MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • O shitty oke ik duik er morgen in.

    Kunnen we ook een 15 likes en Zeenius gaat op date met mij?
    Screenshot_20210207-170114_WhatsApp.jpg
     
    Ik denk dat dit een beetje optimistisch is.
    Natuurlijk is het geheel afhankelijl hoe je lichaam reageert, hoe ver je het wil pushen, en wat je doet als je stopt met bodybuilding mbt je gezondheid

    absoluut is het schadelijk maar een deel van die schade kan in ieder geval worden voorkomen door je verstand te gebruiken
     
    Natuurlijk is het geheel afhankelijl hoe je lichaam reageert, hoe ver je het wil pushen, en wat je doet als je stopt met bodybuilding mbt je gezondheid

    absoluut is het schadelijk maar een deel van die schade kan in ieder geval worden voorkomen door je verstand te gebruiken
    Houd het bij test en je beperkt de risico's al ontzettend
     
    Houd het bij test en je beperkt de risico's al ontzettend
    Klopt, maar in wedstrijdprep komen er toch vaak wat middelen bij kijken die een stuk nastier zijn voor je gezondheid, diuretica etc
     
    Natuurlijk is het geheel afhankelijl hoe je lichaam reageert, hoe ver je het wil pushen, en wat je doet als je stopt met bodybuilding mbt je gezondheid

    absoluut is het schadelijk maar een deel van die schade kan in ieder geval worden voorkomen door je verstand te gebruiken
    Ik bedoelde, dat een mogelijk lagere levensverwachting niet de enige consequentie is.
     
    • Like
    Waarderingen: TT&A
    K in wedstrijdprep komen er toch vaak wat middelen bij kijken die een stuk nastier zijn
    True, met tegenzin pizza's en ijs naar binnen schuiven.. oh wacht, andere wedstrijden.

    Maar idd, diuretica is ook wel weer andere koek en valt natuurlijk ook niet onder aas
     
    Ff gekeken had verwacht dat het bevroren zou zijn 🤣
    20210208_112537.jpg
     
    Back
    Naar boven