XXL Nutrition

NSFW! Tren & Jerry’s

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Je ziet dit weer helemaal verkeerd, dit is juist fantastisch!

Langer kunnen lopen op een rustig tempo is moeilijk, daar verdien je credits mee!

Prima tempo om door te bouwen (naar een uur?), zou ook nog wel op 9 km/u mogen.
Thanks! Heb in principe geen ambitie om een uur lang door te kunnen lopen. 5km in 30min is een mooi doel, vanuit daar onderhouden met één of twee keer per week lopen, als de gyms weer open gaan.

Heb je kanker? zo mager ben je wel ondertussen en je verdient het ook
Gelukkig nog niet zo mager als jouw portfolio op DeGiro :(
 

Bijlagen

  • ruben.jpg
Thanks! Heb in principe geen ambitie om een uur lang door te kunnen lopen. 5km in 30min is een mooi doel, vanuit daar onderhouden met één of twee keer per week lopen, als de gyms weer open gaan.


Gelukkig nog niet zo mager als jouw portfolio op DeGiro :(
Ziek traag loop je idd, ik zou de handdoek maar in de ring gooien. Als je na zo lang lopen nog steeds niet 5k in 30 min loopt ben je fysiek beperkt
 
Ziek traag loop je idd, ik zou de handdoek maar in de ring gooien. Als je na zo lang lopen nog steeds niet 5k in 30 min loopt ben je fysiek beperkt
Ik ga natuurlijk nooit kunnen tippen aan de tijden van échte ecto's zoals jij :(.
 
Ik ga natuurlijk nooit kunnen tippen aan de tijden van échte ecto's zoals jij :(.
Jij bent mínstens even ecto en zelfs nog slungeliger. Alleen omdat je dik bent valt het wat minder op
 
Jij bent mínstens even ecto en zelfs nog slungeliger. Alleen omdat je dik bent valt het wat minder op
Heb nog een foto die dit feit onderschrijft, zal hem niet hier posten maar zal m in albufissa gooien
 
Heb nog een foto die dit feit onderschrijft, zal hem niet hier posten maar zal m in albufissa gooien
Ik zie hem al staan, maareh, dat is wel een kleine 30kg geleden?
 
Oh wacht je log heet letterlijk ecto doet hardlopen. Kanker nu verliest mn rant zn waarde
 
Oh wacht je log heet letterlijk ecto doet hardlopen. Kanker nu verliest mn rant zn waarde
Neem een rant van iemand met jouw stats ook niet serieus dus dont worry
 
  1. WANNEER FYSIEK UPDATe
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven