XXL Nutrition

Geluidsoverlast bovenbuur

  • Topic starter haaii
  • Startdatum
  • Reacties 174
  • Weergaven 8K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Ga gewoon in een huis(je) wonen :dunno:
 
202 euro, hoe komt het dat dit zo laag is?
 
ja want alleen rijke mensen mogen lekker uitslapen!
Nee, maar kan je nou verwachten voor €200? In Nederland kan daar echt nul,niets voor huren. Voor dat geld kan je toch geen enkele geluidsisolatie verwachten.
 
Sociale woningen zijn goed geisoleerd ongeacht de prijs. Dat de mijne dat niet is, komt omdat het gebouw zo oud is.
Maar ik zoek geen oplossing voor de gebrekkige geluids-isolatie, maar het associaal gedrag van mijn buren. Zij horen mijn toestellen niet midden in de nacht. Ik wel, isolatie is geen excuus.
 
Zij horen mijn toestellen niet midden in de nacht. Ik wel, isolatie is geen excuus.
Hoe weet je dat? Je gaat niet eens een gesprek met ze aan.
 
Omdat ik slaap 's nachts. en mijn toestellen niet eens aan heb.
Dus moet iedereen om je heen muisstil zijn? Want goede geluidsisolatie is er niet.
 
Dus moet iedereen om je heen muisstil zijn? Want goede geluidsisolatie is er niet.
stropop argument. Ik vraag niet dat ze muisstil zijn, maar dat ze een normaal volume produceren gedurende de nacht.
het is voldoende geïsoleerd om TV te kijken zonder de anderen buren te storen. die luide muziek wil ik nog door de vingers zien. Maar 's nachts hoorbare overlast bezorgen is volkomen asociaal.

Geluidsisolatie is dan juist een rede om er rekening mee te houden.
Ik doe dat ook 's ochtends wanneer ik douche of iets luister.
Als je per se een nacht leventje wil leiden, moet je je er maar bij neerleggen dat je, net zoals iedereen, rekening moet houden met anderen.
 
stropop argument. Ik vraag niet dat ze muisstil zijn, maar dat ze een normaal volume produceren gedurende de nacht.
het is voldoende geïsoleerd om TV te kijken zonder de anderen buren te storen. die luide muziek wil ik nog door de vingers zien. Maar 's nachts hoorbare overlast bezorgen is volkomen asociaal.

Geluidsisolatie is dan juist een rede om er rekening mee te houden.
Ik doe dat ook 's ochtends wanneer ik douche of iets luister.
Als je per se een nacht leventje wil leiden, moet je je er maar bij neerleggen dat je, net zoals iedereen, rekening moet houden met anderen.
Kan het ook zijn dat als je de hele dag op je appartement zit, je je vanzelf fel begint te focussen en ergeren aan anderen?
 
Kan het ook zijn dat als je de hele dag op je appartement zit, je je vanzelf fel begint te focussen en ergeren aan anderen?
Dat is zeker waar.
Maar als ik langer dan 4 uur mag slapen van mijn overlord kutmarokkaan, dan tolereer ik zijn muziek, tv en agressief geklop toch een pak beter.
 
Is dit allemaal serieus of een grap?
 
Wtf verwacht je wanneer je voor een miezerige 200 piek ergens gaat wonen? Dan weet je toch dat het daar vol zit met tokkies en seizoenarbeiders en shit.
En waarom moet je continue benadrukken dat het om een Marokkaan gaat?
 
Is dit allemaal serieus of een grap?
Zo grappig ben ik niet

Camelus, ik woon goedkoop want:
1 in een verlaten dorp, Hier is is geeneens een supermarkt in het centrum.
2 Ik kom niet in aanmerking voor iets duurder, want ik ben alleenstaande en kan geen appartement met twee slaapkamers krijgen van soc, verhuurkantoor.
3 Daarenboven heb ik een ziekte uitkering van onder de 1000 euro.

Die drie factoren maken dat ik maar 200 euro betaal.

Als je vindt dat ik op de prive markt moet huren, fair enough. Maar dat heb ik al gedaan.
Er is echter veel huurdiscriminatie tegen uitkeringstrekkers.
Bijgevolg had ik maar een keuze na honderden email en telefoons, een studio van 570 euro. Niet betaalbaar met mijn uitkering.
Ik zou graag iets van 400 op de privemarkt huren. Maar dat lukte niet, huisbazen nemen dat risico niet. Ook al was ik erg solvabel toen ik in de overprijste studio woonde.
Ik kan het niet maken tov mijn familie die mij financieel bijstaan terwijl er goedkopere opties zijn.
Ik zou graag uitslapen in die overprijste studio van 33²m.
 
Back
Naar boven