MuscleMeat

Supplementen die je gebruikt om minder snel dood te gaan en/of lelijk worden door steroids etc

Bezoekers in dit topic

Dacht ik wel, daarom blur ik het even maar blijkbaar wordt er toch geklaagd
Van mij mag je blurren zoveel je wilt, maar ga dan niet proberen anderen belachelijk te maken.
 
Van mij mag je blurren zoveel je wilt, maar ga dan niet proberen anderen belachelijk te maken.
Als je kopstoten kan geven, moet je ze ook kunnen ontvangen
 
Zullen we dit topic dan maar omdopen tot Battle arena 2.0? Of is dat verboden? Maar jullie pussies gaan nooit door net als ik Camelus. Jullie zijn nog niet onzeker en territoriaal genoeg. Gaat niets worden zo met jullie mietjes.
 
Zullen we dit topic dan maar omdopen tot Battle arena 2.0? Of is dat verboden? Maar jullie pussies gaan nooit door net als ik Camelus. Jullie zijn nog niet onzeker en territoriaal genoeg. Gaat niets worden zo met jullie mietjes.
Sorry, ik ben klaar met trainen en moet nu weer mijn kindjes spelen.
 
Zullen we dit topic dan maar omdopen tot Battle arena 2.0? Of is dat verboden? Maar jullie pussies gaan nooit door net als ik Camelus. Jullie zijn nog niet onzeker en territoriaal genoeg. Gaat niets worden zo met jullie mietjes.
Dan gaat er hier ook een slotje op.
 
Haar/prostaat
Saw palmetto: 1000mg per dag
Ketoconazole shampoo: 1-2x per week(5 min laten intrekken)

Saw Palmetto is leuk om toe te voegen aan je regime voor het geval het zou werken. Volgens mij is er weinig wetenschappelijk bewijs gevonden dat het echt helpt haarverlies tegen te gaan. En datgeen wat beschikbaar is, is discutabel.

ketocanazole shampoo kan helpen om de conditie van de hoofdhuid op een positieve manier te beinvloeden. Ik weet niet meer precies wat, maar ik gebruik het ook 2 keer per week. Het zal geen hergroei stimuleren of haarverlies stabiliseren. Het verlaagt ook geen dht wat vaak wordt beweerd door de webshop.

Topische finasteride is het middel om haarverlies effectief aan te pakken waarbij de kans op bijwerkingen een stuk lager ligt dan bij de pilvorm. Genoeg studies over te vinden. Ook op haarweb.nl wordt dit veel gebruikt, en daar zitten de mensen die er het fijne van weten :p

minoxidil gebruik ik ook en zorgt effectief voor meer haren, dikkere bos. Niet bij iedereen maar is wel wetenschappelijk bewezen. Saw palmetton en pompoenpitolie tabs zijn leuke toevoegingen naast fina en of minox, als je last hebt van haarverlies of wilt gebruiken ter preventie.
 
Hoeveel zink nemen mensen hier voor acné? Strive4muscle BB_

Ik doe ongeveer 40mg per dag en mijn acne die zoals je weet best wel erg was is vrijwel helemaal verdwenen zonder roa. Het is wel raar en een beetje moeilijk te geloven dat dit allemaal door de zink komt, maar er is voor de rest niks veranderd en ik ben alleen maar meer anaboeloes gaan gebruiken tov de vorige blast toen de acne dus best erg was.
 
Ik doe ongeveer 40mg per dag en mijn acne die zoals je weet best wel erg was is vrijwel helemaal verdwenen zonder roa. Het is wel raar en een beetje moeilijk te geloven dat dit allemaal door de zink komt, maar er is voor de rest niks veranderd en ik ben alleen maar meer anaboeloes gaan gebruiken tov de vorige blast toen de acne dus best erg was.

Gelijk besteld en mee begonnen(niet dat ik erge acné heb maargoed). Wellicht laat de zink ook mijn kuiten groeien.
 
Ik zie dat het hier veel over haaruitval gaat dus zal ik mijn regime eens toevoegen. Het gaat dan om RU58841, eventueel aangevuld met finasteride. Hier moet ik vooraf bij vermelden dat RU58841 een research chem is waar weinig klinische data over beschikbaar is over bijwerkingen, we zijn hierbij aangewezen op anecdotisch bewijs. Ik zelf en velen met mij hebben nooit bijwerkingen ervaren, maar dat betekent niet dat ze er niet zijn. Sommige mensen rapporteren wel degelijk bijwerkingen. Het voordeel is dat het topisch wordt aangebracht waardoor de kans op systemische bijwerkingen ook kleiner is dan wanneer je het zou slikken.

