XXL Nutrition

.

Bezoekers in dit topic

Oh jawel hoor, ik heb wel een paar motiverende leden op m’n lijst. Zijn echter allemaal debielen eerste klas qua innerlijk, maar hun foto’s motiveren me als een gek.

Als je mooi bent van buiten word je vanzelf lelijk van binnen. Kijk maar naar th0maz en onze lieve BB_
 
Dat is toch helemaal het punt niet?
Biomek is gewoon butthurt dat hij niet meer ongestoord kan simpen op DBB. Er wordt hier een anti-simp beleid gehanteerd zolang ik nog actief ben.

Als je mooi bent van buiten word je vanzelf lelijk van binnen. Kijk maar naar th0maz en onze lieve BB_
Klopt, innerlijk is alleen belangrijk voor lelijke mensen.

Ik ben ook lelijk van buiten hoor. Dikke neus, grote oren, geen benen.
Ambitieus hoor. Is dat alles? :thinking:
 
Biomek is gewoon butthurt dat hij niet meer ongestoord kan simpen op DBB. Er wordt hier een anti-simp beleid gehanteerd zolang ik nog actief ben.


Klopt, innerlijk is alleen belangrijk voor lelijke mensen.


Ambitieus hoor. Is dat alles? :thinking:
Ja man, echt heel butthurt. Het raakt me echt.
 
Als je mooi bent van buiten word je vanzelf lelijk van binnen. Kijk maar naar th0maz en onze lieve BB_
Als je mooi wilt zijn van buiten en je volstopt met AAS en de rest word je vanzelf lelijk van binnen, dit zal niet nu maar op latere leeftijd tevoorschijn komen. Ook jij cameltoe behoort tot die groep. :trollface:
 
Als je mooi wilt zijn van buiten en je volstopt met AAS en de rest word je vanzelf lelijk van binnen, dit zal niet nu maar op latere leeftijd tevoorschijn komen. Ook jij cameltoe behoort tot die groep. :trollface:

Ahha! Maar tot die tijd ben ik dus mooi van binnen. Dank voor dit compliment, had ik niet van je verwacht.
 
Waarom zou je 10 weken in prepp gaan als je fysiek 4 weeks out is? Lijkt me logischer om dan gewoon 4 weken in prepp te gaan.
Max 10 weken prep voor mij..
Als ik zou STARTEN met prep ..
Ben nog niet in prep
 
Donald Trump Prep GIF by Election 2020
 
Ik begrijp je niet helemaal. Als je je fysiek in 4 weken wedstrijd ready hebt, wat is dan het nut om het 10 weken te doen?

Ik denk dat ze bedoelt dat ze qua bodyfat ongeveer 4 weeks out is. Als je een prep van 10 of 12 weken doet terwijl je nauwelijks vet te verliezen hebt betekent dat dat je nog een paar weken kan groeien tijdens je prep. “Growing into a show” zoals al die Amerikanen altijd zeggen.
 
Ik denk dat ze bedoelt dat ze qua bodyfat ongeveer 4 weeks out is. Als je een prep van 10 of 12 weken doet terwijl je nauwelijks vet te verliezen hebt betekent dat dat je nog een paar weken kan groeien tijdens je prep. “Growing into a show” zoals al die Amerikanen altijd zeggen.
Geen idee of ze dat bedoeld
 
Ik denk dat ze bedoelt dat ze qua bodyfat ongeveer 4 weeks out is. Als je een prep van 10 of 12 weken doet terwijl je nauwelijks vet te verliezen hebt betekent dat dat je nog een paar weken kan groeien tijdens je prep. “Growing into a show” zoals al die Amerikanen altijd zeggen.

Dan doet ze toch hetzelfde als wat ze nu doet? Haar prep begint dan alsnog 4 weken voor de wedstrijd.

Ik zou haar overigens zelf laten antwoorden, anders gaat ze je antwoord weer quoten met een opmerking erbij zoals ' dit bedoel ik ' om er maar weer makkelijk vanaf te komen. Het is gewoon duidelijk dat Tamara geen flauw idee heeft van wat ze doet en wat ze gebruikt en blindelings op haar coach vertrouwd.
 
Dan doet ze toch hetzelfde als wat ze nu doet? Haar prep begint dan alsnog 4 weken voor de wedstrijd.

Ik zou haar overigens zelf laten antwoorden, anders gaat ze je antwoord weer quoten met een opmerking erbij zoals ' dit bedoel ik ' om er maar weer makkelijk vanaf te komen. Het is gewoon duidelijk dat Tamara geen flauw idee heeft van wat ze doet en wat ze gebruikt en blindelings op haar coach vertrouwd.

Met prep wordt meestal toch bedoeld dat je ook ON bent (in haar geval wat anavar en misschien nog wat andere zooi), dus dan is het niet helemaal hetzelfde als ze nu doet...

Dat Tamara niet bepaald de slimste is hier was mij ook al duidelijk. Maar om nou met zijn allen haar na elke update die ze hier plaatst te treiteren vind ik persoonlijk een beetje onnodig.
 
Ik denk dat ze bedoelt dat ze qua bodyfat ongeveer 4 weeks out is. Als je een prep van 10 of 12 weken doet terwijl je nauwelijks vet te verliezen hebt betekent dat dat je nog een paar weken kan groeien tijdens je prep. “Growing into a show” zoals al die Amerikanen altijd zeggen.
Jaa dit bedoel ik dus. Bedankt voor je uitleg
 
Back
Naar boven