MuscleMeat

Eerst het streefgewicht en daarna starten met spieren trainen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

marina1975
Wat zou ik ipv kipfilet in de ochtend kunnen eten ?
Ik nam elke dag zoeen 80-100gr roasted kipfilet.
Nu heb ik van de lidl deze meegenomen of heb je andere of betere suggesties ?Bekijk bijlage 519326
Das een soort Brinta. Ik neem dat vaak net als havermout met diepvriesbosvruchten en whey. Ik doe het met water, warm. Kan ook met melk en kan ook koud.
 
Das een soort Brinta. Ik neem dat vaak net als havermout met diepvriesbosvruchten en whey. Ik doe het met water, warm. Kan ook met melk en kan ook koud.
Wat is beter havermout of brinta ?
Thanks
 
A974FD2C-2E17-486D-A514-0CDD31FE2EA6.jpeg
Ze zijn er weer bij Lidl !
 
Toen ze niet meer bij de Lidl te krijgen waren nam ik die van melkunie bij AH
image.jpg
 
Hier hadden ze bij Lidl andere smaken. Perzik/sinaasappel, blauwe bes, kers/bes en granaatappel/framboos. Wel maar 20 gr eiwit per stuk maar tevens lactose vrij :)
 
Hier hadden ze bij Lidl andere smaken. Perzik/sinaasappel, blauwe bes, kers/bes en granaatappel/framboos. Wel maar 20 gr eiwit per stuk maar tevens lactose vrij :)
Welke zijn dat?
 
Gehaald !!
Eindelijk onder de 100kg
Lange weg vanaf 7 oktober 2019
Bekijk bijlage 523021
Gefeliciteerd en goed bezig! Helemaal zelf gedaan. Mag je trots op zijn.

Doe je inmiddels ook wat krachttraining? Dit ga je nodig hebben om je gezonde gewicht straks te behouden.

Je zult zien dat als je uit het extreme tekort gaat, je lichaam glycogeenreserves en daarmee vocht vasthoudt. Dat is zomaar 3 kilo. En darm vulling ook. Dus houd daar rekening mee en schrik je niet dood.

Verder gewoon rustig doorgaan. Vind de manier om dit de rest van je leven vol te houden!
 
Sparks79
Bedankt !
Ik wilde eigenlijk pas vanaf 90kg beginnen, ook omdat de sportscholen nu toch dicht zijn. En ik zelf heb helemaal geen dumbels oid thuis.
Alleen een hometrainer fiets
 
Vandaag een benchpress flat/decline gekocht via mp met curlstang en en twee dumbells
4x 1,25
4x 2,5
2x 5
2x7,5

Heb toch maar besloten alvast de spieren te gaan trainen.
Heeft iemand nog tips of een schema om met deze spullen aan de slag te gaan ?
 
Goed besluit en thuis kun je heel gemakkelijk indelen qua tijd en duur.

Ik zet al een aantal jaar mijn oude sport abonnement bedrag in een 'spaarpotje' en koop daar elke keer iets nieuws voor. Onafhankelijkheid van crisis, vaste lasten lager, drukte in de sportschool, reistijd en eigen muziek (laatste de belangrijkte :D) Beetje als een huren vs. bezitten.

5x5 stronglift schema kan wat zijn, alleen zul je al snel uit je gewichten raken. De oefeningen zijn wel een juiste verdeling van grote spiergroepen. Dus raak je uit gewicht kies dan voor de oefening met 1 arm / 1 been e.g. lunge, single leg deadlift.
 
Chris1989
Kan ik er 1 maand mee doen ?
Misschien alvast 2x 10 en 2x 15 aanschaffen ?
 
Chris1989
Kan ik er 1 maand mee doen ?
Misschien alvast 2x 10 en 2x 15 aanschaffen ?
Haha ik kan niet in je portemonnee kijken! Ik zou gewoon lekker gaan beginnen en dan merk je vanzelf wanneer je meer gewichten nodig hebt.
 
F3FCF1FF-8D2B-4931-9D36-D6D327B3DC87.jpeg

Het gewicht blijft gelukkig zakken

marina1975
De high protein qwark bij Lidl zit nu wel vast in het assortiment
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven