XXL Nutrition

Podcasts (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik zei eens dat hij er beter uitziet zonder pet (no homo). Vond ie grappig. :)

Ja had eens een hele tijd terug aangegeven welke bodybuilders ik graag in de podcast zou willen zien, vond ie goede suggesties en zou het proberen te regelen.
Leuk die interactie
 
Welke namen gaf je door?
 
Welke namen gaf je door?

Jordan Peters
Evan geloof ik
Nog 1, weet niet meer welke..
Was wel redelijk in het begin dat ie begon.

Sergio mag van mij wel vaker aanschuiven
 
Ik vroeg Fouad een keer om Roman Fritz uit te nodigen voor RBP, al een jaar geleden onderhand. Hij antwoordde dat hij Roman zelf al een paar keer had gevraagd en dat hij niet wilde.

Kutduitser
 

Kijk eigenlijk niks meer van Rx maar zag deze voorbij komen, toch een poging wagen
 

Kijk eigenlijk niks meer van Rx maar zag deze voorbij komen, toch een poging wagen

Hier precies hetzelfde. Dave heeft RX in een jaar tijd compleet weten te verneuken. Vroeger keek ik altijd wel uit naar Heavy Muscle Radio, luister het nu nooit meer. Zonde
 
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Hier precies hetzelfde. Dave heeft RX in een jaar tijd compleet weten te verneuken. Vroeger keek ik altijd wel uit naar Heavy Muscle Radio, luister het nu nooit meer. Zonde
Die reclame's aan het begin altijd van hun filmpjes.. uit welk tijdperk komen die of zijn ze gemaakt.
 
Dave komt z'n schuur niet meer uit. 't Zou familie van mij kunnen zijn.
 
Die reclame's aan het begin altijd van hun filmpjes.. uit welk tijdperk komen die of zijn ze gemaakt.

Haha, ja ook dat.

Maar mijn grootste ergernis is dat Dave totaal geen weet meer heeft van de actualiteit. Hij kent alle ins and outs niet meer, hij kent alle nieuwe athletes niet of nauwelijks. Hij lult steeds maar wat, het slaat allemaal nergens op. Het enige waar hij nog over praat tegenwoordig is die kinderen van hem en zijn shemale vrouw die hem compleet in de tang heeft want Dave mag nergens meer naar toe. RIP Palumbo
 
 
 
Wat een mongool :roflol: acute kidney failure
Boeit em ook geen reet

"1000 test - 800 eq - 500 deca is very conservative" :o
 
 
Back
Naar boven