XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Benieuwd welke pro show hij als volgende gaat doen. De eerste zijn pas in mei/juni en allemaal in de VS.
Paar maanden daarna al weer Olympia. Hoe dan ook heeft hij niet veel tijd om echt te bouwen, zullen korte lean bulks zijn met minimale vet gains.
 
Benieuwd welke pro show hij als volgende gaat doen. De eerste zijn pas in mei/juni en allemaal in de VS.
Paar maanden daarna al weer Olympia. Hoe dan ook heeft hij niet veel tijd om echt te bouwen, zullen korte lean bulks zijn met minimale vet gains.
Veel mag hij ook niet meer bouwen ivm zijn lengte.
 
Veel mag hij ook niet meer bouwen ivm zijn lengte.

Hij zit geloof ik nog vrij ver van zijn gewichtslimiet vandaan. Zeker ook met zijn conditioning die nog steeds niet optimaal is. Kunnen nog een hoop kgs bij
 
Ben inderdaad ook heel benieuwd wat hij neer gaat zetten dit jaar. Ik heb een tijd coaching bij hem gehad in 2019 en hij was toen nog door-en-door classic. Gezien zijn huidige shape twijfel ik of de overstap naar open niet een betere optie kan zijn. Hij heeft een vrij massieve frame IMO. Vroeger vond ik het wel echt meer classic.

Desalniettemin, 11e van de wereld is alsnog een hele brute prestatie :lifter:
 
Shape was goed , had alleen iets teveel geladen denk ik , soms moet je gewoon minimaal koolhydraten verhogen , je overlaad gauw .
Als zijn benen wat dikker worden , moet het lukken top 6 .
 
Ben inderdaad ook heel benieuwd wat hij neer gaat zetten dit jaar. Ik heb een tijd coaching bij hem gehad in 2019 en hij was toen nog door-en-door classic. Gezien zijn huidige shape twijfel ik of de overstap naar open niet een betere optie kan zijn. Hij heeft een vrij massieve frame IMO. Vroeger vond ik het wel echt meer classic.

Desalniettemin, 11e van de wereld is alsnog een hele brute prestatie :lifter:
Ik denk dat het meer ligt aan zijn manier van poseren en z'n poseerslip. Hij postte laatst op zn ig een foto waarin hij de front double iets anders deed en zag er al stukken beter uit. Ook moet hij gewoon een coach nemen zodat hij niet last minute besluit om te veel te laden, zou z'n conditionering alleen maar ten goede komen als hij er niet zelf over na moet denken als de druk al hoog is.
 
Ik denk dat het meer ligt aan zijn manier van poseren en z'n poseerslip. Hij postte laatst op zn ig een foto waarin hij de front double iets anders deed en zag er al stukken beter uit. Ook moet hij gewoon een coach nemen zodat hij niet last minute besluit om te veel te laden, zou z'n conditionering alleen maar ten goede komen als hij er niet zelf over na moet denken als de druk al hoog is.
Inderdaad (coach), hij vergist zich elke keer. Maar volgens mij ook torn hij nog wel een coach had.
 
Inderdaad (coach), hij vergist zich elke keer. Maar volgens mij ook torn hij nog wel een coach had.
Hij moet zich toch nog kwalificeren dus als hij nu een coach heeft kan die z'n lichaam wel beter leren kennen. Heb het idee dat hij ook best impulsief is. Hij had het erover dat hij "iets nieuws" had geprobeerd tijdens z'n peak week. Snap niet waarom je op de Olympia niet op safe speelt en experimenteren voor andere momenten laat maar goed.
 
Die Wesley valt trouwens niet uit zijn rol met al die tegenslagen, ik vind het ronduit bewonderenswaardig. Hij heeft natuurlijk wel enorm veel steun aan de mensen om zich heen en leeft in een omgeving die zeer bevorderlijk is voor deze sport.
 
Die Wesley valt trouwens niet uit zijn rol met al die tegenslagen, ik vind het ronduit bewonderenswaardig. Hij heeft natuurlijk wel enorm veel steun aan de mensen om zich heen en leeft in een omgeving die zeer bevorderlijk is voor deze sport.

Wat voor tegenslagen precies? Dat hij een paar keer slecht heeft gepiekt door zijn eigen fouten en daardoor een slechte placing kreeg?

Hij heeft een vrouw/vriendin, een pasgeboren kindje, (op het oog) een hechte en supportive familie, een eigen gym en een volgens mij zeer succesvol bedrijf waarmee hij waarschijnlijk goed op weg is om vies rijk te worden. Ik denk dat hij zijn leven redelijk goed op de rails heeft.

Het is niet zo alsof hij kanker heeft overwonnen ofzo. Ik kan wel wat bodybuilders noemen die échte tegenslagen hebben gekend en alsnog fucking goed zijn.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Wat voor tegenslagen precies? Dat hij een paar keer slecht heeft gepiekt door zijn eigen fouten en daardoor een slechte placing kreeg?

Hij heeft een vrouw/vriendin, een pasgeboren kindje, (op het oog) een hechte en supportive familie, een eigen gym en een volgens mij zeer succesvol bedrijf waarmee hij waarschijnlijk goed op weg is om vies rijk te worden. Ik denk dat hij zijn leven redelijk goed op de rails heeft.

Het is niet zo alsof hij kanker heeft overwonnen ofzo. Ik kan wel wat bodybuilders noemen die échte tegenslagen hebben gekend en alsnog fucking goed zijn.
Kanker overwin je niet maar je geneest - of niet. Wesley heeft zijn (en mijn) visie van een ideaal classic physique gerealiseerd. Ondanks dat het niet overeenkomt met dat van de judges, geeft hij niet op.
 
Denk dat die jongen god elke dag op zijn blote knieën bedankt. Het is zijn fanclubje dat het idee heeft dat hij eigenlijk Mr. O zou moeten zijn, niet hijzelf.
 
Hij heeft gewoon veel competitie en is niet goed genoeg geweest op punten die de jury belangrijk acht. Dus bijvoorbeeld conditionering en benen.
Heeft deels met ervaring/coaching te maken. Voor 90% van de prep kan hij het prima aan, maar voor de laatste weken heb je iemand nodig die een second opinion geeft en je scherp houdt.
 
Hij is hard vooruit gegaan maar ik zie hem vooralsnog niet hoge ogen gooien, zelfs als hij wel in shape komt.
 
Als ik zie hoe goed zijn rug is geworden, zie ik wel mogelijkheden.
 
Die Wesley valt trouwens niet uit zijn rol met al die tegenslagen, ik vind het ronduit bewonderenswaardig. Hij heeft natuurlijk wel enorm veel steun aan de mensen om zich heen en leeft in een omgeving die zeer bevorderlijk is voor deze sport.
Als je je inmiddels de kop van een vogelverschrikker gespoten hebt moet je er mee dealen dat je toekomst in de shock business ligt en niet in het onderwijs zo als bij yasmine het geval is.
 
Back
Naar boven