AndroidHealthClinic

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Jammer dat het gedaan is. De achteruitgang is pijnlijk zichtbaar, kon de slechte kin en verlies in snelheid nog een paar jaar compenseren met slimheid. Nu is ook zijn atletisch vermogen, reflexen en uithoudingsvermogen zo achteruit gegaan dat het vrij kansloos is. De knockdown was typerend voor een oudere vechter die zich overgeeft.
De vreemde, trage paniek reflexen op de simpelste schijnbewegingen van Volkov, begon al in de eerste seconden. Dat was het dan helaas.
 
Jammer dat het gedaan is. De achteruitgang is pijnlijk zichtbaar, kon de slechte kin en verlies in snelheid nog een paar jaar compenseren met slimheid. Nu is ook zijn atletisch vermogen, reflexen en uithoudingsvermogen zo achteruit gegaan dat het vrij kansloos is. De knockdown was typerend voor een oudere vechter die zich overgeeft.
De vreemde, trage paniek reflexen op de simpelste schijnbewegingen van Volkov, begon al in de eerste seconden. Dat was het dan helaas.
Heel eerlijk, weet ik niet of dit zo nieuw is. Ik denk dat ie zo al jaren is, alleen niet het niveau van volkov is tegengekomen. Ik heb hetzelfde (op lager niveau) al jaren met Arlovski. Het lijkt soms (tegen top tegenstanders) alsof ze echt heeeelemaal niks meer te zoeken hebben in de ring. Maar je kan best zien, dat als Overeem dalijk weer de nr. 16 of 21. heavyweight krijgt, hij er weer best prima uitziet. Tuurlijk is dit geen prime overeem meer, maar Volkov is ook een absolute Savage. Een horror match up tegen blaydes en een lucky ko (na 5 rondes domineren) van lewis bewijzen geen tegendeel. De man is een 2m+ kicbox techneut met sterke takedown defense. Niet leuk om tegen te vechten. En dan ook nog eens die ijskoude Russische mentaliteit. One scary mofo!
 
Heel eerlijk, weet ik niet of dit zo nieuw is. Ik denk dat ie zo al jaren is, alleen niet het niveau van volkov is tegengekomen. Ik heb hetzelfde (op lager niveau) al jaren met Arlovski. Het lijkt soms (tegen top tegenstanders) alsof ze echt heeeelemaal niks meer te zoeken hebben in de ring. Maar je kan best zien, dat als Overeem dalijk weer de nr. 16 of 21. heavyweight krijgt, hij er weer best prima uitziet. Tuurlijk is dit geen prime overeem meer, maar Volkov is ook een absolute Savage. Een horror match up tegen blaydes en een lucky ko (na 5 rondes domineren) van lewis bewijzen geen tegendeel. De man is een 2m+ kicbox techneut met sterke takedown defense. Niet leuk om tegen te vechten. En dan ook nog eens die ijskoude Russische mentaliteit. One scary mofo!

Op een bepaalde leeftijd gaat het opeens erg hard natuurlijk. Een beetje langzamer dan de tegenstander is op zich geen probleem, tot het verschil te groot wordt en je opeens weggevaagd lijkt te worden. Vergelijk het met een gewicht wat je net kan liften, opeens net niet meer maar scheelt het niet veel en wordt het verschil nog een paar kg's meer dan stort je lift in als een baksteen. Zo zie ik het bij hem betreft zijn fysiek, een omslagpunt dat het onmogelijk wordt nog mee te komen.

Natuurlijk is Overeem nu niet direct de nummer 15 van de wereld, maar zou hem nu totaal geen kans meer tegen iemand als Rozenstruik geven. En ik zie hem eerlijk ook wel gewoon verliezen van iemand buiten de top 10.
 
Ik denk dat, als ie nog wil vechten, hij gewoon moet vechten in een "niet tested" organisaties. Lekker kuren en paychecken in Japan tegen lompe freakshows.
 
