Fitness Seller

Average bulklog

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wendler 531 C5W1D3
54 min
BW: 70,3

Warmup
BW Squats

SSB Squat
5 x 5 x 55kg

Bench
5 x 5 x 45kg

SS

Band pull apart

5 x 20 x oranje

Bent over row
5 x 10 x 50kg

3 sets push ups, hanging knee raises en curls

Deze template heeft de main en supplemental lifts op aparte dagen. Vandaag voelde de supplemental lifts super licht dus heb er maar paused reps van gemaakt.
 
Wendler 531 C5W1D3
54 min
BW: 70,3

Warmup
BW Squats

SSB Squat
5 x 5 x 55kg

Bench
5 x 5 x 45kg

SS

Band pull apart

5 x 20 x oranje

Bent over row
5 x 10 x 50kg

3 sets push ups, hanging knee raises en curls

Deze template heeft de main en supplemental lifts op aparte dagen. Vandaag voelde de supplemental lifts super licht dus heb er maar paused reps van gemaakt.
Intussen al wat hoger in bodyweight of? Ben niet bekend met Wendler vind het er wel interessant uitzien
 
Ja ik gain nu gemiddeld 1,5kg per maand. Na deze cycle ga ik Building the Monolith doen van Wendler, dan moet ik sowieso de calorieën flink gaan uppen en dan zal ik ook wel veel meer in bw aankomen.
 
Deze template heeft de main en supplemental lifts op aparte dagen. Vandaag voelde de supplemental lifts super licht dus heb er maar paused reps van gemaakt.
Dat vond ik ook een minpuntje van Wendler, vaak vond ik de trainingen te licht, weinig volume en dan 1x repout. Zijn ook relatief weinig werksets en zo te zien ga je er ook snel (binnen een uur) doorheen.
 
Waarom omlaag?

Omdat op dit tempo je vetpercentage snel oploopt. Langer bulken = meer gains.

Snap al helemaal niet waarom je de kcals zelfs wilt uppen wanneer je al 1,5 kg per maand aankomt.
 
Waarom omlaag?
T liefst wil je 800 gram in de maand aankomen, maar ik heb in dezelfde positie als jou gezeten en mij boeide mijn vet percentage niet zo omdat ik gewoon een fatsoenlijk gewicht wilde wegen
 
Bedankt voor de tips, ik ga de kcals met 200 p/d verlagen
 
Bedankt voor de tips, ik ga de kcals met 200 p/d verlagen
Ik zou dan ff kijken wat je weekgemiddelde van je gewicht doet om zo te controleren of je echt 200 gram aankomt
 
B6A41979-7CE8-4BE6-BD6D-C5698419A09E.jpeg

Over 3 maanden ongeveer +3kg

Edit: weet niet hoe ik aan die 1,5kg pm kwam
 
T liefst wil je 800 gram in de maand aankomen, maar ik heb in dezelfde positie als jou gezeten en mij boeide mijn vet percentage niet zo omdat ik gewoon een fatsoenlijk gewicht wilde wegen
Tijdens mijn eerste trainingsjaren bulkte ik altijd met een te groot overschot. Het gaf mij voldoening dat de weegschaal omhoog bleef gaan. Wist ik veel dat er relatief gezien maar zó weinig spiermassa bij zat. En cutten wil je dan weer niet...want dat betekend inleveren. Zelfs nu ik AAS gebruik gaat het nog langzaam en is het merendeels vocht, glycogeen en vet. Ik betrap mijzelf er nog steeds op dat ik te gefocussed ben op de weegschaal. Daar kom ik ineens weer achter wanneer ik na enkele maanden van fit naar shit ben gegaan.
 
Tijdens mijn eerste trainingsjaren bulkte ik altijd met een te groot overschot. Het gaf mij voldoening dat de weegschaal omhoog bleef gaan. Wist ik veel dat er relatief gezien maar zó weinig spiermassa bij zat. En cutten wil je dan weer niet...want dat betekend inleveren. Zelfs nu ik AAS gebruik gaat het nog langzaam en is het merendeels vocht, glycogeen en vet. Ik betrap mijzelf er nog steeds op dat ik te gefocussed ben op de weegschaal. Daar kom ik ineens weer achter wanneer ik na enkele maanden van fit naar shit ben gegaan.
Ja ik herken het, te gefixeerd op de cijfers van de weegschaal, maar het is heel lastig als je bijv 50kg weegt om dan tevreden te zijn met 800 gram per maand aankomen alhoewel dit natuurlijk beter is. Je wilt snel resultaat, ookal is het een marathon en geen sprint
 
Tijdens mijn eerste trainingsjaren bulkte ik altijd met een te groot overschot. Het gaf mij voldoening dat de weegschaal omhoog bleef gaan. Wist ik veel dat er relatief gezien maar zó weinig spiermassa bij zat. En cutten wil je dan weer niet...want dat betekend inleveren. Zelfs nu ik AAS gebruik gaat het nog langzaam en is het merendeels vocht, glycogeen en vet. Ik betrap mijzelf er nog steeds op dat ik te gefocussed ben op de weegschaal. Daar kom ik ineens weer achter wanneer ik na enkele maanden van fit naar shit ben gegaan.
Hoe lang raad je aan om door te gaan met een bulk? Ben toen de sportscholen weer open gingen in juli begonnen met de bulk, ik denk dat ik nu rond de 16-17% bf zit.
 
Wendler 531 C5W1D4
59 min
BW: 69,9

Warmup
BW Squats
YTWL

Deadlift
5 x 5 x 72,5kg

Press
5 x 5 x 27,5kg

Pull up
6 x 5 x bw
5 x 5 x bw

SS

Dips
3 x 8 x bw
2 x 6 x bw

SSB split squat
4 x 12 x 30kg

Rear lateral raise
4 sets
 
Wendler 531 C5W2D1
51 min
BW: 71,2

Warmup
YTWL
BW squats

SSB Squat
2 x 5 x 62,5kg (1e set moest 52,5kg zijn :roflol:)
15 x 67,5kg

Bench
5 x 42,5kg
5 x 50kg
12 x 55kg

SS

Band pull apart

5 x 20 x oranje

Bent over row
5 x 10 x 47,5kg

SS

Push up
5 sets

Lateral raise
4 sets
 
Wendler 531 C5W2D2
1hr 2min
BW: 71,2

Warmup
YTWL
Low bar stretch
BW squats

Deadlift
5 x 67,5kg
5 x 80kg
15 x 90kg (kon nog wel meer reps maar cardio fail :roflol: )

Press
5 x 25kg
5 x 27,5kg
12 x 32,5kg

SS

Rear lateral raise
3 sets

Pull ups
7 x 5 x bw
3 x 4 x bw

SS

Dips
3 x 8 x bw
3 x 6 x bw

Split squats
4 x 12 x 30kg

Bicep curls
2 sets

M'n cardio is er in ieder geval wel op vooruit gegaan. In juli was ik helemaal kapot na 5 reps squats/deadlifts.
 
Wendler 531 C5W2D3
1hr 5min
BW: 70,6kg

Warmup
BW Squats

SSB Squat
5 x 5 x 52,5kg

Bench
5 x 5 x 42,5kg

SS

Band pull apart

5 x 20 x oranje

Bent over row
5 x 10 x 47,5kg

4 sets push ups, 4 sets lateral raises, 3 sets bicep curls

Op squat en bench weer paused reps.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven