Fitness Seller

Wat is de omtrek van je polsen, en de omtrek van je onderarmen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
vntl en g-men hebben ook knoeperds van onderarmen heb ik irl gezien.
die van Sanca Saxon zullen door de vele op grip gebaseerde zware oefeningen ook wel een serieus formaat hebben
 
Iets van 17,5 en 31cm. Wel grappig om al die pols diameters te zien. Een tijd geleden ging het in een ander topic daar ook over en toen gaven sommigen aan dat ik wel erg dunnen polsen had en nu blijkt 17,5cm redelijk normaal te zijn.
 
Iets van 17,5 en 31cm. Wel grappig om al die pols diameters te zien. Een tijd geleden ging het in een ander topic daar ook over en toen gaven sommigen aan dat ik wel erg dunnen polsen had en nu blijkt 17,5cm redelijk normaal te zijn.
De meeste vrouwelijken wel :banana:
 
Ik geloof dat wel. De onderzoeken onder naturals geven duidelijk aan dat mensen met grotere polsomtrek ook meer armomtrek hebben. Er is dus wel een verband. Dit geldt dan alleen voor armen natuurlijk. Maar benen idem met enkelomtrek etc. Uitzonderingen vast mogelijk, maar het zegt dus wel wat over je potentie.
er is inderdaad een verband. niet dat dit verder iets zegt maar mijn rechterpols is ongeveer een cm dikker dan mijn linker en toevallig of niet maar mijn rechterbovenarm is ook zo'n 1-1,5 cm groter dan mijn linkerbovenarm
 
Iets van 17,5 en 31cm. Wel grappig om al die pols diameters te zien. Een tijd geleden ging het in een ander topic daar ook over en toen gaven sommigen aan dat ik wel erg dunnen polsen had en nu blijkt 17,5cm redelijk normaal te zijn.

Toen een jaar of 19-20 was, had ik ook iets rond de 18cm.
Daarna dacht ik verder nooit meer aan polsomtrek.
Ik zei altijd dat ik vrij dunne polsen had, maar dat blijkt dus (tegenwoordig) niet zo te zijn.

Toen ik ergens rond mijn 35e weer eens de omvang opnam, zat ik op 20cm.
Heb me altijd af gevraagd in hoeverre dit nog 'normale' diktegroei is geweest na mijn 20e, of dat het puur een gevolg was van tientallen jaren zware training met daarbij sterke nadruk op grip en onderarmen.
 
Laatst bewerkt:
vntl en g-men hebben ook knoeperds van onderarmen heb ik irl gezien.
die van Sanca Saxon zullen door de vele op grip gebaseerde zware oefeningen ook wel een serieus formaat hebben
In mijn strongman periode flirtte ik met de 40cm onderarmen, nu een paar cm kleiner.
Met een goede pomp tik ik de 38-(misschien)39cm nog wel aan denk ik :P
 
Ik heb vrouwenarmpjes dus :bang:
haha, ja zag je comment.
Volgens het overzicht van Vypaw vallen we beiden onder de categorie 'klein' dus zal wel meevallen allemaal.
Overigens hoeven mijn onderarmen zeker niet groter dan dit, maar ja.
 
Is er ook iemand met flinke polsen in combi met géén grote (onder)armen?
 
18/28 ligt er ook maar net aan hoe en waar je meet🤔
 

RockOfAges Doelt denk ik op:
Bekijk bijlage 520598
volgens dit articel heb ik een best goeie potentie, ik heb een best breed/vierkant gezicht en die 2d:4d ratio van mij is goed
Alleen mn polsen zijn niet zo groot
Dat mn gezicht breed/vierkant is kun je vooral zien als ik droog ben
rggr.png
 
Is er ook iemand met flinke polsen in combi met géén grote (onder)armen?
Mijn vader heeft hele brede polsen maar mijn onderarmen zijn iets breder dan die van hem
 
haha, ja zag je comment.
Volgens het overzicht van Vypaw vallen we beiden onder de categorie 'klein' dus zal wel meevallen allemaal.
Overigens hoeven mijn onderarmen zeker niet groter dan dit, maar ja.

Nou, je hebt anders wel een paar beste kluiven LM! :p
 
  • Wow
Waarderingen: LM
Doet je leeftijd er nog ( ben je wat borstructuur betreft uitgegroeid) en is het van belang hoeveel spiermassa je heb opgebouwd.

Voor mij: (rechts=dominante arm) 19.5/39.5

Borstructuur zegt trouwens iets over aanhechtingsmogelijkheid van de spier weinig over groeipotentie (zwaardere botten => grotere spieren maar dat wil nog niet zeggen dat ze veel "groeipotentie" hebben)
 
Het ligt er btw ook wel aan hoe je meet, met gestrekte arm of juist 90 graden gebogen. geproneerd/gesupineerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven