XXL Nutrition

'Waarom wist ik dit niet eerder?' - tips, hack's, ect

Bezoekers in dit topic

Gremlin

Huge Freak
Lid geworden
4 jul 2020
Berichten
9.979
Waardering
15.118
Lengte
1m65
Na tientallen kilo's kip gesneden te hebben, wees Onit mij op een schaar voor de kip.
Zo'n handige tip, dat ik achteraf dacht: waarom wist ik dit niet eerder?

Schaar voor de ekte bodybuilding lifestyle.


Of het nu om voeding of om trainen gaat, dat "Waarom wist ik dit niet eerder?" momentje heeft iedereen wel eens, denk ik. Je weet nooit wie je helpt door zulke momentjes te delen. Het leek mij een mooi onderwerp voor een topic, dus bij deze.

Ja, topictitel is kut :o
 
Altijd problemen met het duurzaam stroef maken van gladde oppervlakken. (dipstangen en andere gladde, ronde trainingsatributen.

Totdat ik dit type griptape 'ontdekte':

 
De 'thick grip wrist roller' is mogelijke de beste allround oefening voor grip en onderarm ontwikkeling.
Probleem is alleen, om deze oefening maximaal effectief te doen dien je de armen horizontaal voor je lichaam te houden.
Hierdoor worden de schouders al gauw de beperkend factor.

Daarom heb ik zelf een wrist roller gemaakt, met een bus erin die ik over een stang -op schouderhoogte- in mijn powerrack kan schuiven.
Op die manier kan ik de onderarmen maximaal belasten zonder dat ik mijn armen hoef te laten zakkken.
 
Na tientallen kilo's kip gesneden te hebben, wees Onit mij op een schaar voor de kip.
Zo'n handige tip, dat ik achteraf dacht: waarom wist ik dit niet eerder?




Of het nu om voeding of om trainen gaat, dat "Waarom wist ik dit niet eerder?" momentje heeft iedereen wel eens, denk ik. Je weet nooit wie je helpt door zulke momentjes te delen. Het leek mij een mooi onderwerp voor een topic, dus bij deze.

Ja, topictitel is kut :o
Lol...dat doe ik al zo een 20 jaar... gewoon een kwestie van hoe kan ik zo snel mogelijk een maaltijd in elkaar frotten na t werk :roflol:
Eigenlijk bijna alles kan je knippen...ook handig met lenteuitjes.

Nog een... als je mosselen gebakken wil eten. Na koken uit de schelp halen. Boterham zakje nemen en daar de bloem in doen, mosselen erbij, omschudden en zonder troep bebloemd. Kan ook prima met paneren van stukjes kip.

Of gemakzucht... pasta koken=8 min
Groente koken =5min
Op 3 min de groente bij de pasta mikken. Scheelt ook afwas.
 
Waarom zou je kip willen knippen? :dunno:
Investeer in een paar goede messen.
 
Na tientallen kilo's kip gesneden te hebben, wees Onit mij op een schaar voor de kip.
Zo'n handige tip, dat ik achteraf dacht: waarom wist ik dit niet eerder?




Of het nu om voeding of om trainen gaat, dat "Waarom wist ik dit niet eerder?" momentje heeft iedereen wel eens, denk ik. Je weet nooit wie je helpt door zulke momentjes te delen. Het leek mij een mooi onderwerp voor een topic, dus bij deze.

Ja, topictitel is kut :o
Werkt ook perfect voor zelfgemaakte grote pizza (beschadigd de Bakplaat niet)
 
Waarom zou je kip willen knippen? :dunno:
Investeer in een paar goede messen.
Zal een persoonlijke voorkeur zijn. Wel eens met dat goede messen onderschat zijn.

Maar ging mij niet om de kip hoor, die schaar was een voorbeeld. Ging mij om het delen van kleine handige tips
 
Nog een tipje ; zet Flitsmeister op 'automatisch verbinden', maar check het ook altijd even.
Kan je zomaar € 310 schelen. :(
 
Nog een tipje ; zet Flitsmeister op 'automatisch verbinden', maar check het ook altijd even.
Kan je zomaar € 310 schelen. :(
Nog een tipje ; kijk bij parkmobile altijd ff voor de zekerheid of hij uitstaat.
Kan je ook zomaar €130 schelen...
Dure dagpas om ff daggie bij trainmore te gymme💀
 

Bijlagen

  • Screenshot_20201229-154639_Parkmobile.jpg
    Screenshot_20201229-154639_Parkmobile.jpg
    103,8 KB · Weergaven: 203
Heeft niets met gymmen te maken maar:
10minutemail.com
Als je ergens een email voor op moet geven maar je wilt niet je eigen mail geven
Hiermee kun je gewoon emails uitlezen en bevestigen
Volgens mij heb je dit zelfs voor telefoonnummers tegenwoordig
 
Na tientallen kilo's kip gesneden te hebben, wees Onit mij op een schaar voor de kip.
Zo'n handige tip, dat ik achteraf dacht: waarom wist ik dit niet eerder?




Of het nu om voeding of om trainen gaat, dat "Waarom wist ik dit niet eerder?" momentje heeft iedereen wel eens, denk ik. Je weet nooit wie je helpt door zulke momentjes te delen. Het leek mij een mooi onderwerp voor een topic, dus bij deze.

Ja, topictitel is kut :o
Blond zeker?
 
Blikjes tomaten(saus)
Onderkant eraf halen en dan met het gebruikelijke clipje openmaken -> altijd alles eruit.

advocadopit een mes inzetten en dan draaien, nooit meer gevaar. Al is het toch niet te vreten.
 
Blikjes tomaten(saus)
Onderkant eraf halen en dan met het gebruikelijke clipje openmaken -> altijd alles eruit.

advocadopit een mes inzetten en dan draaien, nooit meer gevaar. Al is het toch niet te vreten.
Een medestander :D eindelijk!
 
1 liter chocomel helpt wel, om aan je calorieën te komen. Halfvolle lijkt prima.
 
Ketting smeren van motor zonder middenbok:

-motor op zijstandaard, versnelling in vrij
-sjorbandje, bv toeclip, om remhendel en handvat doen, strak aantrekken
-met de rechter hand aan het stuur de motor over de zijstandaard heenduwen, zodat alleen het achterwiel van de grond komt
-balkje onder rechter voetsteun
-smeren maar!
 
Back
Naar boven