AndroidHealthClinic

Corona training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rippedmeeuw

Huge Freak
Lid geworden
21 aug 2020
Berichten
8.229
Waardering
10.344
Lengte
2m10
Massa
52kg
Vetpercentage
1%
Hallo ik weet het is laat maar ik zit met iets in me hoofd. Ik zou eigenlijk na de feestdagen een minicut gaan doen maar nu zijn de gyms dicht. Ik wil nu eigenlijk wel een beetje beginnen met cutten ik wil hardlopen en daarnaast calesthenics doen en pushups etc ik heb zelf een dumbell van 10kilo. Wat zouden jullie doen heb wel zin om die bulk vetjes weg te werkrn alleen ik weet dat spiermassa sneller verloren gaat in een cut zonder gym? Wat zeggen jullie op onderhoud eten zodat ik op gewicht blijf of 10% kcal te kort?
 
Indien je info wenst over voeding of subs. Geef maar een seintje.
 
Ik eet zelf op onderhoud, cutten / bulken kan ook natuurlijk, mijn gedachte is dat cutten nu onnodig veel spierverlies kan veroorzaken omdat je te weinig traint om dat te voorkomen, bulken in deze tijd is gewoon moddervet worden, zonde.
 
Ik eet zelf op onderhoud, cutten / bulken kan ook natuurlijk, mijn gedachte is dat cutten nu onnodig veel spierverlies kan veroorzaken omdat je te weinig traint om dat te voorkomen, bulken in deze tijd is gewoon moddervet worden, zonde.
Ja ik heb een dumbell verstelbaar tot 30Kg en nog een dumbell van 10 dus kan alles wel trainen. Ben nu gewoon bezig met een mini cut moet me vet percentage verlagen ben niet tevreden hoe het er nu uitziet voel me er niet lekker bij
 
Ik eet zelf op onderhoud, cutten / bulken kan ook natuurlijk, mijn gedachte is dat cutten nu onnodig veel spierverlies kan veroorzaken omdat je te weinig traint om dat te voorkomen, bulken in deze tijd is gewoon moddervet worden, zonde.
Ik blijf me eiwitten goed eten en zorgen dat ik niet teveel gewicht verlies. 0.5kg per week niet meer, ik weet niet tot wanneer de gyms dicht zijn sws langer dan 19januari.
 
Ja ik heb een dumbell verstelbaar tot 30Kg en nog een dumbell van 10 dus kan alles wel trainen. Ben nu gewoon bezig met een mini cut moet me vet percentage verlagen ben niet tevreden hoe het er nu uitziet voel me er niet lekker bij
Als je niet tevreden bent met je vp is het antwoord altijd cutten, zoals je zelf al aangeeft, max 0,5kg per week is een mooi streven!
 
Als je niet tevreden bent met je vp is het antwoord altijd cutten, zoals je zelf al aangeeft, max 0,5kg per week is een mooi streven!
Ben ook super gemotiveerd man. Juist een extra challenge om tijdens de lockdown te cutten ik hou van uitdagingen
 
Als je niet tevreden bent met je vp is het antwoord altijd cutten, zoals je zelf al aangeeft, max 0,5kg per week is een mooi streven!
Ik ben nu 1.4kg verloren, maar dat is nu vooral glycogeen en vocht. Het is ook de eerste week.
 
Als je niet tevreden bent met je vp is het antwoord altijd cutten, zoals je zelf al aangeeft, max 0,5kg per week is een mooi streven!
Ik ga denk ik 2150 vanaf vandaag
 
4FE86B3A-63EB-4951-9735-F2EE0D79E1A1.png

Update ik ben vandaag weer 0.5%vet verloren🥳
 
Back
Naar boven