MuscleMeat

Test e /primo of test e / anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Laatste weken de primo op 400 gezet en de test op 250 om toch nog wat extra hard de blast uit te komen . Overigens is dit de eerste blast dus ben benieuwd hoe de eerste cruise dalijk gaat bevallen
 

Bijlagen

  • A17BC29D-6503-4641-9898-107EE38B8772.jpeg
    A17BC29D-6503-4641-9898-107EE38B8772.jpeg
    60,4 KB · Weergaven: 144
Ik wil ook wel een keer primo proberen. Met welke compound naast test is die shit goed te stacken voor massa? Deca/NPP? Als je nagaat wat de meeste coaches/guru’s/pro’s/experts zeggen, is massa bouwen met 3 compounds tegelijkertijd toch wel het beste.
Misschien is bold wellicht een optie ? Nadeel van primo is wel de ml en de floes. Maarja is voor mij nog geen probleem op 3 a 400mg .
 
Ik denk dat 400mg (dus 2ml per week) icm hoge test en nog een andere anabolic voor de meesten wel voldoende is.
Primo op 200mg per ml zoek ik nog steeds :D. Zal in Rusland wel makkelijker te verkrijgen zijn ofniet ?
 
  • Like
Waarderingen: Apv
Hoe zijn je benen?
Mijn benen waren altijd mijn sterkste bodypart. Maar ik heb er een 2-tal jaren uitgelegen doordat ik allebei mijn hamstrings heb afgescheurd. Ze beginnen wel weer beter te worden, zal wel een foto maken een dezer dagen.
 
Mijn benen waren altijd mijn sterkste bodypart. Maar ik heb er een 2-tal jaren uitgelegen doordat ik allebei mijn hamstrings heb afgescheurd. Ze beginnen wel weer beter te worden, zal wel een foto maken een dezer dagen.

Te ver voorover gebogen toen je vriendje je pakte? Vervelend bro...

xxx
 
Te ver voorover gebogen toen je vriendje je pakte? Vervelend bro...

xxx
Geen zemmer shit hiero.
Nee had zonder warming up volop gesprint tegen een vriend. Super dom maar had er toen niet bij nagedacht om een warming up te doen terwijl mijn hamstrings altijd al gevoelig waren. Kon voor dagen niet eens zitten ...
 
Hoe gebruik jij primo? Alleen met test of nog iets erbij?

Alleen met test. Ik gebruik eigenlijk enkel nog test, primo en mast. Ik voel me daar heerlijk op, en als ik meer spiermassa wil verhoog ik de dosis gewoon.
 
Ja, oke, en soms beetje Dianabol dan.
 
Hoezo geen deca meer? Krijg je daar sides van?

Oh nee, niet per se. Maar het bevalt me goed zo, en ik voel me heerlijk op die middelen.
 
Alleen met test. Ik gebruik eigenlijk enkel nog test, primo en mast. Ik voel me daar heerlijk op, en als ik meer spiermassa wil verhoog ik de dosis gewoon.
En waarvoor gebruik jij mast ? Wanneer zet jij deze compound in?
 
Back
Naar boven