XXL Nutrition

Wat is de omtrek van je polsen, en de omtrek van je onderarmen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

pineapple1025

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
17 aug 2020
Berichten
2.781
Waardering
3.807
Lengte
1m75
Massa
79kg
En wat is de ratio ervan
Bijv ik heb 17 cm polsen en 34 cm onderarmen. Een ratio van 1:2. Onderarmen 2x breder dan polsen bij mij
Bovenarmen zijn 41 cm.
Mijn doel is 38 cm onderarmen
 
En wat is de ratio ervan
Bijv ik heb 17 cm polsen en 34 cm onderarmen. Een ratio van 1:2. Onderarmen 2x breder dan polsen bij mij
Bovenarmen zijn 41 cm.
Mijn doel is 38 cm onderarmen
Op welk stuk van je onderarm moet je dat meten? voor of na een training? Ontspannen of opspannen?
 
Op welk stuk van je onderarm moet je dat meten? voor of na een training? Ontspannen of opspannen?
Met pomp zijn mn onderarmen 34.5 cm. Ik deed flexen en breedste gedeelte meten
 
Met pomp zijn mn onderarmen 34.5 cm. Ik deed flexen en breedste gedeelte meten
Ik zal morgen na wat hammer curls en chin ups eens meten, verwacht daar kwa onderarmen niet veel boven te zitten
 
rechts 17/40

en niet eens single
 
Laatst bewerkt:
Polsomtrek schijnt wat te zeggen over je potentie voor spiergroei, heb een polsomtrek van 17,5 :sad:
 
Polsomtrek schijnt wat te zeggen over je potentie voor spiergroei, heb een polsomtrek van 17,5 :sad:
mijn polsen zin maar 17 cm haha
maar ik geloof daar niet in dat het je potentie beperkt
 
Dacht 16 of 17cm en 30-31.

Weinig pomp, dus onvermoeibaar!
 
mijn polsen zin maar 17 cm haha
maar ik geloof daar niet in dat het je potentie beperkt

Ik geloof dat wel. De onderzoeken onder naturals geven duidelijk aan dat mensen met grotere polsomtrek ook meer armomtrek hebben. Er is dus wel een verband. Dit geldt dan alleen voor armen natuurlijk. Maar benen idem met enkelomtrek etc. Uitzonderingen vast mogelijk, maar het zegt dus wel wat over je potentie.
 
Moet je je pols rond het uiteinde van je ellepijp en spaakbeen meten, of het iets dunnere net ervoor?
 
Waar je horloge zit.
 
18,5 en 35 koud, en lange armen. Ik doe dat soort halve halter oefeningen ook regelmatig.
 
Koud 18,5cm en 36,5cm.
 
mijn polsen zin maar 17 cm haha
maar ik geloof daar niet in dat het je potentie beperkt

RockOfAges Doelt denk ik op:
1612656693463.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven