MuscleMeat

eerste keer tren ace test p cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Buakaw

Novice
Lid geworden
28 jan 2021
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Beste allemaal,

Ik heb bij een gerenommeerde site gear gekocht en ze raadde mij het volgende aan:
wk 1-10 test p 100 mg eod
wk 1-9 tren ace 75 mg eod
wk 10-15 trest e 250 pw (om dip op te vangen)

nakuur:
wk 16-19 Tamoxifen 20-40 mg
wk 7-12 1000 IE pw

Mijn vraag was als volgt. Waarom zou ik die test e nog na mijn kuur doen om de dip op te vangen? Ik snap de logica erachter niet helemaal, aangezien je eigen testosteronproductie juist weer op gang moet komen. Ik wilde mijn kuurschema aanpassen en wilde graag jullie mening horen. Omdat dit de eerste keer is dat ik tren neem meen ik er wat voorzichtig mee. Het schema zou er dan zo uitzien.

wk 1-5 Dianabol 30 mg pd
wk 1-5 test e 600 mg pw
wk 5-15 test p 100 mg eod
wk 5-13 tren ace 50 mg eod
wk 10-17 proviron 50 mg ed

nakuur:
wk 16-19 Tamoxifen 20-40 mg
wk 7-12 1000 IE pw

Het doel is om te groeien en wat droger te worden. Is het dan alsnog verstandig om te beginnen met dbol en test e of zal ik deze achterwegen laten? Ik heb in het verleden wel eens gekuurd met sustanon deca en winstrol. Met de voeding zit het goed, ik ben diëtist van beroep. Trainen gaat ook top, 5 keer pw kracht en 3 keer pw kickboksen. Graag hoor ik jullie mening erover. Alvast bedankt voor jullie advies.
 
- hcg vanaf begin mee laten lopen tot aan je pct
- nakuur eerder inzetten (korte esters)
- geen orals gebruiken
- bulken én cutten? maak een keus
- dip opvangen is natuurlijk onzin
 
Als je dietist bent van beroep zou ik verwachten dat je niet zo hersenloos bent als je kuurvoorstellen doen voorkomen.
 
trest e is denk ik trestolone? en niet testosterone.
 
Beste allemaal,

Ik heb bij een gerenommeerde site gear gekocht en ze raadde mij het volgende aan:
wk 1-10 test p 100 mg eod
wk 1-9 tren ace 75 mg eod
wk 10-15 trest e 250 pw (om dip op te vangen)

nakuur:
wk 16-19 Tamoxifen 20-40 mg
wk 7-12 1000 IE pw

Mijn vraag was als volgt. Waarom zou ik die test e nog na mijn kuur doen om de dip op te vangen? Ik snap de logica erachter niet helemaal, aangezien je eigen testosteronproductie juist weer op gang moet komen. Ik wilde mijn kuurschema aanpassen en wilde graag jullie mening horen. Omdat dit de eerste keer is dat ik tren neem meen ik er wat voorzichtig mee. Het schema zou er dan zo uitzien.

wk 1-5 Dianabol 30 mg pd
wk 1-5 test e 600 mg pw
wk 5-15 test p 100 mg eod
wk 5-13 tren ace 50 mg eod
wk 10-17 proviron 50 mg ed

nakuur:
wk 16-19 Tamoxifen 20-40 mg
wk 7-12 1000 IE pw

Het doel is om te groeien en wat droger te worden. Is het dan alsnog verstandig om te beginnen met dbol en test e of zal ik deze achterwegen laten? Ik heb in het verleden wel eens gekuurd met sustanon deca en winstrol. Met de voeding zit het goed, ik ben diëtist van beroep. Trainen gaat ook top, 5 keer pw kracht en 3 keer pw kickboksen. Graag hoor ik jullie mening erover. Alvast bedankt voor jullie advies.
Leip die stats als dietist van beroep met meerdere kuren achter de rug.
Gaat denkik toch echt nog wat fout maatje.....
 
Bedankt voor de tips. Dan gaat de kuur er als volgt uitzien.

wk 1-10 test p 100 mg eod
wk 1-8 tren ace 50 mg eod
wk 1-10 HCG 500iu ew
wk 10-14 tamoxifen 20-40 mg
 
Bedankt voor de tips. Dan gaat de kuur er als volgt uitzien.

wk 1-10 test p 100 mg eod
wk 1-8 tren ace 50 mg eod
wk 1-10 HCG 500iu ew
wk 10-14 tamoxifen 20-40 mg
Waarom halveer je nou ineens de hcg?
 
Waar doe je aan kickboks mijn club is al even gesloten en zou nog eens wille boksen 😁
 
Haha scherp maat. Maar ik woon op Curaçao en hier is alles gewoon open.
 
Ja ik ben Curaçaoënaar of sommige mensen zeggen Antilliaan.
 
Er lopen een paar leuke vechters rond, maar in vergelijking met Nederland is het niveau niet heel hoog.
 
Back
Naar boven