XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

De crunch van de N'JOY bar komt niet van nootjes maar van soja crisps. Er zitten dus geen stukjes noot in zoals bij de Crunchy Bars.
Aaah super :) dan bestel ik deze binnenkort eens om te testen :) als men smaak weer op voorraad is. Thanks.
 
Enig idee wanneer de muismatten weer op voorraad zijn? Als dat toevallig binnen een paar dagen is dan wacht ik even met bestellen.. :)
 
Aaah super :) dan bestel ik deze binnenkort eens om te testen :) als men smaak weer op voorraad is. Thanks.
Ik vind de kers echt lekker. Beetje ouderwetse kersensnoepjes smaak. Moet je van houden, maar ik vind die echt geweldig lekker.
 
Enig idee wanneer de muismatten weer op voorraad zijn? Als dat toevallig binnen een paar dagen is dan wacht ik even met bestellen.. :)

Ik weet eigenlijk niet of die nog gaan komen, ga ik vragen.

Edit> komen wel weer maar komen naar Chinees Nieuwjaar. Begin maart.
 
Laatst bewerkt:
We zijn hier op kantoor bezig met een projectje waarvoor we wat veldonderzoek moeten doen. Rafaël Weber voert dit voor ons uit.

Het gaat om onderstaande vragen:

  • Track jij elke workout en analyseer je jouw progressie?
  • Gebruik je een schriftje of een App
  • Train jij met een Reps in reserve om je "Accumilation Phase" zo lang mogelijk te rekken, maar vind je het inschatten hiervan lastig?

Wij willen weten hoe jij dit aanpakt en of er iets gedaan kan worden om dit makkelijker voor jou te maken. Beetje vaag nog maar we willen niet direct de denkrichting noemen om
het gesprek open te houden en niet meteen de geïnterviewde een richting in te duwen.

Het zou ons zeker helpen als we hier kort telefonisch met je over in gesprek zouden kunnen gaan. Zou je hieraan mee willen werken, stuur dan een mail met telefoonnummer naar rafaelweber1209@gmail.com dan nemen we snel contact met je op.

Fijne feestdagen alvast iedereen!

Groeten , René
 
XXL Base app 2.0?

Fijne feestdagen René en team XXL!
 
Het begint standaard te worden dat jullie de gifts niet meesturen. Van de 2 die ik zou krijgen geen 1 ontvangen. Over afgelopen jaar gaat het om een gift of 7. Kunnen jullie niet maken.

hier ook geen goodies gehad met laatste bestelling.
 
De crunch van de N'JOY bar komt niet van nootjes maar van soja crisps. Er zitten dus geen stukjes noot in zoals bij de Crunchy Bars.
Heb ze besteld en men eerste reep gegeten, chocolate/caramel. Damn goeie repen! Toch wel de beste repen die ik tot nu toe gegeten heb. Werk ze zo naar binnen. Top :)
 
Heb ze besteld en men eerste reep gegeten, chocolate/caramel. Damn goeie repen! Toch wel de beste repen die ik tot nu toe gegeten heb. Werk ze zo naar binnen. Top :)
goed om te horen! er komen nog meer smaken van. Die zijn we nu aan het ontwikkelen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Wanneer komt de nieuwe night protein
 
Ga ik navragen. Edit > aankomende vrijdag
ben ebnieuwd! welke smaken kunnen we verwachten?
ik hoop nog altijd dat de pistache smaak als night protein komt (en ook voor de isolaat, gebruik tegenwoordig alleen nog maar isolaat)
maar de smaak van die pistache whey.. beste smaak ever
 
ben ebnieuwd! welke smaken kunnen we verwachten?
ik hoop nog altijd dat de pistache smaak als night protein komt (en ook voor de isolaat, gebruik tegenwoordig alleen nog maar isolaat)
maar de smaak van die pistache whey.. beste smaak ever
Pistache isolaat zijn samples van opgevraagd deze week. Night Protein (delicious) eerst in de standaard smaken (4) als er vraag naar het product blijkt dan gaan we uitbreiden en zou pistache zeker ook kunnen. Zelf neem ik elke avond delicious protein pudding pistache, die is ook superlekker.

 
Zag dat bij de laatste van mn njoy protein bars uit de doos eentje was opengemaakt en een stuk van was gebeten. Iemand van de fabriek heeft effe een proeftest gedaan denk ik 😉
 
Zag dat bij de laatste van mn njoy protein bars uit de doos eentje was opengemaakt en een stuk van was gebeten. Iemand van de fabriek heeft effe een proeftest gedaan denk ik 😉
o echt? dat is wel heel raar zeg. check je PM even
 
Pistache isolaat zijn samples van opgevraagd deze week. Night Protein (delicious) eerst in de standaard smaken (4) als er vraag naar het product blijkt dan gaan we uitbreiden en zou pistache zeker ook kunnen. Zelf neem ik elke avond delicious protein pudding pistache, die is ook superlekker.

is dit als vervanger van kwark etc of
 
is dit als vervanger van kwark etc of

Voedingswaarden komen dicht bij elkaar (uitgaande dat je 22 gram eiwit uit kwark wilt binnenkrijgen) van de pudding en kwark, dus je zou het zo kunnen zien.
 
Back
Naar boven