MuscleMeat

Coronavirus (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja, maar of je het virus wel of niet onder de leden hebt maakt dus niets uit. Dan slaat het beleid toch nergens op.


Sommige landgenoten zijn nog dommer. Deal with it.
Pik dit puntje eruit en dan lijkt het allemaal idioot. Liefst zie ik isolatie plicht bij besmetting. Dat is namelijk effectief. Maargoed, de kerken bleven ook open, net zo goed idioot.

In totaal is het geleid niet zo idioot. Kijk anders nog even naar de situatie in de UK.
 
Dan wel. Maar bezorgen is vaak ook een optie. Daarnaast heeft iedereen voor jaren wc papier in huis toch?
Bezorgen? Eerste bezorgmogelijkheid is over 2-3 weken. Als je toch eten nodig heb, hoe doe je dat dan?
 
Bezorgen? Eerste bezorgmogelijkheid is over 2-3 weken. Als je toch eten nodig heb, hoe doe je dat dan?
Geen idee. Iig voor de mensen die wel een optie hebben lijkt het handig thuis te blijven. Dood gaan van de honger lijkt me ook niet nodig.
 
Bezorgen? Eerste bezorgmogelijkheid is over 2-3 weken. Als je toch eten nodig heb, hoe doe je dat dan?
2-3 weken vooruit bestellen. Met de feestdagen een keer gehad dat zelfs dat niet lukte maar ik had nog net genoeg om die dagen te overbruggen. Verder gaat het nu goed.
 
Volgens mij kan je, als het echt niet anders kan, het Rode Kruis vragen om boodschappen te doen. Hoe dat in de praktijk werkt...?
 
2-3 weken vooruit bestellen. Met de feestdagen een keer gehad dat zelfs dat niet lukte maar ik had nog net genoeg om die dagen te overbruggen. Verder gaat het nu goed.
Je snapt het punt niet. Als je vandaag positief getest wordt, heb je daar toch niets aan.
Nu zie ik geen enkele reden mijn boodschappen online te bestellen, dan kom ik helemaal m'n huis niet meer uit behalve om te sporten.
 
Je snapt het punt niet. Als je vandaag positief getest wordt, heb je daar toch niets aan.
Ik wel omdat ik proactief ben geweest.

Nu zie ik geen enkele reden mijn boodschappen online te bestellen, dan kom ik helemaal m'n huis niet meer uit behalve om te sporten.
Nouja je ziet er dus wel een reden voor maar ook een reden om het toch niet te doen.

Je kunt denk ik ook bestellen en dan als je niet ziek wordt en niet positief test kun je voor die tijd weer annuleren.
 
Je snapt het punt niet. Als je vandaag positief getest wordt, heb je daar toch niets aan.
Nu zie ik geen enkele reden mijn boodschappen online te bestellen, dan kom ik helemaal m'n huis niet meer uit behalve om te sporten.
Vlak voor je test nog even boodschappen doen voor 2 weken
 
Ben zelf wel een paar keer per week in de AH te vinden. Ik eet voor 1 met een kleine koelkast en een kapotte vriesvak. Om nou elke 2 dagen weer een paar liter melk, een halve brood, wat fruit of kip te bestellen is een beetje zonde aan bezorgkosten.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ben zelf wel een paar keer per week in de AH te vinden. Ik eet voor 1 met een kleine koelkast en een kapotte vriesvak. Om nou elke 2 dagen weer een paar liter melk, een halve brood, wat fruit of kip te bestellen is een beetje zonde aan bezorgkosten.
Voor 4 dagen past voor mij precies in zo'n kleine koelkast zonder vriezer. Hoeveel vlees ik eet hebben ze niet in de schappen bij mijn Jumbo dus dit is eigenlijk handiger dan elke dag door de regen voor wat er nog te krijgen is.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Voor 4 dagen past voor mij precies in zo'n kleine koelkast zonder vriezer. Hoeveel vlees ik eet hebben ze niet in de schappen bij mijn Jumbo dus dit is eigenlijk handiger dan elke dag door de regen voor wat er nog te krijgen is.
Niks mis met een beetje regen. Heel de dag thuiszitten is ook niet alles toch? Zo veel regent het trouwens ook weer niet.
 
gaan we elkaar nou de maat lopen nemen over de frequentie van ons supermarktbezoek? Ik denk om half vijf wel eens, goh ik wil dit vanavond eten en dan ga ik gewoon naar de winkel

1610487428213.png
 
Nu het hierover gaat: wat doen jullie als je bij de supermarkt aankomt en je je mondkapje bent vergeten?
 
Hoe kun je dat vergeten het hele land rekent er op
 
Hoe kun je dat vergeten het hele land rekent er op
Week 1 van de plicht heb ik dat gehad. Ben m ook een keer verloren, had toen ook geen jas aan en zat in m'n trui met zo'n zak aan aan de voorkant.
 
Voor 4 dagen past voor mij precies in zo'n kleine koelkast zonder vriezer. Hoeveel vlees ik eet hebben ze niet in de schappen bij mijn Jumbo dus dit is eigenlijk handiger dan elke dag door de regen voor wat er nog te krijgen is.
Het past wel, alleen is er om de dag wel weer wat op. Vooral het brood, een hele is te veel en een halve moet ik om de 2.5 dag weer een nieuwe van scoren. En dan scoor ik ook weer chips en chocola. Binnenkort maar eens vervangen met een degelijk ding :o. Heb wel veel te veel geld aan eten besteed.
 
Back
Naar boven