XXL Nutrition

Bewakingsagent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Spring nog liever voor een trein dan dat ik weer aan de lopende band ga staan. Iets geestdodenders kan ik niet verzinnen.
Jij studeert toch iets van rechten?
 
Ik heb een aantal jaren als beveiliger gewerkt, maar vind dat geen baan voor iemand die serieus wil trainen.
Nachtdiensten, en dan dus overdag slapen is klote voor je herstel. Je slaapt zeker in de zomer, te kort.
Vaste post, is al gauw saai. Meestal zit je alleen, kun je wel de hele dag eten.
Winkel surveillant, hele dag staan en wandelen, is zo kut voor je benen en je been trainen, en je wordt de hele dag zelf ook in de gaten gehouden.
Mobiel surveillant, met je autootje onderweg en brand en sluitrondes lopen, geen gebruik van de lift, want je bent alleen, kan een been training op zich zijn bij hoge fabrieken of kantoorpanden.
Ik kon nooit zelf de klussen uitkiezen, werd gewoon ingeroosterd.
 
  • Like
Waarderingen: MDC
Ik weet niet hoe dat in België zit, en of er nu überhaupt nog een tekort is in de beveiliging.

Maar misschien is dit wel even de moeite waard.

Screenshot_20210129_195206.jpg

Hier de link
 
ja dit, die zzp verhalen ken ik onderhand wel ,ze vergeten alleen alle onkosten eerlijk mee te tellen of te betalen,
pensioen ,arbeidsongeschiktheid enz ,zzp is alleen interessant vanaf 50,00 per uur = 3850,00 netto
Om nog maar te zwijgen over alle hoofdpijn die er buiten werktijd bij komt kijken, en de onzekerheid. Niets voor mij, zzper of freelancer. Laat mij maar lekker werken als loonslaaf
 
Beetje bij klussen als zzp er in de beveiliging is prima te doen.
Moeten de clubs wel weer open gaan en evenementen.
Winkel staan paar keer gedaan maar dat is niks voor mij en object beveiliging al helemaal niet.
Mja ik doe/deed dit ernaast dus werk alleen waar ik wil werken zegmaar.
Ben er niet afhankelijk van gelukkig.
 
Hi allemaal,

Ik zou een opleiding bewakingsagent volgen via de VDAB gratis vanuit securitas...

Aangezien ik op dit moment werkloos ben.. en iets nieuws wil doen ipv fabriekswerk (serieus saai werk ..
En ook vind dat dit een job is die dicht bij mij aansluit.

Nou hoor ik dat verschillende uren zijn wat voor mij geen probleem vormen..

Maar nu vroeg ik me af wie hier bewakingsagent is en hoe je dit combineert met je sport /voeding etc .. en hoe de opleiding meevalt?


Graag hoor ik reacties/meningen etc...
Ik heb bijna 15 jaar in de beveiliging gewerkt, begonnen met de normale opleiding, maar die is vrij beknopt en simpel.
Toen ben ik gaan werken als High Risk Flight agent op Schiphol, en daar krijg je een aantal trainingen en cursussen die het werk een stuk interessanter maken.

Dus ik zou zeggen start simpel en bekijk een beetje of het bevalt, maar zoek ook door naar een zwaardere positie zodat je geïnteresseerd blijft.
Veel beveiligingswerk is vrij precies werk, en als je geestelijk maar half aanwezig bent omdat het zo makkelijk is dat je (letterlijk) in slaap valt, dan ga je fouten maken.

Qua trainen en voedsel, dat is en blijft een probleem; voedsel was voor mij iedere dag brood meenemen met veel kipfilet erop, het liefst gegrild, zorgen dat het enigzins koel blijft tot je het opeet. De rest van het eten gebeurde er omheen c.q. voor of na het werk.

Trainen gaat nooit perfect zijn in combinatie met afwijkende werktijden, trainen op vrije dagen is het lekkerst, na een normale dagdienst kan ook nog wel maar in combinatie met nacht, ochtend of avond-dienst was voor mij niet goed te doen.

Veel succes met de opleiding, als je de kans krijgt, haal je BHV, het liefst met ploegleiders-certificaat, en als je doorgroeit tot brandwacht heb je altijd werk, daar is altijd vraag naar.
 
Back
Naar boven