Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Reddit versus Wall Street (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GameStop stock-trading star Keith Gill - also known as Roaring Kitty - is reportedly under investigation as regulators look at his previous financial-advisement job​


 
Laatst bewerkt:

GameStop stock-trading star Keith Gill - also known as Roaring Kitty - is reportedly under investigation as regulators look at his previous financial-advisement job​

Screenshot_20210208-122328.jpg

:trollface:
 
Momenteel nog live te volgen (al vanaf 18:00 bezig) de hearing over GME.

En de chief van IBKR zei gisteren: "I would like to point out that we have come dangerously close to the collapse of the entire system”.

 
Momenteel nog live te volgen (al vanaf 18:00 bezig) de hearing over GME.

En de chief van IBKR zei gisteren: "I would like to point out that we have come dangerously close to the collapse of the entire system”.

Loopt er niet een juridisch onderzoek tegen een van die redditeers?
 
Loopt er niet een juridisch onderzoek tegen een van die redditeers?
Vanwege market manipulation of...? Ik ben er niet bekend mee, sorry.

De 'held' van /r/wallstreetbets DFV heeft eerder in deze hearing wel een testimony gegeven.
 
Hoeveel winst heb je nu genomen?
Heb nog niets genomen, aankomende week gaat de belangrijkste week zijn voor GME
Morgen heeft als het goed is meerendeels van Amerika zijn stimulus check ontvangen (dit weekend en maandag als ik t goed begreep kreeg een heel groot deel de check)
Ik hoorde iets dat de bonds expiren 15 maart (dit was een positieve catalyst blijkbaar, hier weet ik zelf niets van)
De verhoring van Robinhood is 17 maart
De quadruple witching de 19de van Maart
En het earnings rapport is de week erop 😁
 
Heb nog niets genomen, aankomende week gaat de belangrijkste week zijn voor GME
Morgen heeft als het goed is meerendeels van Amerika zijn stimulus check ontvangen (dit weekend en maandag als ik t goed begreep kreeg een heel groot deel de check)
Ik hoorde iets dat de bonds expiren 15 maart (dit was een positieve catalyst blijkbaar, hier weet ik zelf niets van)
De verhoring van Robinhood is 17 maart
De quadruple witching de 19de van Maart
En het earnings rapport is de week erop 😁
Jammer niet veel short interest meer. Wat is je doel gewoon hodl en kijken wat het wordt?
 
Echt een zieke middelvinger naar iedereen die me flamede voor te holden hahahaha
Hoevaak ik heb wel niet heb moeten horen van ooh je stond vorige week 60% in de plus en nu nog maar 10%, verkoop het nou maar. om de weken erna nog dikker in de winst te staan. Handel zelf met crypto en panic sellers verliezen altijd. gewoon holden
 
Back
Naar boven