XXL Nutrition

Supplementen die je gebruikt om minder snel dood te gaan en/of lelijk worden door steroids etc (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

th0maz

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Berichten
5.095
Waardering
11.889
Beste mede-onzekereovercompenserende speldenkussen junkies,

Deel hier even alle supplementen die je gebruikt om hopelijk langer te kunnen blijven leven door het gebruik van steroids. En ook de supplementen die je gebruikt om minder snel lelijk te worden(e.g. de chemopatiënt Wesley look etc), want deze vraag krijg ik ook best wel vaak gesteld.

Ik gebruik momenteel de onderstaande shit.

Hart/bloeddruk
Coq10: 200mg per dag
Losartankalium: 50mg per dag

Lever
TUDA: 200-500mg per dag
NAC: 1200mg per dag

Haar/prostaat
Saw palmetto: 1000mg per dag
Ketoconazole shampoo: 1-2x per week(5 min laten intrekken)

Lipiden
Rode gist rijst met monacoline k: 1 pill per dag.
Gw501516: 5-10mg per dag(meestal alleen tijdens blast)
Curcumin: 1000mg per dag
Omega 3-6-9: 4 pillen per dag

Vitaminen
Alles in : 1 pill per dag

Gewrichten
Glucosamine chondroitine msm: 3 pillen per dag.
BPC-157: 250mcg elke dag op de plek waar het pijn doet.

Oestrogeenremmers
Armidex(want aromasin maakt je kaal): 0.25-0.5mg om de dag

1610810901240.png
 
Laatst bewerkt:
De chemo-patiënt Wesley look?
 
-
 
Laatst bewerkt:
Geen taurine?
Edit: Nvm heeft niets te maken m.b.t snel dood gaan
 
Niets te maken met AAS of (minder) snel doodgaan. Maar wees voorzichtig met extreem hoge dosissen vitamine B6. Niet alle vitamines pis je zomaar uit.
 
Doe es normaal man.
Je lijkt wel een wandelende apotheek.
Voor jou maakt het inderdaad niet uit. Jij bent toch al bijna dood.

De chemo-patiënt Wesley look?
1610816353631.png


Geen taurine?
Edit: Nvm heeft niets te maken m.b.t snel dood gaan
Taurine is wel een goede als je dbol/clen gebruikt. Beiden hebben positieve invloed op die back pumps die je van dbol krijgt. En krampen die je volgens mij van clen krijgt.

Ik gebruik beiden niet, maar zeker een toegevoegde waarde als je die middelen gebruikt.

Niets te maken met AAS of (minder) snel doodgaan. Maar wees voorzichtig met extreem hoge dosissen vitamine B6. Niet alle vitamines pis je zomaar uit.
Waarom zou je B6 willen gebruiken? Wat voor meerwaarde heeft dat? Ik gebruik meestal gewoon alles in één.
 
Waarom zou je B6 willen gebruiken? Wat voor meerwaarde heeft dat? Ik gebruik meestal gewoon alles in één.
B6 gebruik gebruik je niet los. Maar het wordt erg vaak toegevoegd aan supplementen.
Neem eens een willekeurige ZMA (voorbeeld my protien). Per dosis ZMA zit er 10,5 mg B6 in. Niemand die erop let. Maar lange tijd te hoog doseren kan serieuze klachten geven.
Maar kijk eens goed om je heen. Overal is de ZMA duurder geworden. Waarom? Omdat de B6 eruit gehaald moest worden (wettelijk). En dat is een lastigere bewerkingsstap waardoor het duurder is geworden.
Maar goed het was meer een bijzaak even te noemen omdat je wel heel veel dingen slikt. :o
 
Niet zozeer om minder snel dood te gaan en lelijk ben ik toch al, maar alles wat ik gebruik qua supps (PWO en Intra-wo etc. niet meegerekend):

- Vitamine C 1000 mg
- Vitamine D 1000 iu
- Glucosamine Chondritine 1100 mg
- Zink 40 mg
- Magesium 500 mg
- Omega 3 3x per dag een softgel (1000 mg, waarvan 330 mg EPA en 220 mg DHA)
- Biergist 2000 mg (acne)
- Sinds kort ferrofumaraat 200 mg (gezien bloedwaarden, HB was wel hoog)

Verder eet ik elke dag een shitload aan kruiden door m'n eten omdat ik het lekker vind (kurkuma, cayenne peper, gember, koriander, komijn, knoflook, ui, paprika, kruidnagel, fenegriek, citroengras, kaneel, laos, kardemom etc. etc.).

Rode rijstgist heb ik liggen, maar nog niet gebruikt en acht ik op huidige dosering niet nodig. Overige supps ga ik wellicht overwegen als ik op hogere dosis kuur (nu max. 600 mg tijdens blast) of bloedwaarden daar aanleiding toe geven. Verder doe ik regelmatig cardio voor m'n hart.
 
En wat gebruik je dan tegen de bijwerkingen? En de bijwerkingen van de bijwerkingen?
En waarom losartan, heb je hoge bloeddruk dan?

Ik neem een multivit met coq10 en antioxidanten. Heb ook we eens een tijdje glucosamine en groenlipmossel genomen on de hoop dat het werkt bij geïrriteerde of ontstoken pezen. Deed niets.

Creatine is het enige waarvan in echt effect voel en dat neem ik als de gym weer open is.

Verder vooral gezond eten met voldoende variatie en veel verse kruiden en specerijen enz.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
En wat gebruik je dan tegen de bijwerkingen? En de bijwerkingen van de bijwerkingen?
En waarom losartan, heb je hoge bloeddruk dan?

Ik neem een multivit met coq10 en antioxidanten. Heb ook we eens een tijdje glucosamine en groenlipmossel genomen on de hoop dat het werkt bij geïrriteerde of ontstoken pezen. Deed niets.

Creatine is het enige waarvan in echt effect voel en dat neem ik als de gym weer open is.

Verder vooral gezond eten met voldoende variatie en veel verse kruiden en specerijen enz.
Waarom neem je nu geen creatine?
 
Omdat ik geen krachttraining doe.

Zou het gewoon lekker blijven nemen als ik jou was, het biedt ook voordelen m.b.t het brein als ik me niet vergis
 
Creatine
Magnesium en zink
Multivitamine
Omega 3
L-tyrosine
Sporadisch 5-HTP
Melatonine
Vitamine D3
Agmatine/citruline malaat

En als ik weer zin heb om te bestellen
K2
Coq10
 
th0maz zo te zien haal je een aantal dingen bij de Kruidvat?

Moet ik volgende week ook eens langs
 
Overigens heb ik er wel over getwijfeld om boc157 pillen te laten komen. Dit om tennis ellebogen nu eens te laten herstellen.
 
Slaap, voldoende vocht en een poging om gevarieerd te eten. Staat een potje visolie en soms neem ik een fase creatine.

Edit. Gaat om steriods, overheen gelezen.
 
Laatst bewerkt:
Overigens heb ik er wel over getwijfeld om boc157 pillen te laten komen. Dit om tennis ellebogen nu eens te laten herstellen.
Heeft dat effect dan? Ik dacht dat je het lokaal op de plek subcutaan moet injecteren.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven