MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Waar ging het dan over? Die warmtevolle familie foto van onze stekkie?

    Stel dan eens juiste kaders/regels etc, want eerst open je de battle arena en is alles toegestaan en dan paar dagen later wordt er bij het minste geringste met slotjes en weet ik veel wat gedreigd. Plus vond je het ook prachtig toen ik en Camelus dagenlang elkaar de harses insloegen. Sterker nog: je had hem zelf uit de dood herrezen, voor je eigen entertainment.
    De laatste pagina's stonden/staan alleen maar vol onzin.
    De regels zijn al jaren quasi hetzelfde alleen zijn er om de zoveel tijd weer eens leden die het niet lijken te willen snappen.
     
    Hometrainer gekocht ga elke ochtend 15 mins gelijk uit mijn bed er op zitten(en beetje fietsen hueue)

    Healthgoals 2021
     
    watch me, is gewoon een routine die je er in moet hebben heeft vntl ook
    Hoop dat het je lukt, beetje gezondheid is wel wat waard en als je weer gaat cutten maakt het het ook een stuk makkelijker. Wou wel graag dat ik een loopband thuis had maar die dingen zijn kolere duur. Heb wel eens een fiets gehad maar die verzuring is het mij niet waard voor de hoeveelheid kcal die je verbrandt.
     
    Hoop dat het je lukt, beetje gezondheid is wel wat waard en als je weer gaat cutten maakt het het ook een stuk makkelijker. Wou wel graag dat ik een loopband thuis had maar die dingen zijn kolere duur. Heb wel eens een fiets gehad maar die verzuring is het mij niet waard voor de hoeveelheid kcal die je verbrandt.
    Zeker het heeft veel voordelen. Ligt er natuurlijk aan wat je doet, ik doe gewoon steady state cardio op 65-70% van de maximale hartslag, weinig verzuring dan.
     
    Hoop dat het je lukt, beetje gezondheid is wel wat waard en als je weer gaat cutten maakt het het ook een stuk makkelijker. Wou wel graag dat ik een loopband thuis had maar die dingen zijn kolere duur. Heb wel eens een fiets gehad maar die verzuring is het mij niet waard voor de hoeveelheid kcal die je verbrandt.
    Touwtje springen? Kost niks en ook redelijk wat kcal
     
    Ach jij tautoloog.
    Was met jou steks, zo krijg je nooit je grind aan ons verkocht
    10D67251-8E37-41F8-9C20-61D9ED06D8D0.jpeg
     
    Back
    Naar boven