Fitness Seller

Deca / mast / test kuur

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
17 jan 2021
Berichten
6
Waardering
2
Lengte
1m81
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Beste Forum leden,

zelf zit ik te denken om in Maart weer een kuur te beginnen de kuur wil ik als hier onder beschreven uitvoeren :
Week 1-12 375mg test-e wekelijks
Week 1-6 400 mg deca wekelijks
Week 6-12 of 400 mg mast wekelijks

Kies bewust voor deze kuur omdat ik zo droog mogelijk uit de kuur wil komen .
De eerste 6 weken ben ik van mening dat je rond de 70 a 90 % van je massa behaald en daarom kies ik vanaf dat moment om een switch te maken.
Wat vinden jullie van deze bewuste keuze ?

Bedankt voor de reacties alvast
 
Onbewust onbekwaam.
Die hadden we nog niet gehad hier.
1.81 en 85 kg op 14 % ... niet de eerste kuur.
 
Deca heeft een lange ester.. na die eerste 6 weken zit je misschien net op je gewenste bloedwaardes.
Als je al nandrolone wil voor 6 weken pak dan npp.

De eerste 6 weken pak je wel het meeste gewicht maar dat is vooral vocht, glycogeen, maaginhoud etc
Lean tissue aanzetten kost veel tijd, zelfs met gear heb je in 6 weken niet veel 'massa' aangezet
 
Beste Forum leden,

zelf zit ik te denken om in Maart weer een kuur te beginnen de kuur wil ik als hier onder beschreven uitvoeren :
Week 1-12 375mg test-e wekelijks
Week 1-6 400 mg deca wekelijks
Week 6-12 of 400 mg mast wekelijks

Kies bewust voor deze kuur omdat ik zo droog mogelijk uit de kuur wil komen .
De eerste 6 weken ben ik van mening dat je rond de 70 a 90 % van je massa behaald en daarom kies ik vanaf dat moment om een switch te maken.
Wat vinden jullie van deze bewuste keuze ?

Bedankt voor de reacties alvast
Wat voor fucking gaarheid is dat allemaal dan? Waar baseer jij die % massa op? En je wilt deca eruit gaan halen als net begint te werken?

Of je focust op ''droger'' worden of je focust op meer massa te kweken. Als je gewoon start rond de 10-11% bf en je maakt het niet te bont met je dieet, dan ga je echt niet heel erg dik worden.

Ik neem aan dat je massa wilt kweken? Dan zou ik de onderstaande cyce/blast hanteren. Mast heeft zeker een toegevoegde waarde in combinatie met deca, dus die zou ik vanaf week 1 erbij zetten.

Week 1-14 500 mg test-e wekelijks
Week 1-14 400 mg deca wekelijks
Week 1-14 of 300 mg mast wekelijks
 
Deca heeft een lange ester.. na die eerste 6 weken zit je misschien net op je gewenste bloedwaardes.
Als je al nandrolone wil voor 6 weken pak dan npp.

De eerste 6 weken pak je wel het meeste gewicht maar dat is vooral vocht, glycogeen, maaginhoud etc
Lean tissue aanzetten kost veel tijd, zelfs met gear heb je in 6 weken niet veel 'massa' aangezet

True, al heb ik in 8-9 weken echt wel veel gegained van test prop en npp. Maar ja dat waren dan wel korte esters
 
Bedankt allemaal voor de reacties Heren !
Heb deze kuur opgebouwd omdat Robbert Wolters dit aan raad als meest effectieve kuur. Was zelf eerst ook van 12 weken 1 soort pakken maar kwam er ook achter dat ik na 8 weken amper meer vooruit gang boekte .
Daarom vraag ik van wat als ik de switch maak .
 
Bedankt allemaal voor de reacties Heren !
Heb deze kuur opgebouwd omdat Robbert Wolters dit aan raad als meest effectieve kuur. Was zelf eerst ook van 12 weken 1 soort pakken maar kwam er ook achter dat ik na 8 weken amper meer vooruit gang boekte .
Daarom vraag ik van wat als ik de switch maak .
Maak halverwege de switch om meer te eten aangezien je dan zwaarder bent geworden en meer voedsel nodig hebt.
 
Bedankt allemaal voor de reacties Heren !
Heb deze kuur opgebouwd omdat Robbert Wolters dit aan raad als meest effectieve kuur. Was zelf eerst ook van 12 weken 1 soort pakken maar kwam er ook achter dat ik na 8 weken amper meer vooruit gang boekte .
Daarom vraag ik van wat als ik de switch maak .

Meest effectief in welke zin? En waarom is deze het meest effectief dan? Legt hij dat ook nog uit? Ben erg benieuwd :)
 
Ja is geen speld tussen te krijgen natuurlijk, dat je er droger uitkomt als je al het vocht in twee weken na het stoppen met aromatiserende middelen eruit hebt gepist..
Man man.
 
Altijd leuk wanneer mensen opnieuw het wiel willen uitvinden.
 
Dat deca pas na 8 weken werkt is natuurlijk onzin. Het werkt al vanaf dag 1. Ik weet dat Pleister toen ook maar 6 weekjes deca hoefde te gebruiken van Milos Sarcev of Dave Palumbo, evenals boldenone. Dat kan dus prima. Echter niet volgens de argumentatie van TS. :o

Zonder frontload of met?

Met is al anders omdat je dan meteen je piekwaarde bereikt hebt.
Dat het vanaf dag 1 werkt dat klopt idd
 
Dat deca pas na 8 weken werkt is natuurlijk onzin. Het werkt al vanaf dag 1. Ik weet dat Pleister toen ook maar 6 weekjes deca hoefde te gebruiken van Milos Sarcev of Dave Palumbo, evenals boldenone. Dat kan dus prima. Echter niet volgens de argumentatie van TS. :o

Tuurlijk kan het, maar bij Dave en Milos wordt die deca na 6 weken vervangen door boldenone of tren en ga je gewoon door met eten en trainen zoals je ervoor deed, met hetzelfde doel (massa) voor ogen. Dan is het veranderen van compounds juist nice denk ik, omdat die deca dan nog een paar weken doorsluimert, terwijl de volgende compound ook weer zijn ding begint te doen en er onstaat een hele drug cocktail in je bloed.

Maar TS wil na 6 weken bulken opeens gaan cutten en heeft voor de rest geen enkel idee van hoe dit allemaal werkt.
 
Bedankt allemaal voor de moeite van reageren heren !
 
Back
Naar boven