XXL Nutrition

Redpill/blackpill

Bezoekers in dit topic

Elke vrouw, al is ze lelijk als de nacht, kan bijna op elke straathoek geslachtsgemeenschap krijgen. Een vrouw heeft jou niet nodig daarvoor. Dat idee is misschien voor velen onverteerbaar.

Het gaat niet alleen om neuken. Ook een relatie is niet haalbaar omdat ze altijd op zoek zou zijn naar beter en dat vroeg of laat vinden, naïef denken dat die Chad die ze even wat aandacht geeft er hetzelfde over denkt.
 
Het gaat niet alleen om neuken. Ook een relatie is niet haalbaar omdat ze altijd op zoek zou zijn naar beter en dat vroeg of laat vinden, naïef denken dat die Chad die ze even wat aandacht geeft er hetzelfde over denkt.
Hoezo niet haalbaar. Jij hebt toch een relatie? Je moet er wel wat voor doen om dat in stand te houden.
 
Elke vrouw, al is ze lelijk als de nacht, kan bijna op elke straathoek geslachtsgemeenschap krijgen. Een vrouw heeft jou daar in feite niet nodig daarvoor. Dat idee is misschien voor velen onverteerbaar. Maar ik snap de haat echt niet. Nee mannen dat zijn altijd zulke geweldige mensen, totaal onbegrijpbaar ja dat vrouwen ze verlaten. Man de meeste mannen die ik ken zijn sukkels van de bovenste plank. Bezoek eens een kroeg, als ze weer openen, en kijk hoe velen zich gedragen. Wijfuh! Neukuh! Zuipuh! Het gaat fout als je een bepaalde ideeën over een heel geslacht gaat leggen.

Heb vaak het idee dat mannen zich zo gedragen in het bijzijn van andere mannen. Alsof ze iets moeten doen want anders gaan maten nog denken dat hij homo is. Of de sterke verhalen kracht bijzetten.

Het verschil tussen trainen in een gym zonder vrouwen en een mét vrouwen, en dan kijken hoe de mannen zich gedragen....hilarisch haantjes gedraag, geslijm, praatjes van heb ik jou daar. Maar daarom kom ik ook nooit meer in dat soort gelegenheden. Die sfeer is niks.
 
Heb vaak het idee dat mannen zich zo gedragen in het bijzijn van andere mannen. Alsof ze iets moeten doen want anders gaan maten nog denken dat hij homo is. Of de sterke verhalen kracht bijzetten.
Ja uiteraard, maar dat zegt toch al genoeg. Dat is het punt in feite dat ik maak.
Het verschil tussen trainen in een gym zonder vrouwen en een mét vrouwen, en dan kijken hoe de mannen zich gedragen....hilarisch haantjes gedraag, geslijm, praatjes van heb ik jou daar. Maar daarom kom ik ook nooit meer in dat soort gelegenheden. Die sfeer is niks
Ik vind dat meestal zo slecht. Alsof die vrouwen dat niet doorhebben, die prikken daar van ver al doorheen. Net als een slijmbal die ongemeend met vrouwen praat want aandacht en omdat het een vrouw is.
Maar goed, ik ben opgegroeid met vier vrouwen en heb gelukkig een ietwat ander en veel genuanceerder beeld van vrouwen dan wat ik hier aan flarden meekrijg.
 
Ik heb best wel veel redpilled dingen meegemaakt van zowel de chad als incel kant maar ken gelukkig ook meiden die echt niet continu naar beter dan hun vriendjes zitten te zoeken. Van sommigen zie je gewoon meteen dat die for life aan elkaar vast zitten.

Daar niet in kunnen geloven zit een waarheid in maar velen ook wel in de weg denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo niet haalbaar. Jij hebt toch een relatie? Je moet er wel wat voor doen om dat in stand te houden.

Ik spreek voor een redpilled persoon. Ik ben het zelf niet. Maar het is natuurlijk niet zwart/wit. Ik ben niet naïef, er zit zeker een kern van waarheid in.
Heb een prima relatie, al 11 jaar. Ik bewijs eigenlijk zelf het tegendeel. Ben niet rijk, niet slim, klein, kaal en heb een rijke vrouw waar velen hun vrouw betreft looks wel voor zouden inruilen. Ze heeft ook nog humor, we lachen elke dag!
En ook helemaal niet bang haar kwijt te raken. Dus wat dat betreft staat het bekijken van deze video's daar helemaal los van.
Je kan ook iets bekijken zonder erin te geloven, omdat je het onderwerp wel interessant vindt.
 
