Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wilde oudjaars party :D
Maar vast heel gezellig, de beste wensen voor 2021!
 
Ik ga in Deze log even minder actief zijn tot de contest voorbij is.

ik ga nog 8 weken Deca 250mg zetten (in de hoop dat mn schouder wat beter aan gaat voelen) samen met 500teste en dan cruisen, (mast gaat er dus uit) overige spullen (m1t, Dianabol, high deca enz) houd ik aan de kant voor een volgende blast, als mijn schouder terug volledig genezen is en mijn techniek wat beter is.
eventueel pak ik de laatste 2 weken van de contest m1t, maar denk het niet, ben het blasten nogal beu en vanaf februari moet ik terug gaan werken dus wil dan fit zijn en niet lethargisch.

VP is na afgelopen dagen rond de 12, mss ietsjes minder (in dbb vetpercentage dus 8 :) ) aders lopen terug over benen en buik, maar niks extreem, vorige zomer was het feller. De rest van deze blast ga ik beetje boven onderhoud eten, ben het cutten even beu maar echt bulken daar is het te vroeg voor
 
Het kuren helpt je dus bij blessures? Maw sneller herstel? Of is dit enkel tijdens de kuur op zich?
 
Het kuren helpt je dus bij blessures? Maw sneller herstel? Of is dit enkel tijdens de kuur op zich?
Over deca word soms beweert dat het helpt,
Andere producten zijn eerder nefast voor een blessure tijdens een kuur denk ik
Shadow Project doet het daar nu ook voor, vandaar dat ik het nog even laat meelopen
 
Over deca word soms beweert dat het helpt,
Andere producten zijn eerder nefast voor een blessure tijdens een kuur denk ik
Shadow Project doet het daar nu ook voor, vandaar dat ik het nog even laat meelopen

Van test had ik dit ook vernomen. Nu ja ben er een leek in.
 
Als iemand van de meelezers eens zin heeft in het weekend hier mee te trainen, stuur dan maar een p.m.
Zal wel buiten zijn vanwege de regels, dus dingen zoals farmers, sled-pulls, dumbell en kettlebelwerk
Ook beginners welkom.
 
Heb je ook een vuurkorf en bier? :)
 
Waar woon je eigenlijk ook al weer?
 
Ohja. Dan ga ik skippen :p 2u30 rijden.
 
Als ik een weekje Centerparcs boek laat ik het wel weten.
 
Back
Naar boven