AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Niet de laatst genomen maar goed
    IMG_20201023_065314_368.jpg
     
    Damn man.

    Aan het krimpen maat. Nog steeds impressive niet daarvan, kut corona.
    Ja, vind je? Ik vond het wel meevallen als ik het vergelijk met andere foto's.
     
    Je pecs lijken hier erg plat.
    Zou goed kunnen dat ze minder goed naar voren komen door mindere belichting/angles/pump etc. Daarbij eet ik ook nauwelijks carbs, omdat ik anders bang ben dat ik te dik word.

    Plus waren mijn pecs altijd bagger, dus zoveel slechter kan het niet worden. Maar ik waardeer jullie eerlijkheid. Alsof ik niet onzeker genoeg was. BEDANKT HE. Heeft Camelus ook weer meteen een nieuwe pic om mij mee te treiteren(deed ik natuurlijk om die reden)

    Vind je mij ook dikker of dat niet? :(
     
    Zou goed kunnen dat ze minder goed naar voren komen door mindere belichting/angles/pump etc. Daarbij eet ik ook nauwelijks carbs, omdat ik anders bang ben dat ik te dik word.

    Plus waren mijn pecs altijd bagger, dus zoveel slechter kan het niet worden. Maar ik waardeer jullie eerlijkheid. Alsof ik niet onzeker genoeg was. BEDANKT HE. Heeft Camelus ook weer meteen een nieuwe pic om mij mee te treiteren(deed ik natuurlijk om die reden)

    Vind je me ook dikker of dat niet? :(
    Mijn eigen pecs zijn zo plat als een pannenkoek ondanks dat bankdrukken mijn favoriete oefening is, daarom detecteer is gauw platte pecs. Camelus heeft btw ook relatief platte.

    Dat dikke valt wel mee, maar wat mij betreft hoeft dat hele droge ook niet zo.
     
    Mijn eigen pecs zijn zo plat als een pannenkoek ondanks dat bankdrukken mijn favoriete oefening is, daarom detecteer is gauw platte pecs. Camelus heeft btw ook relatief platte.

    Dat dikke valt wel mee, maar wat mij betreft hoeft dat hele droge ook niet zo.

    Zoek je ruzie?
     
    Mijn eigen pecs zijn zo plat als een pannenkoek ondanks dat bankdrukken mijn favoriete oefening is, daarom detecteer is gauw platte pecs. Camelus heeft btw ook relatief platte.

    Dat dikke valt wel mee, maar wat mij betreft hoeft dat hele droge ook niet zo.
    Mijn pecs zijn altijd een weakpoint geweest. Dus daar ben ik het zeker met je eens. Als ik ga mijn carbs cut, dan is dat ook meteen het eerste wat verdwijnt.

    Mijn doel voor nu is gewoon niet veel vet aankomen, zodat ik straks meteen weer voluit kan blasten. Ook al ben ik mass verloren, dan kan ik dat straks makkelijk compenseren met meer grammen te knallen en eventuele spiergeheugen. Dus daar maak ik me geen zorgen om.
     
    Mijn pecs zijn altijd een weakpoint geweest. Dus daar ben ik het zeker met je eens. Als ik ga mijn carbs cut, dan is dat ook meteen het eerste wat verdwijnt.

    Mijn doel voor nu is gewoon niet veel vet aankomen, zodat ik straks meteen weer voluit kan blasten. Ook al ben ik mass verloren, dan kan ik dat straks makkelijk compenseren met meer grammen te knallen en eventuele spiergeheugen. Dus daar maak ik me geen zorgen om.

    Komt goed. Je oogt wat minder vol, armen lijken iets kleiner. Maar goed kan ook belichting zijn.
     
    Komt goed. Je oogt wat minder vol, armen lijken iets kleiner. Maar goed kan ook belichting zijn.
    Klopt, is voornamelijk door nauwelijks carbs te eten en belichting. Die ene arm lijkt wel stuk smaller nu je het zegt. Wellicht toch maar met beide armen gaan fappen.

    En straks meteen met één gram test starten. Jullie worden straks nog mijn dood.
     
    Post kleine pomp na mijzelf bewerkt te hebben met anale kralen en wat Tarzan dildo's.
    Bekijk bijlage 518763

    Vervelend om te zien dat je zo hard getroffen bent door de lockdown, man. Hopelijk komt al je spiermassa weer terug als de gyms weer open zijn.

    Spiergeheugen enzo jeweettoch.
     
    Vervelend om te zien dat je zo hard getroffen bent door de lockdown, man. Hopelijk komt al je spiermassa weer terug als de gyms weer open zijn.

    Spiergeheugen enzo jeweettoch.
    Kut lockdown:(
     
    Ik heb de foto niet gezien maar na paar weken trainen, eten en juicen heb je zo weer die volheid en rondheid terug. Je had toch ook best wat last van allerlei blessures enzo dus dan is dit misschien ook wel goed om te een beetje te laten herstellen.

    En tsja, pecs... een beetje de trots van iedere man maar voor de meesten toch zeer moeilijk te ontwikkelen. Af en toe zie je wel eens van die gastjes die echt 0 spiermassa hebben, maar somehow wel een goede chest. Frustrerend.
     
    Back
    Naar boven