij vlot te vinden?

Maar goede gyms vinden lijkt me wel de nummer 1 prioriteit.
 
Geen idee. De keren dat ik in België moest overnachten voor werk, en dacht, ik ga wel even trainen, vond ik het erg slecht vindbaar. Maargoed, dat kan ook best aan mijn vrouwelijk richtingsgevoel liggen
Daarom neem ik altijd een mannenstem, mist nooit.
 
Geen idee. De keren dat ik in België moest overnachten voor werk, en dacht, ik ga wel even trainen, vond ik het erg slecht vindbaar. Maargoed, dat kan ook best aan mijn vrouwelijk richtingsgevoel liggen
Bij het zien van je flitsmeister snap ik dat:p
 
Verkeerd topic.
 
Nog niet alles gelezen maar een meet in Gent zou ik wel zien zitten :)
 
Overigens is strength house een gym ala platinum. Is wel in een marginale buurt, ‘Breenienge’

 
Overigens is strength house een gym ala platinum. Is wel in een marginale buurt, ‘Breenienge’

Daar zijn een paar Belgen uit mijn gym ook wel eens geweest. Ziet er goed uit inderdaad.
 
Olympic Gent: puur gewichtheffen eigenlijk, dus gok enkel sq/b/dl en niet echt bodybuilding
Vision4Body: niet echt in Gent maar wel mooie gym (weet niet of je daar zomaar binnen kan)
First Class Gym: bodybuilding, geen idee hoe het daar is maar staan wel bodybuilders op de site
JIMS (overpoort): geen idee hoe het daar is maar het is een oké gym denk ik
 
Olympic Gent: puur gewichtheffen eigenlijk, dus gok enkel sq/b/dl en niet echt bodybuilding
Vision4Body: niet echt in Gent maar wel mooie gym (weet niet of je daar zomaar binnen kan)
First Class Gym: bodybuilding, geen idee hoe het daar is maar staan wel bodybuilders op de site
JIMS (overpoort): geen idee hoe het daar is maar het is een oké gym denk ik
First class is erg Klein. Niet zo fan van eigenlijk. Sfeer is ook maar matig ime.
 
Persoonlijk klinkt strength house heel aantrekkelijk:D
 
Voor mij ook :D zou je ook komen?
Ik ga nog niks toezeggen maar als het uitkomt wil ik wel komen. Is natuurlijk best ver en was graag nog gaan eten erna. Maar aangezien in België nu ook de restaurants is dat wel jammer:(
 
Ik ga nog niks toezeggen maar als het uitkomt wil ik wel komen. Is natuurlijk best ver en was graag nog gaan eten erna. Maar aangezien in België nu ook de restaurants is dat wel jammer:(

Staat er al een datum vast? Binnen 4 weken zullen ze terug open gaan, wat de resultaten ook zijn op dat moment. Druk zal te groot zijn voor politiek.
 
Ik kom alleen voor het eten. :trollface:
 
België is toch weer in lockdown voor zo’n 6 weken denk ik.
 
dit is wel een goede locatie voor de belgjes
1609494804744.png
 
Back
Naar boven