XXL Nutrition

NSFW! Tren & Jerry’s (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ja je bent niet de enige man, zit in een discord en vele hebben hetzelfde gedaan als jij. Maar GME heeft over de lange termijn alsnog potentie. Als ze met een nieuw business model komen kan het op de lange termijn sowieso nog wat worden. Of de shortsqueeze nog gaat komen of niet.
Ja precies, dat nieuwe board met die guy van chewy belooft zeker veel goeds. Mn monkeybrains stopten gister gewoon eventjes met fatsoenlijk werken en toen kreeg ik paperhands helaas
 
Ja precies, dat nieuwe board met die guy van chewy belooft zeker veel goeds. Mn monkeybrains stopten gister gewoon eventjes met fatsoenlijk werken en toen kreeg ik paperhands helaas
Had je er veel in zitten of niet?
Want ik praat wel allemaal leuk maar ik heb maar 1.3 share @ 225 dus valt allemaal nog wel mee.
Ken er genoeg die er wel een paar duizend in hebben gepompt en nu er nog meer aan het pompen zijn want cheap stonks.
 
Had je er veel in zitten of niet?
Want ik praat wel allemaal leuk maar ik heb maar 1.3 share @ 225 dus valt allemaal nog wel mee.
Ken er genoeg die er wel een paar duizend in hebben gepompt en nu er nog meer aan het pompen zijn want cheap stonks.
Nee man absoluut gezien niet, ik had gemiddeld 3@179, verkocht op 66 maar relatief gezien tov mn bankrekening was de veldslag toch aanzienlijk
 
Had je er veel in zitten of niet?
Want ik praat wel allemaal leuk maar ik heb maar 1.3 share @ 225 dus valt allemaal nog wel mee.
Ken er genoeg die er wel een paar duizend in hebben gepompt en nu er nog meer aan het pompen zijn want cheap stonks.
Ik heb zelf 3, gemiddeld @225. Dus sta nog dieper in de min dan Sammie64.
 
JA man ik kan 2.5 sluiten met rechterhand
Ik ben nu aan het trainen om de 3.0 te sluiten.
Ook doe ik wrist roller en andere onderarm oefeningen
Lijkt me wel goeie om van die death grip af te komen ook. Alleen zullen dames misschien nóg meer gaan zeuren dan.... Maarja moeten ze maar beter hun best gaan doen he
 
Ik heb zelf 3, gemiddeld @225. Dus sta nog dieper in de min dan Sammie64.
Ape strong together
Er gaat deze maand nog zo veel gebeuren, zou het sowieso nog niet sellen. Lekker afwachten, ik vermaak me echt prima elke dag met alle gebeurtenissen. Leer ook steeds meer bij.
Je maakt pas verlies als je selled tegen een verlies. Zolang je hold geen stress
 
Ape strong together
Er gaat deze maand nog zo veel gebeuren, zou het sowieso nog niet sellen. Lekker afwachten, ik vermaak me echt prima elke dag met alle gebeurtenissen. Leer ook steeds meer bij.
Je maakt pas verlies als je selled tegen een verlies. Zolang je hold geen stress
Ik heb er zelf zeker geen vertrouwen meer in, maar ik heb het potentiële verlies al lang geaccepteerd, dit was in mijn geval meer voor het verhaal. Op de lange termijn wordt het wel gecompenseerd door de reguliere beleggingen die ik heb lopen.
 
Ik heb er zelf zeker geen vertrouwen meer in, maar ik heb het potentiële verlies al lang geaccepteerd, dit was in mijn geval meer voor het verhaal. Op de lange termijn wordt het wel gecompenseerd door de reguliere beleggingen die ik heb lopen.
Ja eens, heb tenminste ergens aan bijgedragen om de economie op te focken. Me proud.
 
We made it, moest eigenlijk 28 minuten volgens schema, kom ik net achter (nu ik al terug ben). Anyway, lichte sneeuwstorm hier, harde wind, donders glad overal, maar toch;
Screenshot_20210207-130344_Strava.jpg
 
Loop ik een keer op een normaal tempo, krijg je deze haat :(
Je weet best dat het niet slecht is wat je gedaan hebt, daar heb je mij niet voor nodig.

Maar nu je zo makkelijk je doel hebt gehaald, ga je de lat hopelijk wel iets hoger leggen?

Tempo is ook een relatief begrip, hoeveel moeite kost het je om dit tempo vol te houden. Als je dit een paar keer per week zou doen dan gaat het op 6'/km steeds makkelijker en loop je binnen een paar maanden makkelijk die 25 in 5.
 
Gewoon rustig aan doen. Kilometers per week met 10% verhogen bij hetzelfde tempo. En af en toe (na de gladheid) eens wat intervals lopen. Niet te gek doen en je loopt in een week of zes onder die 25:00. Zonder blessures of jezelf volledig kapot te rennen.
 
Je weet best dat het niet slecht is wat je gedaan hebt, daar heb je mij niet voor nodig.

Maar nu je zo makkelijk je doel hebt gehaald, ga je de lat hopelijk wel iets hoger leggen?

Tempo is ook een relatief begrip, hoeveel moeite kost het je om dit tempo vol te houden. Als je dit een paar keer per week zou doen dan gaat het op 6'/km steeds makkelijker en loop je binnen een paar maanden makkelijk die 25 in 5.
Ben je gek! Vind het wel goed zo, straks word ik nog net zo een ecto als Sammie64
Ga hem nou niet opjutten met die gladdigheid, een gescheurde liesspier kan je weer aardig wat achterstand bezorgen :D
Ik kiek wel uut.
Gewoon rustig aan doen. Kilometers per week met 10% verhogen bij hetzelfde tempo. En af en toe (na de gladheid) eens wat intervals lopen. Niet te gek doen en je loopt in een week of zes onder die 25:00. Zonder blessures of jezelf volledig kapot te rennen.
Zou wel lekker zijn als dat lukt, voor nu ben ik met die 5k in 30min meer dan tevreden. Voelde me vandaag wel erg fit, dus zou fijn zijn als die 5k in 30min de nieuwe standaard wordt.
 
Ga hem nou niet opjutten met die gladdigheid, een gescheurde liesspier kan je weer aardig wat achterstand bezorgen :D
Ik heb nooit gezegd dat ie nu al sneller moest lopen dan 10 km/u, integendeel!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven