Fitness Seller

Mening op kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dvc

Novice
Lid geworden
2 jan 2021
Berichten
9
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Hallo Forum leden, ik heb een kuur waar ik jullie mening over wilde. En ook gelijk een vraag voor jullie. Doen jullie alle aas in 1 spuit of is het soms verstandig om meerdere malen te prikken? Hgh is pfizer pen dus dat zou zowiezo apart geprikt moeten worden. Ik heb al ervaring met kuren maar dit zou de eerste langere kuur worden en ook de eerste met hgh. Doel is om droge massa te pakken ik ben nu 82 kg met rond 12%

Week 1: 1iu ED / 60mg Anavar ED

Week 2: 1iu ED / 60mg Anavar ED

Week 3: 1iu ED / 60mg Anavar ED

Week 4: 1iu ED / 60mg Anavar ED



Cutten:

Week 5 t/m 6 60 mg Anavar ED

Week 5 t/m 12: 2iu (5on 2off)

Week 5 t/m 12: Test P, Tren A, Mast P 150mg om de dag

Week 5 t/m 12: 1000iu HcG p.w



Brigden:

Week 13 t/m 16: 2iu (5on 2off)

Week 13 t/m 16: Test E 125mg per week

Week 13 t/m 16: 1000iu HcG per week



LeanBulk:

Week 17 t/m 22: 50mg Oxy elke dag

Week 17 t/m 32: Test E 500mg pw

Week 17 t/m 32: Primo 800mg pw

Week 17 t/m 34: 1000iu HcG p.w

Week 17 t/m 34: 2iu (5on 2off)



Nakuur:

Week 35 t/m 36: 40mg Nolvadex ed

Week 37: 30mg Nolvadex ed

Week 38 t/m 39: 20mg Nolvadex ed
 
5 jaar jaar geleden test en deca kuren gedaan
Kuren van 12 weken
 
Deca m test ging samen in de spuit
 
Zo ver ik weet moet je in ieder geval geen olie & water basis samen in 1 spuit zetten
 
Dat is mij ook bekend maar ik sprak best wel wat mensen en iederreen zei test en deca wat ik had ging prima samen. Maar nu zijn het andere as dus dan vraag ik het liever hoe de mensen met veel ervaring het hier zouden doen.
 
Je maakt het allemaal veel te complex. Anavar eruit flikkeren. Of wil je dat het clitje van jou nog meer gaat groeien?

Cutten op 250 mg test-e, totdat je tevreden genoeg bent om weer te gaan bulken. Hoogstwaarschijnlijk als je weer zicht krijgt op je abs etc. Tren/mast is wellicht een leuke toevoeging als je er even goed bij wilt staan, maar gezien jouw stats heb je meer dan genoeg aan 200mg-e / 250mg test-e om die massa te behouden. Ik denk dat dat natty zelf nog wel mogelijk is bij jou, maargoed dat moet je allemaal zelf weten natuurlijk.

Voor bulken zou ik het allemaal niet exotisch doen. Gewoon de standaard test(500-750mg) hanteren. Wellicht kun je er NPP/Deca/Dbol aan toevoegen.

En met die iu's van jou moet je ook geen wonderen verwachten. Of het moet de ekte ekte GH zijn en dan is het zelf nog verwaarloosbaar bij die dose. Volgens mij heb je minimaal 4-5 iu's nodig om er echt iets van te merken. En dan moet je er ook minimaal 4-6 maanden aan zitten.
 
Dankje voor je reactie,
Waarom zou je de anavar weg laten
Wat bedoel je met het groeie van clit?
Ik wil zowiezo geen deca aan toevoegen omdat het erg lang in het systeem terug te vinden is als as. Over de hgh is wel echte echte hgh uit nederlandse apotheek het gaat om genotropin van pfizer.
 
Dankje voor je reactie,
Waarom zou je de anavar weg laten
Wat bedoel je met het groeie van clit?
Ik wil zowiezo geen deca aan toevoegen omdat het erg lang in het systeem terug te vinden is als as. Over de hgh is wel echte echte hgh uit nederlandse apotheek het gaat om genotropin van pfizer.

Anavar is een beetje nutteloos mits je geen powerlifter of wedstrijd bodybuilder bent.

Als deca je niet bevalt vanwege de lange ester kan je npp overwegen.
 
Dankje voor je reactie,
Waarom zou je de anavar weg laten
Wat bedoel je met het groeie van clit?
Ik wil zowiezo geen deca aan toevoegen omdat het erg lang in het systeem terug te vinden is als as. Over de hgh is wel echte echte hgh uit nederlandse apotheek het gaat om genotropin van pfizer.
Omdat het voor die doeleinden compleet nutteloos is imo. Anavar is zo zwak dat het doorgaans bijna alleen door vrouwen wordt gebruikt. En als je er iets van wilt merken, dan moet je wel zoveel gebruiken dat het totaal niet rendabel is.

Zeker als je kijkt naar de schade:gains ratio. Orals en in het bijzonder Anavar zijn niet bepaald goed voor je lipiden etc. Test op die dose heeft nauwelijks tot bijna geen effect daarop en daarbij is het ook nog eens effectiever. Plus wil je sowieso al test gaan gebruiken, dus waarom moeilijk doen?

Dan zou ik het gewoon bij test houden. Wellicht dat je er nog masteron aan kan toevoegen voor meer vrije test en lichte ai mogelijkheden.
 
Dus wat ik eigenlijk begrijp is jullie zouden adviseren om anavar weg te laten en gelijk in week 5 te springen en gelijk beginnen te cutten? Zou kickstart iets toevoegen?
Wat vinden jullie van de doseringen verder vanaf week 5? Thanks alvast voor reacties
 
5 jaar jaar geleden test en deca kuren gedaan
Kuren van 12 weken
Je bent 22... dus op 17 jaar al een paar kuren gedaan.... bijtijds erbij ...
*viel me gewoon even op*
 
Je bent 22... dus op 17 jaar al een paar kuren gedaan.... bijtijds erbij ...
*viel me gewoon even op*
Dat klopt helemaal. Dip gehad en een hoop weer verloren na de kuuren maar niet alles. Dit keer met hgh proberen en hopen dat ik nogmeer kan behouden
 
Na dit topic te hebben gelezen zou ik de anaboeloez en hgh nog ff links laten liggen en 2022 misschien een nieuwe poging wagen.
Zo te lezen heb je er nog gewoon te weinig kaas van gegeten.
 
Als je na 5 jaar weer gaat kuren, waarom niet gewoon met een 500 mg Test kuurtje starten?
 
Als je na 5 jaar weer gaat kuren, waarom niet gewoon met een 500 mg Test kuurtje starten?
Juist om meer te behouden. Als ik kijk wat ik pak in een kuur test deca en en wat ik uiteindelijk verlies. en hoe hormoonproductie verstoord is boek ik eigenlijk naar mijn mening niet heel veel vooruitgang met aas op langere termijn. Hgh kan hierin nog het verschill maken heb ik het idee
 
Juist om meer te behouden. Als ik kijk wat ik pak in een kuur test deca en en wat ik uiteindelijk verlies. en hoe hormoonproductie verstoord is boek ik eigenlijk naar mijn mening niet heel veel vooruitgang met aas op langere termijn. Hgh kan hierin nog het verschill maken heb ik het idee
Hgh gaat geen fuck doen voor wat jij verwacht er van.
 
Back
Naar boven