XXL Nutrition

Tondeuse (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

skinnie

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2005
Berichten
8.861
Waardering
1.239
Lengte
1m88
Massa
154kg
Vetpercentage
18%
Gaat me wat lang duren met mijn kapper, welke tondeuse hebben jullie goede ervaring mee?
 
Enkel om je haar op 1 stand af te scheren. Of ga je werkelijk een poging ondernemen tot een coupe te bekomen?
 
Gaat me wat lang duren met mijn kapper, welke tondeuse hebben jullie goede ervaring mee?
Heel fijne krachtig machinetje, veel opzetstukken en dat mini trim ding, olie en opslagzakje in het pakket, iets duurder dan budget modellen maar toch niet heel duur. Via bol.com besteld
image.jpg
 
Hedde daar nen imbus van 12 voor nodig?
Sanca Saxon ?
Ja, toch voor de gratis bijgeleverde leg press te monteren, maar die heb ik aan het leger der Heils meegegeven om zo een of ander minderbedeelde blij te maken. Ik heb gehoord dat die nu ergens in een garage staat. Vind het wel egoïstisch van me dat ik de imbus zelf heb gehouden, maarja, ik had hem nog niet 3dubbel. Hoop dat die jongen toch een oplossing vind.
 
Ja, toch voor de gratis bijgeleverde leg press te monteren, maar die heb ik aan het leger der Heils meegegeven om zo een of ander minderbedeelde blij te maken. Ik heb gehoord dat die nu ergens in een garage staat. Vind het wel egoïstisch van me dat ik de imbus zelf heb gehouden, maarja, ik had hem nog niet 3dubbel. Hoop dat die jongen toch een oplossing vind.
Enkel serieuze reacties aub.
Voor een keer dat skinnie nog eens een topic aanmaakt.
 
Gaat me wat lang duren met mijn kapper, welke tondeuse hebben jullie goede ervaring mee?
Welkom terug skinnie, alles goed? Nog gains gemaakt?
 
Laatst bewerkt:
Geen coupe, gewoon stand 1 en er overheen
Ik heb deze (Phillips) een jaar of 8 geleden gekocht.
Denk dat het tussen de 30 a 40 euro was.
Werkt nog steeds prima.
Duurder hoeft echt niet als je enkel je haar wenst kort te zetten.
IMG_20210208_190055.jpg
 
Heel fijne krachtig machinetje, veel opzetstukken en dat mini trim ding, olie en opslagzakje in het pakket, iets duurder dan budget modellen maar toch niet heel duur. Via bol.com besteld
Bekijk bijlage 520795
Ok, veel type’s wahl, heb je ook type nummer?
 
Die ik heb draait nog op stoom dus wordt niet meer gemaakt. Lijkt een beetje op deze:

 
Back
Naar boven