XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws Reddit versus Wall Street

Bezoekers in dit topic

Via de app Revolut kun je geen GME & AMC stonks meer kopen
 
  • Sad
Waarderingen: TT&A
Heb ze ook niet echt op een slim moment ingekocht maar goed
Screenshot_20210202-160558.jpg


💎👐
 
Geld zat 🌚
 
Doelde niet op jou. Dat populisme op de beurs van Reddit. Ja is grappig maar is het wenselijk of gezond? Denk van niet.
Er zijn personen die zonder kennis hun hele spaarrekening erop gooien, is inderdaad niet verstandig.
Dit was mede de reden dat brokers gestopt zijn met het aanleveren van deze aandelen (en gewoon omgekocht door hedgefunds probably lol)
1 vriend van mij heeft er 5000 in zitten, de rest ongeveer 1000
Dat zou ik zelf dan ook weer niet doen
Maar 300 euro zou ik normaal toch al er doorheen jassen op een avondje uitgaan 😛
 
Er zijn personen die zonder kennis hun hele spaarrekening erop gooien, is inderdaad niet verstandig.
Dit was mede de reden dat brokers gestopt zijn met het aanleveren van deze aandelen (en gewoon omgekocht door hedgefunds probably lol)
1 vriend van mij heeft er 5000 in zitten, de rest ongeveer 1000
Dat zou ik zelf dan ook weer niet doen
Maar 300 euro zou ik normaal toch al er doorheen jassen op een avondje uitgaan 😛
Plus wat als nou bepaalde mogendheden social media zo manipuleren dat Reddit erop springt en weer een hype gaat creëren rondom iets dat schadelijk kan zijn (voor het Westen bv).
 
Plus wat als nou bepaalde mogendheden social media zo manipuleren dat Reddit erop springt en weer een hype gaat creëren rondom iets dat schadelijk kan zijn (voor het Westen bv).
Tsja, afwachten dan maar :p
Ik vind het wel gaaf, de kracht van het internet
Maar dat kan juist ook een hele negatieve kracht zijn
 
Waarom zouden het zulke speciale attacks zijn en niet gewoon mensen die met steeds meer paniek (moeten) verkopen? Wat denk je aan het order book te kunnen zien?
Waarom zou je nu moeten verkopen tho'?
 
1612284681107.png

Wat zijn ze allemaal aan het sjouwen, man man man
 
$GME is officialy on the NYSE Short Sale Restriction list!
This is the greatest news all week!

Source: https://www.nyse.com/markets/nyse-arca/notices

Click on "Short Sale Restriction List".
Then click on stocks for 2021 ("NYSEGroupSSRCircuitBreakers_2021").
Then select month of February (2021/02) ("NYSEGroupSSRCircuitBreakers_202102").
Then download/open the list of short-restricted stocks (it's an Excel sheet). ("NYSEGroupSSRCircuitBreakers20210201.xls").

In this file you can find all stocks that are no-longer allowed to short sell!
This means that the hedge funds won't be able to short the stock anymore. The hedge funds can not sell the stock anymore!!!! In other words: the stock will MOST LIKELY go up in value!!!!
Starting at 2/3/2021, short-selling for the stock will be deactivated!

IMAGE HERE:
THE SQUEEZE IS LITERALLY RIGHT AROUND THE CORNER! WE ARE WINNING!!!!

All info here on stream as well:

SPREAD THE WORD!!!

Direct link for lazy people! ftp://ftp.nyxdata.com/NYSEGroupSSRCircuitBreakers/NYSEGroupSSRCircuitBreakers_2021/NYSEGroupSSRCircuitBreakers_202102/
 
Back
Naar boven