Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Training zit er weer op. Tijd om na 2 weken vakantie weer aan de bak te gaan. Oké. Dat eerste maakt mn dag goed. 2e Denken we nog even over na.
    Mooie dag!
    Geniet van je werkdag!
     

    Dit vind ik een mooi bericht.
    Het tijdschrift L’Homo wordt voorlopig niet meer uitgebracht. Dat is besloten omdat het blad door te weinig mensen wordt gelezen, waardoor Linda zich genoodzaakt voelt te stoppen met het jaarlijks uitbrengen.
     
    Ik kan in principe 4x per week bij de gym trainen. Maar vorige week was het rustig met boeken dus heb toen 6x kunnen trainen en vandaag had iemand zich afgemeld dus kon extra, 5x deze week. :flex: makes my day.

    Fiets ik terug,.zie ik bij de CrossFit gewoon een mannetje of 15 trainen. Met de deuren open zowel binnen als buiten. :roflol:
     
    Ik kan in principe 4x per week bij de gym trainen. Maar vorige week was het rustig met boeken dus heb toen 6x kunnen trainen en vandaag had iemand zich afgemeld dus kon extra, 5x deze week. :flex: makes my day.

    Fiets ik terug,.zie ik bij de CrossFit gewoon een mannetje of 15 trainen. Met de deuren open zowel binnen als buiten. :roflol:
    Maar bij CF zijn ze wel elite, iedereen weet dat als je CF doet je niet ziek kan worden en alles geneest, dat kan je niet vergelijken met andere sporters en al helemaal niet met bodybuilding.
     
    Ik kan in principe 4x per week bij de gym trainen. Maar vorige week was het rustig met boeken dus heb toen 6x kunnen trainen en vandaag had iemand zich afgemeld dus kon extra, 5x deze week. :flex: makes my day.

    Fiets ik terug,.zie ik bij de CrossFit gewoon een mannetje of 15 trainen. Met de deuren open zowel binnen als buiten. :roflol:
    Bij de crossfitbox betaal je zo achterlijk veel contributie dat ze makkelijk die boetes kunnen betalen.
     
    Die eigenaar van de CrossFit heeft al een boete van 4k gehad. Schijnt een rijke Rus of Est te zijn die schijt heeft.
     
    Crossfit, dat is toch die sport voor als je al je principes bent kwijtgeraakt?
    Er zijn toch wel crossfitinnen waar ik graag naar kan kijken (er was een grapje dat CF vrouwen een mooi getraind vrouwenlichaam geeft, en mannen ook) en ze hebben training zonder apparaten onder de aandacht gebracht.

    Daardoor hebben meer gyms nu (meer) racks (maar zijn er ook meer mensen die ze willen gebruiken, een wankel evenwicht) en andere vrije gewichten.
     
    Er zijn toch wel crossfitinnen waar ik graag naar kan kijken (er was een grapje dat CF vrouwen een mooi getraind vrouwenlichaam geeft, en mannen ook) en ze hebben training zonder apparaten onder de aandacht gebracht.

    Daardoor hebben meer gyms nu (meer) racks (maar zijn er ook meer mensen die ze willen gebruiken, een wankel evenwicht) en andere vrije gewichten.
    Ik vind de CrossFit wedstrijden op hoger niveau 1van de leukere sporten om naar te kijken. 10x interessanter dan voetbal, tennis e.d.
     
    Ik vind de CrossFit wedstrijden op hoger niveau 1van de leukere sporten om naar te kijken. 10x interessanter dan voetbal, tennis e.d.
    In een gemiddelde box is het echt dramatisch.
    same, echt genieten als er weer eens een vol op zijn snufferd gaat
    2x in een box geweest, 2x mensen gruwelijk hard zien vallen :roflol:
     
    Back
    Naar boven