MuscleMeat

Kuur zonder haarverlies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RogerThat

Novice
Lid geworden
31 mei 2020
Berichten
25
Waardering
2
Mede-ijzervreters,

Ik wil graag weer een kort en krachtig kuurtje doen. Het is inmiddels alweer 4-5 jaar geleden dat ik echt deftig heb gekuurd. Ik wil kijken of ik een kuur in elkaar kan zetten waarbij ik haarverlies toch kan (proberen) te voorkomen. Ik heb een haartransplantatie laten uitvoeren en mijn haarlijn is weer als vanouds. Kuren kan wel weer zorgen voor wat schade maar die schade wil ik dan proberen zoveel mogelijk te beperken door een korte kuur waarbij beter herstel ook een voordeel is.

Ik overweeg de volgende kuur:

Week 1 - 6/8 Test P: 100 mg EOD (overeenkomstig met 350mg test e)

Bodyweight:
82 kg, 12% vet
Doel: 7kg bijkomen
10 trainingsjaren, waarvan 3 gekuurd. Laatste 4 jaar naturel.

Is de kuur zoals ik die heb opgezet prima?

Zijn er mensen die finasteride continu gebruiken en hierbij kuren? Ik heb in het verleden tijdens mijn kuurtjes het haarverlies niet echt opgemerkt. Maar ik vermoed dat het wel allemaal dunner is geworden door het kuren.
 
Laatst bewerkt:
4-5 weken kuren en dan off?

3 jaar gekuurd en dan kom je hiermee aanzetten :o
 
Hzo niet eerst gekuurd en daarna de haartransplantatie gedaan dan ?
Aangezien je al jaren deze kuur in je hoofd hebt zitten.
 
4-5 weken kuren en dan off?

3 jaar gekuurd en dan kom je hiermee aanzetten :o
Wijsheid komt met de jaren. Zal bij jou vast ook nog gebeuren. Maar goed, zoals al gezegd hoef ik niet meer zwaar te kuren om mijn droom fysiek te bereiken. Vandaar een kuur met korte esthers en dan 5-6 weken is prima voor mij.
 
Wijsheid komt met de jaren. Zal bij jou vast ook nog gebeuren. Maar goed, zoals al gezegd hoef ik niet meer zwaar te kuren om mijn droom fysiek te bereiken. Vandaar een kuur met korte esthers en dan 5-6 weken is prima voor mij.

Je komt met deze onzin en je hebt het over wijsheid? Na 3 jaar kuren hoor je beter te weten.
 
Je komt met deze onzin en je hebt het over wijsheid? Na 3 jaar kuren hoor je beter te weten.
Het is alweer een tijdje geleden voor me. Ik meende dat Test Prop only een normaal kuurtje is? Ik ben niet op zoek naar zware middelen of om 10kg bij te komen. Heb je een suggestie voor een kuur?
 
Het is alweer een tijdje geleden voor me. Ik meende dat Test Prop only een normaal kuurtje is? Ik ben niet op zoek naar zware middelen of om 10kg bij te komen. Heb je een suggestie voor een kuur dan als je dit niks vindt?

Leg mij eerst eens uit waarom je maar 4 weken wilt kuren, wat jij denkt te kunnen gainen met enkele weken op een dosis van 350 mg en wat je denkt dat er gebeurd wanneer je stopt aangezien je het zo druk hebt met werken? Bespaar jezelf een hoop onzin en laat het kuren lekker zitten. Dit is nutteloos.
 
Leg mij eerst eens uit waarom je maar 4 weken wilt kuren, wat jij denkt te kunnen gainen met enkele weken op een dosis van 350 mg en wat je denkt dat er gebeurd wanneer je stopt aangezien je het zo druk hebt met werken? Bespaar jezelf een hoop onzin en laat het kuren lekker zitten. Dit is nutteloos.
Ik lees net dat Test P only kuurtjes gangbaar zijn op 6 - 8 weken. Dan zet ik de kuur op 6-8 weken. Probleem opgelost.

Ik weet niet welke kant jij op wilt gaan, of waarom je zo reageert? Ik heb alleen gezegd dat ik een drukke baan heb en dat ik geen kuur van 12 weken wil. Dat wil niet zeggen dat ik geen tijd heb om te trainen en te eten. Jouw reactie is zinloos. Je hoeft niet te reageren als je niks fatsoenlijks hebt toe te voegen.
 
Ik lees net dat Test P only kuurtjes gangbaar zijn op 6 - 8 weken. Dan zet ik de kuur op 6-8 weken. Probleem opgelost.

Ik weet niet welke kant jij op wilt gaan, of waarom je zo reageert? Ik heb alleen gezegd dat ik een drukke baan heb en dat ik geen kuur van 12 weken wil. Dat wil niet zeggen dat ik geen tijd heb om te trainen en te eten. Jouw reactie is zinloos. Je hoeft niet te reageren als je niks fatsoenlijks hebt toe te voegen.

Wat heeft het voor zin om te gaan kuren wanneer je het te druk hebt met je werk?

Maar ik zal niet meer reageren. Succes!
 
Ik lees net dat Test P only kuurtjes gangbaar zijn op 6 - 8 weken. Dan zet ik de kuur op 6-8 weken. Probleem opgelost.

