MuscleMeat

Bubs goes Ganbaru (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

:roflol: ik dacht precies hetzelfde
Vies ventje ben je! :p

Ik probeer dat alleen af en toe op vrijdag subtiel te laten doorschemeren.

Laat me je wel complimenteren met een uitstekend gevoel voor humor. :D
 
Laatst bewerkt:
Vies ventje ben je! :p

Ik probeer dat alleen af en toe op vrijdag subtiel te laten doorschemeren.

Laat me je wel complimenteren met een uitstekend gevoel voor humor. :D
1610124838400.png


Als ik zeg dat we huiswerk gemaakt hebben, dan mag je het zo interpreteren :roflol: .
 
Ik wilde dit weekend weer eens een langer rondje hardlopen (+12km), maar tante Marie komt op bezoek.
Niet zo'n goeie timing dus aangezien mijn energie niveau dan een stuk lager is.
Toen ik dit las dacht ik serieus dat je een tante had, genaamd Marie, die op bezoek was. Ik vroeg mij al af wat het verband was met een laag energie niveau. :roflol: Pas door de opmerking van Mentat viel het kwartje. :roflol: Nog niet eerder gehoord. :roflol:
 
Toen ik dit las dacht ik serieus dat je een tante had, genaamd Marie, die op bezoek was. Ik vroeg mij al af wat het verband was met een laag energie niveau. :roflol: Pas door de opmerking van Mentat viel het kwartje. :roflol: Nog niet eerder gehoord. :roflol:
Bij mij nu pas. Na de jouwe. Ik dacht ook serieus...een echte tante Marie 😂😂😂
 
Als ik zeg dat we huiswerk gemaakt hebben, dan mag je het zo interpreteren :roflol: .
Niemand die dan denkt dat dat wandje in de badkamer dan eindelijk in de kalk staat. :p
Zoals ik leerde van mijn lerares Engels op de middelbare school: "A dirty mind is a joy forever." Dat ze al richting pensioenleeftijd ging zorgde er toch voor dat dit door het zekere ongemak dat dit bij mee teweeg bracht nogal goed bleef hangen.

Je moet het vice-voorzitter in mijn handtekening ook uitspreken als vieze-voorzitter.
Toen ik dit las dacht ik serieus dat je een tante had, genaamd Marie, die op bezoek was. Ik vroeg mij al af wat het verband was met een laag energie niveau. :roflol: Pas door de opmerking van @Mentat viel het kwartje. :roflol: Nog niet eerder gehoord. :roflol:
Er zijn best (oud)tantes te voorstellen die alle energie uit je trekken dat je iedere levenslust vergaat. Ik leerde de bloed opspugende Tante Marie ook hier kennen, je komt voor de trainingen, je blijft voor het fascinerende taalgebruik.
 
Ach, het Engelse "She's on the rag" is ook niet echt duidelijk als je dat de eerste keer hoort :P
 
Toen ik dit las dacht ik serieus dat je een tante had, genaamd Marie, die op bezoek was. Ik vroeg mij al af wat het verband was met een laag energie niveau. :roflol: Pas door de opmerking van Mentat viel het kwartje. :roflol: Nog niet eerder gehoord. :roflol:
Met een (maand)verband, idd.
 
Dat was amusant om te lezen haha :P.

Nou, tante Marie kon de pot op zaterdag.
Ik ben lekker een rondje gaan hardglijden (letterlijk ja, het was extreem koud en glad) van 11,5km.
Mijn benen voelden echt goed, dus vond het zonde om dan een kort rondje te doen.
En ik ben slechts twee keer op mijn bek gegaan :roflol: . Eerst twijfelde ik om nog een stukje extra te doen, maar na de tweede keer vallen (op 100m van mijn voordeur dan nog) heb ik maar gewoon naar mijn verstand geluisterd :p.

Training zaterdag 9 januari 2021 - Hardglijden
Cijfertjes: 1h10'; 11,5km; 9,9km/h; ~670kcal; AVG HR 148bpm (best laag voor dit tempo en de glijd-stress).
1610360222931.png 1610360226530.png 1610360230340.png

In de namiddag naar Brugge geweest, gehaal onverwacht.
Mijn vriend vond dat ik er even tussenuit moest, en hij weet dat ik Brugge een fantastische stad vind. Dus ik was heel blij :heart: .
Chocolade, schoenen en een

1610360477258.png

op de kop getikt.
Het ware perfect geweest als we ook nog een klein, gezellig restaurantje hadden kunnen binnen gaan om iets te eten.
Ah ja, hopelijk de volgende keer :).

Zondag rustdag, alleen een 7-tal km gewandeld en wat huishouden gedaan.
Deze ochtend wel weer lekker vroeg uit de veren (5u15) om met Mr. Bubs te gaan hardlopen (en ja, écht rennen Mentat neet61 :p).

Training maandag 11 januari 2021 - Hardlopen (herstel)
Cijfertjes: 1h; 9km; 9,1km/h; ~540kcal; AVG HR 135bpm
1610360652398.png 1610360658044.png
 
Making them booty gains early in the morning :peachy: .