Ik denk dat, als ie nog wil vechten, hij gewoon moet vechten in een "niet tested" organisaties. Lekker kuren en paychecken in Japan tegen lompe freakshows.

Valt er in Japan nog te paychecken? In Polen heb je nog een organisatie dacht ik met freaks maar die betalen natuurlijk het loon waar ze alleen maar de kuur mee kunnen terug verdienen.
 
Qua kwaliteit is de de Poolse UFC (KSW) best wel vergelijkbaar met bellator/onefc ect. maar vechten geen grote namen. O.a. Blachowisch en Gamrot nu ufc vechters komen daar vandaan en echte monsters. Ook broertje van Overeem (Valentin) heeft daar gevochten.
De kans dat Alistair ergens anders gaat vechten dan UFC is heel klein, hij zegt zelf in elk geval dat dat niet gaat gebeuren.
 
Qua kwaliteit is de de Poolse UFC (KSW) best wel vergelijkbaar met bellator/onefc ect. maar vechten geen grote namen. O.a. Blachowisch en Gamrot nu ufc vechters komen daar vandaan en echte monsters. Ook broertje van Overeem (Valentin) heeft daar gevochten.
De kans dat Alistair ergens anders gaat vechten dan UFC is heel klein, hij zegt zelf in elk geval dat dat niet gaat gebeuren.
Bro, we hebben het nu over dezelfde promotie die "popek monster" vs. pudzianowski op een card zette toch? De namen die je noemt zijn idd top, maar op zich logisch dat Polen in Polen hebben gevochten.
 
Voeg bestand toe

Bro, we hebben het nu over dezelfde promotie die "popek monster" vs. pudzianowski op een card zette toch? De namen die je noemt zijn idd top, maar op zich logisch dat Polen in Polen hebben gevochten.

:haha: ja hier kan ik me niet uitlullen inderdaad maar er zitten tussen alle rare matchups wel goede partijen/vechters tussen maar om het allemaal te volgen is wel echt voor de liefhebber/doorzetter. Ben er ook tijdens de corona tijd wegens gebrek aan andere mma wedstrijden begonnen om KSW te volgen.
 
Daar wordt weinig gecontroleerd lijkt me?
 
Daar wordt weinig gecontroleerd lijkt me?
Vgm niet, als er controles zijn, zijn ze niet heel strikt, lopen wel een aantal juice monsters rond daar
 
Vgm niet, als er controles zijn, zijn ze niet heel strikt, lopen wel een aantal juice monsters rond daar
Niet alleen dat, maar de eerder genoemde "Popek monster" gebruikt letterlijk alles wat los en vast zit :roflol:
 
Is Volkov vs Jones niet een hele interessante pot die meerdere ronden zal gaan duren?
 
Is Volkov vs Jones niet een hele interessante pot die meerdere ronden zal gaan duren?
Ow hell yeah. Ik ben anti Jones en ik denk dat Volkov en Stipe de enige heavyweights zijn die een kans hebben tegen Jones. Heel misschien Blaydes, maar ik denk dat ie eruit ge"masvidalled" (of sinds dit weekend "sandhagend") wordt als ie shoot tegen Jones. Die hypocriete schijnheilige smerige klote Jones doet altijd genoeg though. Ik heb zooooovaak gedacht dat ie verslaanbaar was (zeker de laatste jaren) of er niet goed uitzag tegen een relatief matige challenger. Maar uiteindelijk wint ie toch. Ondanks dat het zo'n smerige rat is buiten de kooi, is hij wel één van de weinige mega talenten die echt een smerig hard overlevingsinstinct heeft. Vaak zie je dat toppers of mega talenten zijn skillwise (anderson silva, adesanya, mighty mouse) of verschrikkelijk harde grinders zijn die altijd een manier vinden om te winnen (stipe, cejudo). Jones heeft allebei; well rounded op alles (zowel atletisch als qua skills) EN keihard als het moet (schijt aan blessures, kin van beton, blijft gaan als ie gassed is).

