XXL Nutrition

Sticky Nieuw in de supermarkt! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Bij twee AH's al gezien dat er bij het prijskaartje stond "Dit product verdwijnt binnenkort uit het assortiment". Zelfde voor optimel koffie en vanille yoghurt.. :(

Wat vreemd dat ze die Optimel koffie uit het assortiment doen. Ik dacht namelijk altijd dat dit een van de populairste smaken was, maar blijkbaar zat ik er dus faliekant naast.


iemand daar weleens pindakaas gehaald? was nieuw voor mij.. at tot nu toe alleen 100% noten pindakaas
verkoop zich als supergezond.. nja ben toch wle benieuwd

Ik heb onlangs zo een proefpakket gekregen en ik proef wel echt verschil tussen de naturel pindakaas van de pindakaaswinkel en de 100% van de AH. Denk dat het met de branding van de pinda's te maken heeft. Naast de naturelvariant zaten er 9 smaakjes in het pakket en die zijn ook allemaal heerlijk, maar zoals Bubs ten aanzien van die smaakjes ook al aangeeft: door alle extra's zijn ze niet gezonder dan een 100% variant uit de winkel. Neemt niet weg dat ik ze erg lekker vind en dat er lekker soms de voorkeur boven gezond moet hebben. drool:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Wat vreemd dat ze die Optimel koffie uit het assortiment doen. Ik dacht namelijk altijd dat dit een van de populairste smaken was, maar blijkbaar zat ik er dus faliekant naast.
Appel kaneel en citroen gaan er ook uit bij de Appie. Zal Optimel wel een paar nieuwe smaken voor in de plaats brengen lijkt mij? :dunno:
 
Appel kaneel en citroen gaan er ook uit bij de Appie. Zal Optimel wel een paar nieuwe smaken voor in de plaats brengen lijkt mij? :dunno:
Heel vaak komt er zo'n kaartje "hier komt binnenkort een nieuw product" al bij een nieuwe verpakking, vaak gepaard met een andere inhoud/prijs.
Een jaar of 2 geleden had je ook nog de seizoenssmaken. Tegenwoordig moet ik die bij de plus halen. Evenals andere smaken van bijvoorbeeld slimpie.
 
Heel vaak komt er zo'n kaartje "hier komt binnenkort een nieuw product" al bij een nieuwe verpakking, vaak gepaard met een andere inhoud/prijs.
Een jaar of 2 geleden had je ook nog de seizoenssmaken. Tegenwoordig moet ik die bij de plus halen. Evenals andere smaken van bijvoorbeeld slimpie.
Stiekem hoop ik op nieuwe Lindahls smaken. Die bestaan al in Zweden waar het merk vandaan komt.


Witte chocolade.. drool:

Vroeger was er ook chocolate:

1612106735451.png


Maar die zie ik nergens meer..
 
Door jullie ben ik nou ook nieuwsgierig geworden, beide bedrijven gemaild of we nieuwe smaken / varianten kunnen verwachten.. :)

Zal melden als ik wat hoor
 
Door jullie ben ik nou ook nieuwsgierig geworden, beide bedrijven gemaild of we nieuwe smaken / varianten kunnen verwachten.. :)

Zal melden als ik wat hoor
Goed bezig!

DBB test team is natuurlijk ook niet te beroerd om wat samples te reviewen. :D
 
Hartelijk dank voor uw e-mail over de verkrijgbaarheid van Optimel Griekse Stijl yoghurt koffiesmaak.

Helaas gaan wij binnenkort stoppen met dit product, wegens tegenvallende landelijke afzet.

Het spijt ons dat wij u niet anders kunnen berichten.




Ff terug gemaild, dat ze geen antwoord geven of er nieuwe smaak komt :p
 
Hartelijk dank voor uw reactie.

In plaats van de koffie smaak variant introduceren wij binnenkort inderdaad de smaak stracciatella smaak.



Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest. Heeft u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen, dan kunt u ons (tussen 9.00 en 17.00 uur) ook telefonisch bereiken via 0800-0765 (gratis).

Benieuwd naar ons Eurosparen-programma? Klik hier!

Met vriendelijke groet,

Rachida
FrieslandCampina Consumentenservice
 
Kon geen Nederlandse site vinden...
Maar deze zijn nu bij Lidl tijdelijk. Is een lactose vrije yoghurt variant high protein en zij 0,79 cent.
 
Kon geen Nederlandse site vinden...
Maar deze zijn nu bij Lidl tijdelijk. Is een lactose vrije yoghurt variant high protein en zij 0,79 cent.
Was een tijdje terug in de actie zijn waren niet te verkrijgen. Nu hebben ze deze (tijdelijk) standaard in het assortiment?
 
Was een tijdje terug in de actie zijn waren niet te verkrijgen. Nu hebben ze deze (tijdelijk) standaard in het assortiment?
Nee. dat was de kwark variant. (vanille, aardbei, framboos en perzik mango) Die bevatte 25 gr eiwit en waren niet lactose vrij.
Dit is de yoghurt variant, zit minder eiwit in maar is wel lactose vrij. Zal ook wel weer tijdelijk zijn...

Zie nu dat deze er ook bijstonden. Vorige keer met de aanbieding hadden ze alleen de kwark. Nu alleen de yoghurt.
en ook maar 2 trays hoor... :o
 
0,79 cent is echt tering goedkoop
 
Nee. dat was de kwark variant. (vanille, aardbei, framboos en perzik mango) Die bevatte 25 gr eiwit en waren niet lactose vrij.
Dit is de yoghurt variant, zit minder eiwit in maar is wel lactose vrij. Zal ook wel weer tijdelijk zijn...

Zie nu dat deze er ook bijstonden. Vorige keer met de aanbieding hadden ze alleen de kwark. Nu alleen de yoghurt.
en ook maar 2 trays hoor... :o
Nou ben morgen in de buurt dan maar eens checken of ze hebben. Beter hebben ze voorraad en staat er geen mega rij bij de kassa's.
 
Back
Naar boven