Training dinsdag 12 januari 2021 - FB1@Home Week 8
Warm-up
  • Push-ups with stands 3x15xBW
  • Front raises 3x10x6
  • Glute bridge 3x20xS-band
Front squat
5x12x30 +10reps

Crunches
4x20

Incline DB press
3x12x14
2x10x14 +6 reps

Russian twist
4x20x6kg DB

DB Hamstring curls
4x12x14

BOR
2x15x30
2x12x30 +6reps

BB Hip thrust - 3sec hold
4x12x33 + S-band +1Kg

DB Shoulder press
1x12x12
2x10x12
1x9x12 +6reps

Cardio: Kutweer, dus geen waarschijnlijk :P.
 
:thumb:

Wij hebben het vannacht al gehad, ziet er nu redelijk uit :)
Hier alleen maar regen en veel wind :grumble: .
Nog even wat shape update picca’s en vergelijking met vorig jaar.
Ondanks de lockdowns en een iets hoger vetpercentage nu denk ik dat het best goed gaat :).
Lichtinval is wel helemaal anders op de vergelijkingsfoto's, dus misschien niet helemaal representatief...

25/12/2020
IMG_20201225_115213.jpg


14/01/2020 (links) VS 07/01/2021 (rechts)

1610447000095.png
IMG_20210107_112416.jpg


08/02/2020 (links) VS 06/01/2021 (rechts)

1610448071800.png
IMG_20210106_154044.jpg


12/01/2021
87583204-9D98-4E7B-A40A-0FF899E007DA.jpeg
 
Welk schema volg je nu eigenlijk?
Want ik was eens wat aan het bijlezen en het lijkt alsof je vaak oefeningen switcht?
 
Welk schema volg je nu eigenlijk?
Want ik was eens wat aan het bijlezen en het lijkt alsof je vaak oefeningen switcht?
3xFB met de spullen die ik thuis heb.
Heb 6 weken dezelfde oefeningen aangehouden, en er dan een stuk of 2 gewisseld.
In grote lijnen al acht weken hetzelfde schema dus.

Ik weet niet waar je het haalt dat ik vaak switch :)?
Een keer heb ik een extra training gedaan die helemaal anders was, en mijn warm-up is iets veranderd.
Misschien daarmee?
 
3xFB met de spullen die ik thuis heb.
Heb 6 weken dezelfde oefeningen aangehouden, en er dan een stuk of 2 gewisseld.
In grote lijnen al acht weken hetzelfde schema dus.

Ik weet niet waar je het haalt dat ik vaak switch :)?
Een keer heb ik een extra training gedaan die helemaal anders was, en mijn warm-up is iets veranderd.
Misschien daarmee?
Ja, dat kan wel.
Was een beetje bij aan het lezen met wat ik nog gemist had en zag niet meteen overeenkomsten. Maar is ook maar gewoon met snel snel kijken :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ja, dat kan wel.
Was een beetje bij aan het lezen met wat ik nog gemist had en zag niet meteen overeenkomsten. Maar is ook maar gewoon met snel snel kijken :)
Dan zal je heel snel gekeken hebben :p.
Het zijn wel drie verschillende FB trainingen, maar die komen gewoon wekelijks terug.
Sinds vorige week wisselde ik dan walking lunges door ham curls, RDL door SLDL, banded abduction door glute bridge en bench dips door tricep kickbacks. De andere 14 main oefeningen zijn nog hetzelfde :).
 
Dat nieuwe "Hard Tuned setje" is geweldig! Mr. Bubs heeft gelukkig een beetje smaak.

Wel een lading aan die woorden die je moet (blijven) verdienen, maar dat zal wel goed komen.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Dat nieuwe "Hard Tuned setje" is geweldig! Mr. Bubs heeft gelukkig een beetje smaak.

Wel een lading aan die woorden die je moet (blijven) verdienen, maar dat zal wel goed komen.
Oh, dank je :heart: . Ik vind 'm er ook erg leuk uitzien (de set en Mr. Bubs) :D!
Lockdown verlengd tot 1 maart, maar we blijven trainen met de halters en schijven die we hebben!
Zo ook vanochtend de tweede training van de week neergezet. Dat vroeg op de dag trainen bevalt me wel, dan toch een positief puntje aan dat thuis trainen ;).

Training woensdag 13 januari 2020 - FB2@Home Week 8
Warm-up
  • Push-up with stands 3x15xBW
  • Front raises 3x10x6
  • Banded seated abduction 3x20xS-band
OHP (ik ga deze nu voor de Bulgarians doen voor optimale uitvoering)
1x12x17
1x10x22
3x8x28
1x6x28
1x7x28 +3reps
De achtste wilde niet meer hoger dan halverwege :(

Reverse crunches
4x20

Bulgarian split squats
5x8x29 +1Kg

Palm down wrist curl
4x12x3 per kant

BB Bicep curl
4x12x22 +8reps

Stiffed leg SLDS
4x12x14 hh. per kant

Glute bridge
4x20x29 +2Kg

Triceps kickback
4x12x6

Cross body crunch
4x15 per kant

Ondanks dat het een thuistraining is voel ik me eigenlijk best gesloopt :o.
Als het weer iet of wat ok is ga ik straks nog wat wandelen in mijn middagpauze (5-tal km) :).
 
Gisteren nog 5,5km gewandeld in mijn lunchpauze.
Vanochtend stond hardlopen op het programma, maar kutweer.
Ben dus maar wat langer in bed blijven liggen :p. Misschien doe ik over de middag een (klein) rondje als het dan droog is :).
Ik heb alvast mijn loopoutfit aangetrokken, thuiswerk ftw :roflol: .

Doet me ook direct aan dit denken:

1610608044363.png
 
Back
Naar boven