XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Ik had ooit een huisgenoot die een glazen snijplank had...
Meteen uit het raam gesmeten hoop ik?

Zie ook wel eens marmeren(of ander steen) snijplanken in de blokker enzo, doet gewoon pijn om te bedenken dat iemand dat gaat kopen zonder te weten dat ze in 1 klap alle mensen naar de klote helpen....
 
Nog een mesje uit mijn collectie, Bark River Bravo in Elmax staal en met Desert Ironwood handvat.

Puur omdat het kan, en voor als ik nog eens ga kamperen.
20210128_232507.jpg
 
Meteen uit het raam gesmeten hoop ik?

Zie ook wel eens marmeren(of ander steen) snijplanken in de blokker enzo, doet gewoon pijn om te bedenken dat iemand dat gaat kopen zonder te weten dat ze in 1 klap alle mensen naar de klote helpen....
Het was mijn ex. Kheb het maar meteen uitgemaakt.

Nog een advies. Als je op kamers woont, begin geen relatie met je huisgenoot. Vooral niet wanneer ze psychologie studeert.
 
Nog een mesje uit mijn collectie, Bark River Bravo in Elmax staal en met Desert Ironwood handvat.

Puur omdat het kan, en voor als ik nog eens ga kamperen.Bekijk bijlage 519884
Mooi mesje.

Ik heb deze ooit aangeschaft voor een survival trip met vrienden.

Prijs-kwaliteit zeer goed. Zeer handig tijdens survival. Werkt ook goed tegen rellende mocro's.
Tip: laat em slijpen bij een professionele slijper.

20170727_190024.jpg
 
Laatst bewerkt:
Werkt goed tegen rellende mensen zou bijna het motto van Cold Steel kunnen zijn :roflol:

De eigenaar is ook echt een type, loopt 24/7 met een Espade XL geloof ik lol.
 
Mooi mesje.

Ik heb deze ooit aangeschaft voor een survival trip met vrienden.

Prijs-kwaliteit zeer goed. Zeer handig tijdens survival. Werkt ook goed tegen rellende mocro's.
Tip: laat em slijpen bij een professionele slijper.
Machetes hoeven niet heel scherp te zijn, in Peru heb ik in de jungle ook een paar dagen gelopen met een machete die zo bot als de tering was, maar de eigenaar miste wel een paar vingerkootjes :roflol:
 
Machetes hoeven niet heel scherp te zijn, in Peru heb ik in de jungle ook een paar dagen gelopen met een machete die zo bot als de tering was, maar de eigenaar miste wel een paar vingerkootjes :roflol:
True, maar als je em slijpt voel je jezelf een stuk veiliger wanneer je em gebruikt als wapen ter zelfverdediging.

Een scherpe machete kan heel veel schade aanrichten, maar is vooral uitstekend als afschrikmiddel. En ze zijn legaal.
 
True, maar als je em slijpt voel je jezelf een stuk veiliger wanneer je em gebruikt als wapen ter zelfverdediging.

Een scherpe machete kan heel veel schade aanrichten, maar is vooral uitstekend als afschrikmiddel. En ze zijn legaal.
Of je prikt 1x met deze shank a la shanks
Dan is het gelijk klaar met diegene mits hij met spoed naar het ziekenhuis kan

Screenshot_20210129-001520.jpg
 
Of je prikt 1x met deze shank a la shanks
Dan is het gelijk klaar met diegene mits hij met spoed naar het ziekenhuis kan

Bekijk bijlage 519888
Dit is dan ook een wapen en is strafbaar.

Een manchete niet, maar ook die zou ik niet als wapen gebruiken, krijg je een stuk meer ellende van.
Misschien inderdaad uitzonderlijk als afschrikmiddel.
 
True, maar als je em slijpt voel je jezelf een stuk veiliger wanneer je em gebruikt als wapen ter zelfverdediging.

Een scherpe machete kan heel veel schade aanrichten, maar is vooral uitstekend als afschrikmiddel. En ze zijn legaal.
Ja als je hem voor in Nederland hebt wel ja.
Of je prikt 1x met deze shank a la shanks
Dan is het gelijk klaar met diegene mits hij met spoed naar het ziekenhuis kan

Bekijk bijlage 519888
Als het lukt om diep genoeg te steken ja...:rolleyes: wel heel lastige wond om weer te sluiten.
 
Wie wil een promocode voor 21% totaalkorting van farmaline.be? Geldig tot 31 maart. Niet geldig op geneesmiddelen en babyvoeding. 🤭

De eerste PM is de gelukkige winnaar. :kiss:
 
Super service.
Paar dagen geleden de Atx power bar MK besteld.

Vandaag reeds geleverd in België... In een onbeschadigde kartonnen cilinder... Barbell in perfecte staat.
Vriendelijke leverancier die de barbell koker heel voorzichtig uit de wagen haalde en me hielp deze voorzichtig naar binnen te brengen.

Nu even kijken hoe ik de ietwat olieachtige substantie, wellicht tegen roesten in het magazijn en zo, best kan verwijderen. A big thanks to...
Fitness seller en een aantal leden voor hun tips.
Deze barbell is PERFECT afgewerkt. Nergens een krasje, nergens een vlekje... Knurling perfect en overal identiek... PERFECT.
 

Bijlagen

Wel mooi dat er een kaart onder hangt van welke dieren je laat uitsterven!

Of draait deze op "groene stroom"? :p
Groene stroom? :roflol:

Mij is verteld dat je er ‘s winter zuiniger mee verwarmt dan met je ketel, dus ik doe al genoeg ja.

Niet dat ik er mee ga verwarmen trouwens.
 
Back
Naar boven