Eigenlijk is het gewoon een geweldenaar en de meest complete vechter ooit. Alleen een misselijke rat van een vent..
 
Eigenlijk is het gewoon een geweldenaar en de meest complete vechter ooit. Alleen een misselijke rat van een vent..

ken eigenlijk helemaal niemand van het mma circuit ,deze ga ik even opzoeken ,klinkt zeer interessant
 
Eigenlijk is het gewoon een geweldenaar en de meest complete vechter ooit. Alleen een misselijke rat van een vent..

Je hebt van die gasten dat je blij bent dat ze een sport zoals mma doen, had er niet aan moeten denken als hij na zijn worstelcarriere, gewoon was gaan werken of crimineel pad was beland. Die gast lijkt me echt een psychopaat.
 
Je hebt van die gasten dat je blij bent dat ze een sport zoals mma doen, had er niet aan moeten denken als hij na zijn worstelcarriere, gewoon was gaan werken of crimineel pad was beland. Die gast lijkt me echt een psychopaat.
echt he... En Jbj is ook nog eens het gevaarlijkst soort psychopaat; het schijnheilige type dat zich best redelijk voor kan doen alsof ie wel normaal sociaal wenselijk gedrag kan vertonen :roflol:
 
Je hebt van die gasten dat je blij bent dat ze een sport zoals mma doen, had er niet aan moeten denken als hij na zijn worstelcarriere, gewoon was gaan werken of crimineel pad was beland. Die gast lijkt me echt een psychopaat.

Dan was hij van domheid en grootheidswaanzin vast op klaarlichte dag een keer doodgeschoten door een 60kg wegende Mexicaan tijdens een ripdeal.
 
echt he... En Jbj is ook nog eens het gevaarlijkst soort psychopaat; het schijnheilige type dat zich best redelijk voor kan doen alsof ie wel normaal sociaal wenselijk gedrag kan vertonen :roflol:

Zoals Badr. Dat gelul als hij een keer normaal antwoord geeft dat het eigenlijk zo'n goede kerel is heb je bij zowel Badr als Jones. Al kan Jones nog een beetje normaal zijn tegenstander respect tonen na afloop.
 
Zoals Badr. Dat gelul als hij een keer normaal antwoord geeft dat het eigenlijk zo'n goede kerel is heb je bij zowel Badr als Jones. Al kan Jones nog een beetje normaal zijn tegenstander respect tonen na afloop.
Meh, omdat ie altijd wint ja :roflol: Dat kan Badr ook (vroeger althans). Fijn om te lezen dat de kenners hier hetzelfde denken over bones trouwens... snap niet dat ie nog fans heeft
 
Meh, omdat ie altijd wint ja :roflol: Dat kan Badr ook (vroeger althans). Fijn om te lezen dat de kenners hier hetzelfde denken over bones trouwens... snap niet dat ie nog fans heeft

Mijn voorkeur voor vechters wordt altijd bepaald uit naar hoe de persoon overkomt. Ik zou nooit puur voor iemand kunnen zijn doordat hij zo goed is of een aansprekende stijl heeft, terwijl het een arrogante respectloze eikel is.

Vechtershart moet natuurlijk niet ontbreken. Soms een kwestie van gevoel, ik heb Overeem bijv. nooit echt cocky gevonden terwijl hij op een gegeven moment wel erg veel haters had. Bij Colby is het overduidelijk een rol en heb ik dat ook totaal niet.

mcGregor wekt wel weer irritatie op, evenals Jones en Adesanya. Het tegenovergestelde weer van DC en Khabib. Was vroeger ook wel een fan van Bob Schreiber. Hij kon soms best dirty zijn maar op een manier dat het puur om het spelletje was. In tegenstelling tot Gilbert Yvel, de eerste vechter waar ik haat voor ontwikkelde.
 
Back
Naar boven