AndroidHealthClinic

.

Bezoekers in dit topic

Over het algemeen mag er wel wat respectvoller met elkaar omgegaan worden hier. Behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden...

Er wordt toch niks raars gevraagd?
Er is geen enkele inhoudelijke vraag waar ze zelf normaal antwoord op geeft, wat raar is in een log.

Mn hele omtrektabel post ik toch..
Ja interessant..
Er is toch vast meer wat je kan posten over je progress dan alleen gewicht/afmetingen?.....
 
Er wordt toch niks raars gevraagd?
Er is geen enkele inhoudelijke vraag waar ze zelf normaal antwoord op geeft, wat raar is in een log.
Eens. Ik heb zelf ook kritische vragen gesteld waarop nooit antwoord kwam. Maar daar ging mijn vorige post dan ook niet over.
 
Volgens mij mag je, binnen de regels, doen en laten wat je zelf wil in je log.
Dan kunnen sommigen aanmerkingen hebben op de manier van hoe topic starter dit log bijhoud maar puntje bij paaltje bepaald hij of zij dit natuurlijk helemaal zelf.
En mocht je het log niet interessant genoeg vinden ga je toch gewoon ergens anders kijken?
Altijd beter dan lopen te zeiken en/of topic starter te moeten aanvallen.
 
Volgens mij mag je, binnen de regels, doen en laten wat je zelf wil in je log.
Dan kunnen sommigen aanmerkingen hebben op de manier van hoe topic starter dit log bijhoud maar puntje bij paaltje bepaald hij of zij dit natuurlijk helemaal zelf.
En mocht je het log niet interessant genoeg vinden ga je toch gewoon ergens anders kijken?
Altijd beter dan lopen te zeiken en/of topic starter te moeten aanvallen.
Amen.
 
Mag zij zelf misschien bepalen wat zij post? Rot toch op achterlijke mafkees!

Net zoals ik vragen mag stellen, toch?
Maar goed, jij grijpt gewoon elke mogelijkheid aan om kritiek op mij te leveren, ik neem jou niet serineus.
 
Ik denk dat het punt is dat als je je aanpak en trainings methoden niet logt, het nogal een nutteloze log is.
Ik vind dit het meest boeiende log op dit moment. Een betere aanpak dan dat dit ga je niet krijgen. Beter dan al die zelfingenomen circlejerks die elkaar lopen af te trekken op hun fictieve cijfertje.
 
Volgens mij mag je, binnen de regels, doen en laten wat je zelf wil in je log.
Dan kunnen sommigen aanmerkingen hebben op de manier van hoe topic starter dit log bijhoud maar puntje bij paaltje bepaald hij of zij dit natuurlijk helemaal zelf.
En mocht je het log niet interessant genoeg vinden ga je toch gewoon ergens anders kijken?
Altijd beter dan lopen te zeiken en/of topic starter te moeten aanvallen.
Kijk dit bewijst maar weer hoe dom je bent.

Dit kán een mooie toevoeging zijn voor het forum. De enige log waarin een vrouwelijk lid wedstrijden draait en open is over gebruik.Heb je haar andere waardeloze logjes niet gezien? Ik voel mij vrij om vragen te stellen en opmerkingen te plaatsen. Wellicht gaat ze dan wel inhoudelijker posten en wordt het iets waar wij wél wat aan hebben. En daarnaast blijf ik lekker vragen stellen als ik dat nodig vind. Ook al zien jullie tere zieltjes dat als gebash. Zij is met gevaarlijke spelletjes bezig en heeft geen flauw benul van hetgeen wat ze doet. Moeten we dan maar gewoon de andere kant op kijken? Normaal gesproken begint BB_ al spastische trekjes te vertonen wanneer iemand geen groentes en fruit post. Fucking white knight.
 
Kijk dit bewijst maar weer hoe dom je bent.

Dit kán een mooie toevoeging zijn voor het forum. De enige log waarin een vrouwelijk lid wedstrijden draait en open is over gebruik.Heb je haar andere waardeloze logjes niet gezien? Ik voel mij vrij om vragen te stellen en opmerkingen te plaatsen. Wellicht gaat ze dan wel inhoudelijker posten en wordt het iets waar wij wél wat aan hebben. En daarnaast blijf ik lekker vragen stellen als ik dat nodig vind. Ook al zien jullie tere zieltjes dat als gebash. Zij is met gevaarlijke spelletjes bezig en heeft geen flauw benul van hetgeen wat ze doet. Moeten we dan maar gewoon de andere kant op kijken? Normaal gesproken begint BB_ al spastische trekjes te vertonen wanneer iemand geen groentes en fruit post. Fucking white knight.
Nou ja, Camelus. Je hebt gelijk en mijn fout dat ik zo simpel ben in dit soort posts en ik zou wat meer informatie posten de volgende x (training/slaap/aas etc.. m'n

Nou kunnen we dit dan even afsluiten?
 