Het probleem met finasteride is dat het in kuren alleen wat doet bij testosteron. Finasteride werkt namelijk door de omzet van testosteron naar DHT (grootste veroorzaker van Alopecia Androgenetica) met zo'n 70% te verminderen, maar doet dus niks voor andere androgenen zoals tren of mast, welke van zichzelf al voor haarverlies zorgen zonder omgezet te worden tot een ander androgeen. Bij nandrolon maakt het de haaruitval alleen maar erger omdat het de omzet naar een voor haarverlies minder schadelijk androgeen juist tegengaat. Daarnaast kan testosteron zelf ook (in veel mindere mate dan DHT) tot haaruitval leiden, finasteride doet hier dus niks tegen.

Dit is waar RU58841 dus bij komt kijken. RU breng je aan op de hoofdhuid waar het bindt aan de androgene receptoren van de haarfollikels. Zodoende kunnen andere androgenen er minder makkelijk/ niet aan binden. Dat betekent dat het niet alleen tot op zekere hoogte beschermt tegen DHT, maar ook tegen andere androgenen zoals tren, mast, anavar, en natuurlijk ook testosteron zelf. Ook zorgt het ervoor dat je eigen DHT huishouding hetzelfde blijft, en dus ook je E2 en testosteronniveaus, waar finasteride dit juist kan beïnvloeden.

Ik heb zelf enkel RU58841 gebruikt tijdens een test-only kuur van 500mg per week, en mijn haaruitval is zelfs ietsje teruggedraaid (al is dit minimaal, maar in elk geval geen haarverlies). Het ging om 50mg per dag. Ik ga nu dus ook een haartransplantatie ondergaan omdat ik niet meer bang ben voor verdere haaruitval.

Toch kan het aan te raden zijn om het te combineren met finasteride wanneer je stackt (zolang er geen nandrolon in je kuur zit). De reden hiervoor is dat DHT een veel hogere bindingsaffiniteit heeft dan RU, dus RU wint het eigenlijk van DHT puur door de hogere mate van aanwezigheid. Als je AAS stackt moet RU echter dubbel de strijd aan, namelijk met DHT en de AAS waarmee je stackt. Als je dan finasteride (of zelfs dutasteride, 90% vermindering van DHT) toevoegt verminder je de DHT-concentratie in je lichaam waardoor RU beter kan competen met de andere toegevoegde compounds.

Verder kun je nog een ketoconazole shampoo toevoegen om extra DHT op de hoofdhuid weg te wassen. Ik kan het kanaal Moreplatesmoredates aanbevelen over dit onderwerp. Hoop dat jullie hier wat aan hebben.
 
Ik doe ongeveer 40mg per dag en mijn acne die zoals je weet best wel erg was is vrijwel helemaal verdwenen zonder roa. Het is wel raar en een beetje moeilijk te geloven dat dit allemaal door de zink komt, maar er is voor de rest niks veranderd en ik ben alleen maar meer anaboeloes gaan gebruiken tov de vorige blast toen de acne dus best erg was.

ook niet geswitched van compound?
 
ook niet geswitched van compound?

Niet van compounds, wel van esters. Eerst deed ik dus test prop en npp en was de acne echt best wel heftig, nu cypionate en deca met nog boldenone erbij en nergens last van. Dus... verschillende esters hebben waarschijnlijk ook weldegelijk verschillende sides en shit, hoewel veel mensen dat ontkennen en zeggen test is test blabla.

Wat wel kut is is dat ik aan die acne best veel van die onderhuidse vlekken heb overgehouden. Hoewel ik nu zero nieuwe puisten heb, ziet bijvoorbeeld mijn schouder en rug er van een afstandje nog best wel puisterig uit door die vlekken. Iemand daar enige tips voor?
 
-
 
Laatst bewerkt:
Zit nu bijna 2 maanden aan de zink en het doet echt wonderen voor mijn ancé. Mijn schouders zijn helemaal clean. Normaal gesproken had ik er altijd wel last van. Goede tip, thanks :heart:. Gebruik overigens ook hoge dose omega 3 erbij. Volgens studies helpt dat ook.

Ben blij dat ik niet meer aan de roa hoef, die shit was echt te brutal voor mij.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven