XXL Nutrition

.

Bezoekers in dit topic

Nou ja, Camelus. Je hebt gelijk en mijn fout dat ik zo simpel ben in dit soort posts en ik zou wat meer informatie posten de volgende x (training/slaap/aas etc.. m'n

Nou kunnen we dit dan even afsluiten?

Top. Ben benieuwd naar je trainingen.
Hoe doe je het poseren, krijg je daarvoor les? En maak jij je eigen routine of krijg je hulp? Hoeveel kcals at je op zijn laagst in je vorige prep en welke aas gebruikte je en in welke hoeveelheden? Wat deed zo'n prep met je lijf... hoe voel jij je eigenlijk in het algemeen nu je al zo lang op een heel laag vetpercentage zit? Doe je wel eens bloedwerk?

Sorry voor het bashen jongens.
 
Iedereen mag hier altijd van alles zeggen. En dan zeg ik iets wat veel minder erg is en dan krijg ik altijd gezeik

Het is de toon die de muziek maakt , ik heb van jouw nog werkelijk nooit 1 nette reactie gezien / gelezen .

Je scheld , gaat tegen iedereen in , kleineert iedereen en als daar wat van gezegd wordt dan zijn het nsb praktijken .

Ik mag hopen dat de mods eens wat strenger optreden tegen je , je verkondigt lang genoeg onzin hier .
Overigens als je tegen iedereen roept dat je nog nooit een reactie over trainingen hebt gelezen moet je eens in je eigen berichten gaan zoeken .
Je moet teruggaan naar de tijd van de zwart wit tv wil je in jouw post ellende wat nuttigs terugvinden
 
Vanwaar de keuze voor winstrol ipv bijvoorbeeld bijvoorbeeld het wat gangbare anavar oid?
 
Poseren oefen ik dagelijks. als ik naar m'n coach ga, dan nemen we dit ook helemaal door. ik neem ook poseerlessen maar dit doe ik niet zo heel vaak. (moet er weer eens een paar boeken)
ik wil je graag de kcal zeggen van m'n vorige prep. maar deze stonden in m'n app op m'n telefoon die helaas gechrasht is deze week. ( zodra ie gemaakt is en al m'n gegevens hopelijk er nog opstaan, deel ik deze zeer zeker mee.

Ik neem nu HGH 2iu enkel op trainingsdagen.
Vandaag ook gestart met winstrol 10 Mg per dag...

m'n lichaam reageert heel goed hierpop nog geen enkel zware bijwerking gehad ( enkel misschien een zwaardere stem maar dat is het ook)
nu dat ik op een laag vetpercentage merk ik er niet veel van?

ik heb gister m'n uitslag gekregen van m'n bloedonderzoek, en alles was goed, enkel een verhoogde leverwaarde maar dat was echt miniem.. ( komt ook door de HGH die ik neem) --> ik neem hiervoor Support Max 4x tabs en Medkit+ 5 tabs ondersteuning
Ben je niet bang dat je op den duur de bijwerkingen zelf niet meer ziet? Heb je iemand die dat voor je in de gaten houdt?

Vond je stem niet raar klinken btw. Of moet intussen al veranderd zijn.
 
Ben je niet bang dat je op den duur de bijwerkingen zelf niet meer ziet? Heb je iemand die dat voor je in de gaten houdt?

Vond je stem niet raar klinken btw. Of moet intussen al veranderd zijn.
Ik let wel enorm goed op de bijwerkingen die ik mogelijk kan krijgen. Mn coach en ikzelf houden dit echt in de gaten. Wil niet tot het extreme gaan natuurlijk en dat weet m'n coach ook
 
Ik let wel enorm goed op de bijwerkingen die ik mogelijk kan krijgen. Mn coach en ikzelf houden dit echt in de gaten. Wil niet tot het extreme gaan natuurlijk en dat weet m'n coach ook
Fijn dat je toch de extra controle hebt.
 
Poseren oefen ik dagelijks. als ik naar m'n coach ga, dan nemen we dit ook helemaal door. ik neem ook poseerlessen maar dit doe ik niet zo heel vaak. (moet er weer eens een paar boeken)
ik wil je graag de kcal zeggen van m'n vorige prep. maar deze stonden in m'n app op m'n telefoon die helaas gechrasht is deze week. ( zodra ie gemaakt is en al m'n gegevens hopelijk er nog opstaan, deel ik deze zeer zeker mee.

Ik neem nu HGH 2iu enkel op trainingsdagen.
Vandaag ook gestart met winstrol 10 Mg per dag...

m'n lichaam reageert heel goed hierpop nog geen enkel zware bijwerking gehad ( enkel misschien een zwaardere stem maar dat is het ook)
nu dat ik op een laag vetpercentage merk ik er niet veel van?

ik heb gister m'n uitslag gekregen van m'n bloedonderzoek, en alles was goed, enkel een verhoogde leverwaarde maar dat was echt miniem.. ( komt ook door de HGH die ik neem) --> ik neem hiervoor Support Max 4x tabs en Medkit+ 5 tabs ondersteuning

Zelf had ik enorm veel last van een laag vetpercentage...maar dat zal ook wel komen door lang in deficit te zitten, dat is bij jou niet het geval. Merk je hier voor de wedstrijd ook niets van? Dus echt nergens plezier uithalen, moe, enorm prikkelig..dat soort feels?

Voor hoelang achteree
en ga je orals gebruiken?

Welke reacties krijg je eigenlijk van mensen in je milieu? Je ouders bijvoorbeeld, nu ze weten dat je hgh gebruikt?
 
Ik ga op dit moment geen orals gebruiken

Ik neem nu HGH 2iu enkel op trainingsdagen.

Vandaag ook gestart met winstrol 10 Mg per dag...
Excuse Me Reaction GIF by Mashable
 
Waar heb ik dat gezegt?
Dan doet ze toch hetzelfde als wat ze nu doet? Haar prep begint dan alsnog 4 weken voor de wedstrijd.

Ik zou haar overigens zelf laten antwoorden, anders gaat ze je antwoord weer quoten met een opmerking erbij zoals ' dit bedoel ik ' om er maar weer makkelijk vanaf te komen. Het is gewoon duidelijk dat Tamara geen flauw idee heeft van wat ze doet en wat ze gebruikt en blindelings op haar coach vertrouwd.
images
 
Back
Naar boven