Je lichaam wordt eerder meer efficiënt met eiwit dan dat je meer nodig hebt lijkt mij.
Dit. als je 2gram eiwit per kg bw eet zit je echt wel veilig, ook als gebruiker (tenzij je misschien net begint of idioot hard kuurt en dus veel vvm gaint). ik zal het speciaal voor Biomek even aan de hand van een jip en janneke stelling uitleggen want wetenschap is voor homo's.

Als je als persoon van 100 kilo elke dag 200 gram eiwit eet, ben je dan aan het eind van de week 1,6 kg vvm rijker? is het misschien logischer dat er maar een relatief klein deel van je eiwitinname wordt gebruikt voor spieropbouw en dit proces bij kuurders efficienter is? En klinkt het misschien ook niet wat tegenstrijdig om per dag 200 gram eiwit teveel te eten om elke week maar 100 gram aan te komen?

leuke log tamara ga zo door.
 
Laatst bewerkt:
Opgeschoond, genoeg met deze onzin. Staat haar manier van loggen je niet aan, dan kom je hier gewoon niet, klaar.

th0maz, normaal had je nu een permban te pakken, just saying.
 
Ben klaar met deze onzin. Iedereen mag hier altijd van alles zeggen. En dan zeg ik iets wat veel minder erg is en dan krijg ik altijd gezeik. Sanca Saxon jij meet hier constant met twee maten.

Al die punten die ik van jou heb gekregen zijn letterlijk x1000 hier herhaald en daar zie ik je nooit iets wat van zeggen. Just saying

Zeker die fucking losers die mij constant reporten. Fcking onderkruipsels zijn jullie. Wel altijd een grote bek hebben, maar als het erop aankomt als een fucking NSB'er gaan snitchen. Ik weet ook precies wie het zijn. Als ik ga dan ga ik ook uit met een grote bang en dan ga ik iedereen hier erbij lappen. Zijn wel wat leuke dingetjes die ik nog even kan onthullen over een paar mensen. ;)
 
Ben klaar met deze onzin. Iedereen mag hier altijd van alles zeggen. En dan zeg ik iets wat veel minder erg is en dan krijg ik altijd gezeik. Sanca Saxon jij meet hier constant met twee maten.

Al die punten die ik van jou heb gekregen zijn letterlijk x1000 hier herhaald en daar zie ik je nooit iets wat van zeggen. Just saying

Zeker die fucking losers die mij constant reporten. Fcking onderkruipsels zijn jullie. Wel altijd een grote bek hebben, maar als het erop aankomt als een fucking NSB'er gaan snitchen. Ik weet ook precies wie het zijn. Als ik ga dan ga ik ook uit met een grote bang en dan ga ik iedereen hier erbij lappen. Zijn wel wat leuke dingetjes die ik nog even kan onthullen over een paar mensen. ;)
Dit geldt gewoon voor iedereen.

Ik heb het de laatste tijd enorm druk en door het vaderschap iets minder streng maar goed, ik zal de spanvijzen wel weer terug een beetje aanspannen.
 
Ben klaar met deze onzin. Iedereen mag hier altijd van alles zeggen. En dan zeg ik iets wat veel minder erg is en dan krijg ik altijd gezeik. Sanca Saxon jij meet hier constant met twee maten.

Al die punten die ik van jou heb gekregen zijn letterlijk x1000 hier herhaald en daar zie ik je nooit iets wat van zeggen. Just saying

Zeker die fucking losers die mij constant reporten. Fcking onderkruipsels zijn jullie. Wel altijd een grote bek hebben, maar als het erop aankomt als een fucking NSB'er gaan snitchen. Ik weet ook precies wie het zijn. Als ik ga dan ga ik ook uit met een grote bang en dan ga ik iedereen hier erbij lappen. Zijn wel wat leuke dingetjes die ik nog even kan onthullen over een paar mensen. ;)

Wat is er gebeurd?
 
Nu terug ON TOPIC, aub.
 
Back
Naar boven