AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben ook niet echt heel erg fan van die juice monsters man
Als ik sap wil drinken neem ik wel Taksi ofzo :p
Watermelon spreekt me niet heel erg aan, kan me al wel inbeelden hoe dat smaakt
Dat er een juice(d) lijn is heeft er in mijn ogen mee te maken dat het oorspronkelijke moederbedrijf van Monster energy (Hansen Beverage Company ondertussen overgenomen door The coca cola company) in de jaren 30 van de vorige eeuw is begonnen met het verkopen van ingeblikt sap en aan het begin van deze eeuw is begonnen met Monster energy in de markt te zetten. Dat is een gouden zet gebleken!
 
16094459003505117776315529388721.jpg
 
Update :roflol:
 

Bijlagen

  • IMG_20210112_125402.jpg
    IMG_20210112_125402.jpg
    161 KB · Weergaven: 111
  • IMG_20210112_125405.jpg
    IMG_20210112_125405.jpg
    136 KB · Weergaven: 114
Iemand anders die de ultra citron heeft gehad? Ik geef hem een solide 4/10. Meestal vind ik citroen lekker maar dit heeft een tintje van dat anti-muggen spul
 
Iemand anders die de ultra citron heeft gehad? Ik geef hem een solide 4/10. Meestal vind ik citroen lekker maar dit heeft een tintje van dat anti-muggen spul
Imo ook de minste van allemaal. En toch bleef die heel lang volop ondersteund worden door Monster Energy zelf. Volgens mij komen ze daar nu een beetje op terug na de lancering van extra smaken. Kan mij echt niet voorstellen dat citroen zoveel beter verkoopt op andere plekken dan ik kom :roflol:
 
Als ik al mijn gedronken monsters aan mijn garagemuren in mijn homegym geplakt had zou het er nu fraai uit hebben gezien.
 
Als ik al mijn gedronken monsters aan mijn garagemuren in mijn homegym geplakt had zou het er nu fraai uit hebben gezien.
Oprecht best een leuk design idee als je een saaie kale muur hebt
Kan je er evt nog epoxy tegen aanflikkeren om t egaal te maken
 
:eek::eek::eek::eek:
Heel benieuwd wat ze er van gaan bouwen. Heb deze ook nog niet eerder gezien of van gehoord.
Denk een taksi achtige smaak met prik ofzo, geen idee waarom
 
Back
Naar boven