MuscleMeat

Bewakingsagent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vast: 14,990 Eu/uur
Dat is een stuk meer dan m’n startloon in de brouwerij (excl toeslagen, maar die hebben jullie ook)
Ik wist niet dat die sector zo goed betaald was.
 
In principe maakt dat geen verschil, je kan je attesten daar halen bij Securitas en daarna gewoon ergens anders soliciteren :).
 
Dat is een stuk meer dan m’n startloon in de brouwerij (excl toeslagen, maar die hebben jullie ook)
Ik wist niet dat die sector zo goed betaald was.
Waar ik stage loop verdient een beginnende beveiliger 11,35€ per uur. Weekends 35% toeslag
 
Dat is een stuk meer dan m’n startloon in de brouwerij (excl toeslagen, maar die hebben jullie ook)
Ik wist niet dat die sector zo goed betaald was.
Idd, loon is gestegen in loop der jaren (door vakbond).
In Nederland liggen de loonschalen lager bij de bewakingssector.

Grootste nadeel: Geen Anciëniteit dus loon blijft geheel hetzelfde, enkel verlofdagen komen erbij.
 
Waar ik stage loop verdient een beginnende beveiliger 11,35€ per uur
Van de NL lonen ken ik weinig, mijn eerste baan was 10,4 bruto (ondertussen al weer 12j geleden) maar daar ging niet heel veel meer van af, dus voelde niet als heel weinig aan
 
Idd, loon is gestegen in loop der jaren (door vakbond).
In Nederland liggen de loonschalen lager bij de bewakingssector.

Grootste nadeel: Geen Anciëniteit dus loon blijft geheel hetzelfde, enkel verlofdagen komen erbij.
is toch wel een zeer net loon. het gemiddelde nettoloon in BE netto ligt onder de 2000 (bron Google). Dat het niet meer echt stijgt is wel jammer, maar zolang je boven modaal blijft ook weer niet zo erg :p
 
is toch wel een zeer net loon. het gemiddelde nettoloon in BE netto ligt onder de 2000 (bron Google). Dat het niet meer echt stijgt is wel jammer, maar zolang je boven modaal blijft ook weer niet zo erg :p
Heb niet te klagen momenteel, verdiend meer dan sommige mensen met een aanzienlijk hoog diploma soms voor minder werk/stress :D.
Wel denk ik dat ik er binnen paar jaar toch op uitgekeken ben wegens te weinig uitdaging. Maar zoals ik dus zei weinig stress is de overhalende factor in het verhaal. Ook is mijn post binnen 5 km gelegen van mijn woonplaats.
 
Weet ik.. maar wil een opleiding volgen die me ligt. Geen fabriekswerk meer voor mij

Dat snap ik. Maar je bent nu werkloos, je gaat toch niet afwachten tot je een keer aan de beurt bent? Ik weet niet of je het in de gaten hebt maar er heerst CORONA. Dat is geen alcoholisch drankje maar een virus. Hierdoor zit momenteel veel op slot en zal er niet op korte termijn gewerfd worden...
Zorgen voor een inkomen zou je prioriteit moeten zijn, dan maar werken in de fabriek.
 
Dat snap ik. Maar je bent nu werkloos, je gaat toch niet afwachten tot je een keer aan de beurt bent? Ik weet niet of je het in de gaten hebt...maar er heerst CORONA en dat is geen alcoholisch drankje maar een virus. Hierdoor zit momenteel veel op slot en zal er niet op korte termijn gewerfd worden...
Zorgen voor een inkomen zou je prioriteit moeten hebben, dan maar werken in de fabriek.
Nene tuurlijk ga ik niet wachten. Maandag gewoon weer aan de slag. Aan afwachten maar op de rest.. !!
 
Ineens heb je een nieuwe baan?
Een tijdelijk contract gekregen een een fabriek. Maar wil die opleiding volgen wachten op aanwervingsbelofte dit is wel een vereiste om die opleiding gratis te volgen
 
Wel denk ik dat ik er binnen paar jaar toch op uitgekeken ben wegens te weinig uitdaging.
Dat is bij elke baan op de duur denk ik
 
Heb niet te klagen momenteel, verdiend meer dan sommige mensen met een aanzienlijk hoog diploma soms voor minder werk/stress :D.
Wel denk ik dat ik er binnen paar jaar toch op uitgekeken ben wegens te weinig uitdaging. Maar zoals ik dus zei weinig stress is de overhalende factor in het verhaal. Ook is mijn post binnen 5 km gelegen van mijn woonplaats.
Je kan altijd nog zzp beveiliger worden. De neef van een vriend van mij verdient als zzp’er 4000€
 
Back
Naar boven