Ik weet niet welke kant jij op wilt gaan, of waarom je zo reageert? Ik heb alleen gezegd dat ik een drukke baan heb en dat ik geen kuur van 12 weken wil. Dat wil niet zeggen dat ik geen tijd heb om te trainen en te eten. Jouw reactie is zinloos. Je hoeft niet te reageren als je niks fatsoenlijks hebt toe te voegen.
Raar verhaal gap je hebt tijd om goed te trainen en te eten?
Maar een te drukke baan voor een 12 weken kuur, maar 8 weken kan dan weer wel?
 
Wat heeft het voor zin om te gaan kuren wanneer je het te druk hebt met je werk?

Maar ik zal niet meer reageren. Succes!
Ik heb het niet te druk. Mijn werkweken zijn soms hectisch en daarom vind ik het fijn om een kortere kuur te pakken. Dit is toch niet zo gek? Ik ben niet de eerste persoon op aarde die een kortere kuur overweegt? Eten en trainen is geen probleem want dat doe ik nog steeds iedere week. Dat is gewoon routine die er in gebakken is. Ik ben een tevreden man als ik weer 150 op de bench heb liggen, en met dit kuurtje denk ik dat wel te bereiken. Als je nog OT wilt reageren; is een Test P kuurtje voor 6-8 weken dan wel prima? En anders bedankt :p
 
Raar verhaal gap je hebt tijd om goed te trainen en te eten?
Maar een te drukke baan voor een 12 weken kuur, maar 8 weken kan dan weer wel?
Een kortere kuur heeft gewoon de voorkeur t.o.v. een langere kuur. Test P kickt sneller in en daarom is 8 weken toch prima? Na week 9-10 komt het merendeel toch nog weinig bij (tenzij ze gaan cruisen/blasten). Als ik echt zou willen kan ik uiteraard 12 weken volmaken, maar ik vind dat niet nodig. Hoe korter de kuur, hoe beter. Het gaat mij om het resultaat en niet of ik een paar weken langer 'the man' ben. Voorkeur voor een kortere keur is ook vanwege beter herstel.
 
Laatst bewerkt:
Een kortere kuur heeft gewoon de voorkeur t.o.v. een langere kuur. Test P kickt sneller in en daarom is 8 weken toch prima? Na week 9-10 komt het merendeel toch nog weinig bij (tenzij ze gaan cruisen/blasten). Als ik echt zou willen kan ik uiteraard 12 weken volmaken, maar ik vind dat niet nodig. Hoe korter de kuur, hoe beter. Het gaat mij om het resultaat en niet of ik een paar weken langer 'the man' ben. Voorkeur voor een kortere keur is ook vanwege beter herstel.
Probeer het .. er zijn er weinig dat een korte blast doen! Probeer het en log het dan is iedereen weer wat wijzer

succes
 
7 kilo in 6a8 weken ? Is dat wel realistisch? Ik neem aan dat je vvm erbij wil.
 
Voor een haartransplantatie worden haren gebruikt die niet gevoelig zijn voor androgenetische alopecia. Deze haren zullen dan dus ook niet uitvallen bij het gebruik van AAS?
 
7 kilo in 6a8 weken ? Is dat wel realistisch? Ik neem aan dat je vvm erbij wil.
Ik denk dat ik de kuur toch zet op 8 weken. Test P schijnt al redelijk snel in te kicken vergeleken met Test E. Je begint dan dus ook sneller met gainen, misschien is 7 iets te hoog gegrepen omdat ik ook geen oral erbij pak. Laat het doel dan 5-7kg zijn. Alles boven de 5 is mooi meegenomen, ik weet van vorige kuurtjes dat ik er altijd hard op ga. Daarom dat ik ook aim om een lichtere kuur te pakken omdat ik vermoed obv mijn kuurverleden dat 350 genoeg zal zijn, ofwel 100mg test p eod
 
Voor een haartransplantatie worden haren gebruikt die niet gevoelig zijn voor androgenetische alopecia. Deze haren zullen dan dus ook niet uitvallen bij het gebruik van AAS?
Ja die blijven nu wel mooi staan :p maar het gaat me om de overige haren.. test p kuurtje 100mg eod zal de dht verhogen. Maar tegelijkertijd gebruik ik ook finasteride topisch dus ik vraag me af wat is dan de balans? Drukt de finasteride de dht alsnog weg.. of komt er gewoon overload van dht en zal de fina dan maar een gedeelte onderdrukken. Fina onderdrukt 5 alpha reductase die zorgt voor de omzetting naar dht
 
Als je finasteride gebruikt kan je toch blasten wat je wil zonder haarverlies? Daar neemt men dat spul immers voor.
 
Als je trainen en eten niet op nummer een kan zetten of er een dusdanig hoge prioriteit van kan maken dat het niet uitmaakt of je 8 of 12 weken kuurt zou ik zeker van de AAS afblijven. Want mogelijk heb je na die 8 weken het dan plotseling heel druk en komt trainen/eten op een lager pitje en dan raak je al je gains die je hebt gewonnen met je kuur weer even snel kwijt.
hij zegt toch in het bericht dat hij serieus eet.
 
hoe zijn je resultaten met finasteride topisch?
 
Back
Naar boven