MuscleMeat

Google TimeLine (1 bezoeker)

Hecht jij belang aan het feit dat mister Google weet waar jij gaat en staat?


  • Totaal stemmers
    11

Bezoekers in dit topic

Ach gossie, Google die kan achterhalen hoe interessant en indrukwekkend jouw leven wel niet is. Je zou je toch geen leven kunnen voorstellen als dit ooit openbaar wordt gemaakt. Of wat voor andere kwaadwillige bedoelingen ze eventueel hebben. Ik zou er ook er ook niet van kunnen slapen.

Ik schrik eerder van de mensen die denken dat ze belangrijk genoeg zijn dat ze hier ooit zorgen over hoeven te maken. Of ben jij de nieuwe Edward Snowden? Kan natuurlijk ook.
the little mermaid sigh GIF
 
Dat is niet wat interessant is. Het is de metadata.

En dan? Kunnen ze zien wat voor ranzige shit ik in mijn leven doe? Iedereen weet toch dat ik mijzelf elke dag probeer te pijpen met 3 vingers in mijn anus. Ik heb niets te verbergen.

Smoke nog een paar paddenstoelen. Gare bijgelovige linkse hippiess!!
 
En dan? Kunnen ze zien wat voor ranzige shit ik in mijn leven doe? Iedereen weet toch dat ik mijzelf elke dag probeer te pijpen met 3 vingers in mijn anus. Ik heb niets te verbergen.

Smoke nog een paar paddenstoelen. Gare bijgelovige linkse hippiess!!
Jij loopt alleen te bitchen op een of ander forum. Jij hebt geeneens een tijdlijn. :roflol:
 
En dan? Kunnen ze zien wat voor ranzige shit ik in mijn leven doe? Iedereen weet toch dat ik mijzelf elke dag probeer te pijpen met 3 vingers in mijn anus. Ik heb niets te verbergen.

Smoke nog een paar paddenstoelen. Gare bijgelovige linkse hippiess!!
Nee, dat is dus juist niet wat de data verzamelt. Bekijk het filmpje, is best interessant.
 
Jij loopt alleen te bitchen op een of ander forum. Jij hebt geeneens een tijdlijn. :roflol:
Klopt, zo bijzonder is het allemaal niet. Dat ik toevallig een keer die anale kralen op Zalando zie verschijnen als advertentie vind ik niet spannend. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Nee, dat is dus juist niet wat de data verzamelt. Bekijk het filmpje, is best interessant.
Oh ze verzamelen niet eens de interessante informatie.

Ik weet wel ongeveer hoe het werkt met Big Data en dergelijke. Denk je nu werkelijk dat je al jouw informatie kan verbergen middels een paar #ikdoenietmeermee klikken.
 
Denk je nu werkelijk dat je al jouw informatie kan verbergen middels een paar #ikdoenietmeermee klikken.
Nee dat denk ik niet. Dat zeggen ze trouwens ook in dat filmpje van Snowden.
 
Aangezien th0maz enkele zeer relevante opmerkingen maakte in dit topic dan toch maar een Poll toegevoegd.
 
Heb ik ergens hiervoor toestemming gegeven?
Ja, en hier kan je het aanpassen.

Als je slimme apparaten of bepaalde plugins gebruikt, dan kan het misschien geen kwaad om het synchroniseren na te kijken

Of gewoon even op laptop naar je Google account, dan kom je er vanzelf. Qua gps: best kans dat je GPS uit hebt staan, maar je telefoon wel toestemming hebt gegeven voor GPS bij bepaalde apps. En voor het bepalen van je exacte locatie, speelt Bluetooth en WiFi ook mee, dacht ik
 
Laatst bewerkt:
Dat we gemonitord waren was al duidelijk.
Maar zo gedetailleerd...

En ze maken er dan nog eens leuke Timeline van voor je!
Alles maar dan ook alles. Zie het filmpje van apfelstrudel van het interview met Edward Snowden. Het is te bizar voor woorden.

Hij legt ook uit dat er een reden is waarom je je batterij niet meer uit je telefoon kan halen, want alleen als je je batterij eruit haalt is je toestel echt "off the grid".

Complot? Als het bullshit is wordt hij niet, na jaren, nog steeds gezocht.

Aangezien th0maz enkele zeer relevante opmerkingen maakte in dit topic dan toch maar een Poll toegevoegd.
Vind je? Dat het hem niet boeit, wat helemaal aan hem is, betekent niet dat hij een geldig argument of een relevante opmerking maakt.
 
Alles maar dan ook alles. Zie het filmpje van apfelstrudel van het interview met Edward Snowden. Het is te bizar voor woorden.

Hij legt ook uit dat er een reden is waarom je je batterij niet meer uit je telefoon kan halen, want alleen als je je batterij eruit haalt is je toestel echt "off the grid".

Complot? Als het bullshit is wordt hij niet, na jaren, nog steeds gezocht.


Vind je? Dat het hem niet boeit, wat helemaal aan hem is, betekent niet dat hij een geldig argument of een relevante opmerking maakt.
Had niet eens door dat je die batterij er niet meer kan uithalen.
Ik ben een dinosaurus in het lichaam van een Griekse jonge god.

Die opmerking naar th0maz was niet serieus bedoeld.
Maar als grapje.
 

Bijlagen

  • 2021-01-05_NL_Mobility_Report_nl.pdf
    176,5 KB · Weergaven: 62
Alles maar dan ook alles. Zie het filmpje van apfelstrudel van het interview met Edward Snowden. Het is te bizar voor woorden.

Hij legt ook uit dat er een reden is waarom je je batterij niet meer uit je telefoon kan halen, want alleen als je je batterij eruit haalt is je toestel echt "off the grid".

Complot? Als het bullshit is wordt hij niet, na jaren, nog steeds gezocht.


Vind je? Dat het hem niet boeit, wat helemaal aan hem is, betekent niet dat hij een geldig argument of een relevante opmerking maakt.
tenor.gif
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven