MuscleMeat

I'm back (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vroeger was ik hier te vinden bij de eerste vorst.
 
Wanneer vertrek je?
Ga je mee? Er is lekker bier (goedkoop!) en de lokale sterke drank is ook prima als je het mixt met vruchtensap. In Lusaka heb ik een drukbankje en een halterset achtergelaten, wat wil je nog meer.
 
Wilde gaan bankdrukken maar had speciaal bier en lekkere hapje gekocht. En toen ontdekte ik ook nog de geniale podcast van Lex Fridman, interviews met o.a. Nick Bostrom, Max Tegmark, Leonard Susskind, Lee Smolin, Garry Kasparov (!) en niet te vergeten, mastermind Richard Dawkins.
 
Laatst bewerkt:
Wilde gaan bankdrukken maar had speciaal bier en lekkere hapje gekocht. En toen ontdekte ik ook nog de geniale podcast van Lex Fridman, interviews met o.a. Nick Bostrom, Max Tegmark, Leonard Susskind, Lee Smolin, Garry Kasparov (!) en niet te vergeten, mastermind Richard Dawkins.
Vandaag is een nieuwe dag om te bankdrukken.
 
Vandaag is een nieuwe dag om te bankdrukken.
Inderdaad:

-push ups (opwarmen)

-chest dips
3x8x100kg (BW, paar dagen (te) veel gegeten)

-bankdrukken
8x50kg
8x70kg
8x90kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg (moeilijk, had nog 1 extra rep gekund)
14x90kg (amrap)

-skullcrushers (de ouderwetse, stang naar voorhoofd)
3x8x60kg (zwaar maar onverwacht goede pomp)

db flys
3x10x20kg
 
Laatst bewerkt:
Weer gefietst in de Kennemerduinen, 2,5 uur. Als het binnenkort echt heel koud wordt ga ik op het strand fietsen, daar heb ik zelfs een speciale fiets voor.
 
Na de laatste training waarbij ik zonder extra inspanning weer iets zwaarder kon bankdrukken, weer een beetje last van mijn hart gekregen. Extra dag rust genomen en met wat minder gewicht getraind:

-bankdrukken
opwarmen, 3 sets van 8 reps
4x8x90kg
4x8x70kg (smalle greep)

-bb curls
4x8x40kg
 
Overlegd met spoedeisende hulp voor hartklachten, klachten werden niet acuut bevonden. Werd doorverwezen naar de behandelende cardioloog, en spoedafspraak gemaakt voor a.s. maandag (mijn vervolgafpraak stond pas op volgende maand). Ik word nu erg duizelig en haast gevoelloos na inname van mijn medicijnen tegen hoge bloeddruk. Haast geen conditie bij fietsen of wandelen en dan verergerde duizeligheid. Gisteren 1,5 uur gefietst zonder heuvels, ging wel en werd pas draaierig na het fietsen. Vandaag een rit van 2 uur met heuvels inclusief Kopje van Bloemendaal. Op de terugweg veel last van duizeligheid en extreme vermoeidheid. Moe als bij een hongerklop. Nu weer redelijk goed.
 
:( das minder.
Heb je je bloeddruk al eens gemeten na die medicijnen tegen hoge bloeddruk?
Kan best zijn dat je in ene dan een dip krijgt in je bloeddruk. De snelle verandering kan duizeligheid en klachten geven.

Ook na t fietsen kan je een bloeddruk dip krijgen. Je stopt in ene met inspanning.

Maar wel goed dat je op controle gaat.
Sterkte
 
:( das minder.
Heb je je bloeddruk al eens gemeten na die medicijnen tegen hoge bloeddruk?
Kan best zijn dat je in ene dan een dip krijgt in je bloeddruk. De snelle verandering kan duizeligheid en klachten geven.

Ook na t fietsen kan je een bloeddruk dip krijgen. Je stopt in ene met inspanning.

Maar wel goed dat je op controle gaat.
Sterkte
Dank je Marina.
 
Sterkte ermee! Wel goed dat je toch nog fietst en krachttraining doet respect.
 
Back
Naar boven