Het verschil tussen trainen in een gym zonder vrouwen en een mét vrouwen, en dan kijken hoe de mannen zich gedragen....hilarisch haantjes gedraag, geslijm, praatjes van heb ik jou daar. Maar daarom kom ik ook nooit meer in dat soort gelegenheden. Die sfeer is niks
Ik vind dat meestal zo slecht. Alsof die vrouwen dat niet doorhebben, die prikken daar van ver al doorheen. Net als een slijmbal met vrouwen praten want aandacht.
Ik spreek voor een redpilled persoon. Ik ben het zelf niet. Maar het is natuurlijk niet zwart/wit. Ik ben niet naïef.
Heb een prima relatie, al 11 jaar. Ik bewijs eigenlijk zelf het tegendeel. Ben niet rijk, niet slim, klein, kaal en heb een rijke vrouw waar velen hun vrouw betreft looks wel voor zouden inruilen.
En ook helemaal niet bang haar kwijt te raken. Dus wat dat betreft staat het bekijken van deze video's daar helemaal los van.
Je kan ook iets bekijken zonder erin te geloven, omdat je het onderwerp wel interessant vindt.
Ah oke. Ik denk dat je helemaal geen uitzondering bent overigens. Je bent volgens mij wel jezelf zover dat mogelijk is kent je beperkingen, kan communiceren en hebt zelfinzicht. En iemand tegengekomen waarmee je het leuk genoeg hebt, of waarbij de boel in balans lijkt. Is dat een garantie, nee soms lopen de zaken anders dan vooraf gehoopt en als je daar zelf bij bent geweest ben je er ook mede verantwoordelijk voor.
 
Ik vind dat meestal zo slecht. Alsof die vrouwen dat niet doorhebben, die prikken daar van ver al doorheen. Net als een slijmbal met vrouwen praten want aandacht.

Ah oke. Ik denk dat je helemaal geen uitzondering bent overigens. Je bent volgens mij wel jezelf zover dat mogelijk is kent je beperkingen, kan communiceren en hebt zelfinzicht. En iemand tegengekomen waarmee je het leuk genoeg hebt, of waarbij de boel in balans lijkt. Is dat een garantie, nee soms lopen de zaken anders dan vooraf gehoopt en als je daar zelf bij bent geweest ben je er ook mede verantwoordelijk voor.

Ik heb van jongs af aan altijd al interesse gehad in liefde en relaties en met name wat vrouwen aantrekkelijk vinden. Niet om er zelf beter van te worden of daarop aan te passen, maar gewoon hoe aantrekking werkt.
Het zogenaamde zelfverzekerd overkomen van mannen, soms de grootste losers vind ik ook fascinerend.

Een garantie heb je nooit, maar het gevoel dat het lijkt alsof je die garantie wel hebt is erg prettig om te hebben. Als dingen dan toch anders gaan lopen in de toekomst ben je deels verantwoordelijk voor. Soms is er niks aan te doen als de chemie is uitgewerkt. Je kan dat natuurlijk wel heel makkelijk versnellen of rekken, maar voorkomen geloof ik niet zo in.
 
Ik vind dat meestal zo slecht. Alsof die vrouwen dat niet doorhebben, die prikken daar van ver al doorheen. Net als een slijmbal met vrouwen praten want aandacht.

Denk dat je nog verbaast zal staan. Als de man maar knap genoeg is, is geslijm van harte welkom...doet een minder mooie man exact hetzelfde dan is het veelal ongewenst.
 
Denk dat je nog verbaast zal staan. Als de man maar knap genoeg is, is geslijm van harte welkom...doet een minder mooie man exact hetzelfde dan is het veelal ongewenst.
Toch zullen een hoop wel weten wat het precies is, of het niet classificeren als meer dan dat. En zijn een hoop mannen anders als een leuke vrouw aandacht geeft? Ik zie het dagelijks om me heen. Leven is een speeltuin. Wat ik zo merkwaardig vindt is dat het de ene meer wordt aangerekend dan de ander (v/m) in o.a. het verlengde van dit topic. Een vrouw die als een heilige maria door het leven moet gaan of moest gegaan zijn, als ik een paar van die reddits lees.
 
Toch zullen een hoop wel weten wat het precies is, of het niet classificeren als meer dan dat. En zijn een hoop mannen anders als een leuke vrouw aandacht geeft? Ik zie het dagelijks om me heen. Leven is een speeltuin. Wat ik zo merkwaardig vindt is dat het de ene meer wordt aangerekend dan de ander (v/m) in o.a. het verlengde van dit topic.

