Fitness Seller

Deca / mast / test kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Volgens mij weet niemand hier wat ubberhaupt de achtergrond van deze man is en hoe hij nu mensen wilt informeren in hoe aas in het lichaam werken wat het doet en waarom.
Maar goed , deze man heeft meegedaan aan de sterkste man van Nederland .
Heeft op als ik het niet mis heb op zijn 43e een hart aanval gekregen en legt nu ook uit wat verstandig is waarmee je meer en minder risico loopt op medische klachten en dat veel mensen altijd maar denken dat wanneer je meer neemt het beter is . Wat vaak niet meer groei geeft maar wel meer risico's en problemen .
Vind het wel interresant wat hij verteld en het meeste wat hij ook zegt is gebaseerd op wetenschappelijke onderzoeken.
 
Volgens mij weet niemand hier wat ubberhaupt de achtergrond van deze man is en hoe hij nu mensen wilt informeren in hoe aas in het lichaam werken wat het doet en waarom.
Maar goed , deze man heeft meegedaan aan de sterkste man van Nederland .
Heeft op als ik het niet mis heb op zijn 43e een hart aanval gekregen en legt nu ook uit wat verstandig is waarmee je meer en minder risico loopt op medische klachten en dat veel mensen altijd maar denken dat wanneer je meer neemt het beter is . Wat vaak niet meer groei geeft maar wel meer risico's en problemen .
Vind het wel interresant wat hij verteld en het meeste wat hij ook zegt is gebaseerd op wetenschappelijke onderzoeken.
Ik heb vroeger wat filmpjes van hem gekeken en was nu niet echt tevreden over de zaken die hij vertelde (onjuistheden).

Hij heeft, voor zover ik weet, hier ook geen achtergrond in.

Wat vind jij dat hem kwalificeert om hierover informatie bij hem in te winnen?

Als de info gebaseerd is op onderzoek kan dat best, het is slechts een medium zoals een boek dat ook is
Dat klopt natuurlijk, maar ervaring leert dat er héél weinig informatie op YouTube hierover goed is. Het is ook wat moeilijker te (laten) controleren. Iemand gaat zich minder geroepen voelen om een YouTube-video te kijken dan om een stukje tekst na te lezen.
 
Laatst bewerkt:
Zou ik dan eerder dit hanteren

Week 1-6 200mg test-e wekelijks
Week 1-6 200mg deca wekelijks
Week 1-6 of 200mg mast wekelijks

Week 6-12 400mg test-e wekelijks
Week 6-12 200mg deca wekelijks
Week 6-12 of 400mg mast wekelijks
 
Week 1-15 600 mg test-e wekelijks
Week 1-15 400 mg deca wekelijks
Week 1-15 300 mg mast wekelijks - 400 mg

Zo word die van mij als die sportschool weer open gaat...
 
vervang je deca door npp?
 
Goede vlog thanx
 
Back
Naar boven