Denk dat vrouwen veel hypocrieter zijn in de speeltuin. Er zijn geen regels, je mag zo hypocriet zijn als je wilt natuurlijk. Maar daar mag dan ook over gesproken worden. Denk dat je het los moet zien van "haat".

Daar zit natuurlijk ook die te zelfverzekerde bouwvakker bij die nog denkt door te fluiten een kans te maken bij knappe carriere dames. Die komt er tussendoor met "alle vrouwen zijn kut" opmerkingen.
 
Denk dat vrouwen veel hypocrieter zijn in de speeltuin. Er zijn geen regels, je mag zo hypocriet zijn als je wilt natuurlijk. Maar daar mag dan ook over gesproken worden. Denk dat je het los moet zien van "haat".

Daar zit natuurlijk ook die te zelfverzekerde bouwvakker bij die nog denkt door te fluiten een kans te maken bij knappe carriere dames. Die komt er tussendoor met "alle vrouwen zijn kut" opmerkingen.
In ieder geval mag er best meer gepraat worden met in plaats van alles proberen te voorspellen en bedenken over. Zo zie ik het maar. En ja ik vind die paar negers gewoon een beetje lachwekkend, die heeft toch niemand nodig man als je beetje zelfverzekerd durft te zijn en gewoon relax een praatje maakt, zonder daar gelijk een heel verhaal bij te bedenken of aan op te hangen.
 
Er is wel een natuurlijk verschil in hoe de macht van selectie werkt en wat gezond is voor de psychologische zelf-ontwikkeling in het leven.

Vrouwen die opgaan in alle makkelijke aandacht en daardoor hun vermogen tot pair bonding beschadigen worden er niet beter op.
 
Er is wel een natuurlijk verschil in hoe de macht van selectie werkt en wat gezond is voor de psychologische zelf-ontwikkeling in het leven.

Vrouwen die opgaan in alle makkelijke aandacht en daardoor hun vermogen tot pair bonding beschadigen worden er niet beter op.
Wat is pair bonding in normaal nl. Die termen jongens, hou op hoor. Cockstare, pair bonding, chad, incel. :roflol:
 
In ieder geval mag er best meer gepraat worden met in plaats van alles proberen te voorspellen en bedenken over. Zo zie ik het maar. En ja ik vind die paar negers gewoon een beetje lachwekkend, die heeft toch niemand nodig man als je beetje zelfverzekerd durft te zijn en gewoon relax een praatje maakt, zonder daar gelijk een heel verhaal bij te bedenken of aan op te hangen.

Misschien dat mannen nog altijd het stigma hebben vooral naar uiterlijk te kijken, daar waar het vrouwen ook meer om het karakter te doen zou zijn. In de praktijk is het eerder andersom.

Ik heb het er ook met mijn vriendin over en dan hebben we een leuke discussie.
Dat programma "lang leven de liefde" (zal jij wel verschrikkelijk vinden ;) ) is dan weer mooi om te zien hoe 80% van de vrouwen meteen afhaakt om de "fysieke aantrekking"terwijl dat voor bijna geen enkele man andersom een issue is.
 
Misschien dat mannen nog altijd het stigma hebben vooral naar uiterlijk te kijken, daar waar het vrouwen ook meer om het karakter te doen zou zijn. In de praktijk is het eerder andersom.

Ik heb het er ook met mijn vriendin over en dan hebben we een leuke discussie.
Dat programma "lang leven de liefde" (zal jij wel verschrikkelijk vinden ;) ) is dan weer mooi om te zien hoe 80% van de vrouwen meteen afhaakt om de "fysieke aantrekking"terwijl dat voor bijna geen enkele man andersom een issue is.
Ken het programma niet, of is dat dat infantiele waar Bert aan meedeed?
 
Wat is pair bonding in normaal nl. Die termen jongens, hou op hoor.
Is toch gewoon een normale engelse wetenschappelijke term?

In biology, a pair bond is the strong affinity that develops in some species between a mating pair, often leading to the production and rearing of offspring and potentially a lifelong bond. Pair-bonding is a term coined in the 1940s that is frequently used in sociobiology and evolutionary biology circles.

Gebruik wel vaker de engelse term als het nederlands niet klinkt of er geen goed woord voor heeft. paar binding :shrug:
 
Back
Naar boven