MuscleMeat

log chrisk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pullups @103
+0 x 16-14-12--- // PR I guess, pullups nooit zo getraint

inverted rows, rings, feet elevated @103
+0 x 20-15-12-

curls, leaning sideways, one arm
20 x 20-15----
 
Dikke pullups, jelly here!
Ik hoop/denk er de komende weken nog wel wat meer reps bij te krijgen. Merk ook wel een net andere stimulans voor de lats tov chinups.
 
Laatst bewerkt:
db ohp, one hand
42.5+ x L6 R8-5-5-5?-- // PR

triceps extensions, overhead, ez bar
36 x 20-17-15--

pushdown
12.5 x 20
22.5 x 20
32.5 x 20
 
Ohja kan hamstring curls doen met m'n voeten onder een barbell als ik hem met matjes precies op de goede hoogte breng.

natural hamstring curl
+0 x 12
 
bench, bridged decline, close grip
111 x 12-8-8-8-8- // PR

incline
76 x 8-8-8-8-8-8

face pulls, cable, lying
32.5 x 20-20-
 
db seal row
52.5+ x 12
55+ x 8

chinups @?
+0 x 16

pulldown, one hand
22.5 x 12

curls, incline
17.5+ x 18-14-12---
 
arnold press, standing
27.5+ x 18-15-12---// PR

triceps extensions, extra rom rope
22.5 x 20-15-12
 
incline
93.5 x 8-8-8-8-8-

bench, bridged decline, close grip
88.5 x 20-15---- // PR

proberen vanavond iets van te doen:
/*
side raises, paused 12.5+ x 20-17-15-13-12-​
lu raises 7.5 x 26-21-16​
side raises, seated 17.5+ x 20-15-12-12--​
face pulls, cable, lying​
32.5 x 20-20-​
*/
 
Nieuwe aanvraag voor een uitkering gedaan, moest ik beantwoorden of ik m'n afspraken altijd nakom. Ja, anders maak ik ze niet, maar ik maak ook geen afspraken waarvan ik weet dat ik ze niet na kan/zal komen.. Vragenlijsten zijn nooit compatibel met mij.

Anyway, er stond ook de optie 'Ik heb moeite regels te volgen' en vraag ik me toch echt af wat er zou gebeuren als je die kiest. Krijg je dan niks, worden ze dan extra streng tegen je, of wordt er dan juist rekening gehouden met wat je wel wilt en krijg je allerlei steun daarin? Wat denken jullie?
 
Nieuwe aanvraag voor een uitkering gedaan, moest ik beantwoorden of ik m'n afspraken altijd nakom. Ja, anders maak ik ze niet, maar ik maak ook geen afspraken waarvan ik weet dat ik ze niet na kan/zal komen.. Vragenlijsten zijn nooit compatibel met mij.

Anyway, er stond ook de optie 'Ik heb moeite regels te volgen' en vraag ik me toch echt af wat er zou gebeuren als je die kiest. Krijg je dan niks, worden ze dan extra streng tegen je, of wordt er dan juist rekening gehouden met wat je wel wilt en krijg je allerlei steun daarin? Wat denken jullie?
Dat niet compatibel herken ik wel, al was het maar van het invullen van stemwijzers, kieskonpas e.d., je hebt al een idee wat een antwoord op een stelling betekent, maar dat komt niet overeen met wat je vindt.

Heb ergens toch het idee dat het je "het moeite hebben met regels" bevestigend beantwoorden daar extra "hulp" tegenover staan met controles e.d.
 
pullups @103
+0 x 17-12---- // PR

inverted rows, rings, feet on floor @103
+0 x 21-15--

curl, incline preacher, one hand
15 x 12-12-12-13
 
db ohp, one hand
35 x 11-11-11--- // voelt niet lekker

triceps extensions, overhead, ez bar
38.5 x 15-13-12-

pushdown
35 x 20-15--
 
Laatst bewerkt:
bench, bridged decline, close grip
113.5 x 8 //pr
116 x 8 //PR
118.5 x 8 //PR
121 x 8 //PR

incline
76 x 9-9-9-9-9-9



Tijdje kijken waar 8rm en misschien 5rm voor decline/cheat bench liggen. Kan ik richting resp. 126 en 140 hopen? Wel grappig, 113.5 voelde al zo zwaar dat ik 116 eigenlijk voor 5 wou proberen maar die voelde zo easy dat meer lukte. 121 was wel moeilijk maarja vermoeid natuurlijk, volgende week vers met 123.5 beginnen.
 
db seal row
57.5+ x 8

pulldown, one hand
32.5 x 12
42.5 x 12 //wordt al zwaarder

curls,
 
Heb echt helemaal geen fut meer om nog contact te proberen te leggen met potentiële werkgevers/klanten enzo. Weer voor de 100e keer op standaard vacatures moeten reageren waarin uit niks blijkt dat het ook maar enigsinds amiabel is er te werken maar je moet wel een heel verhaal verzinnen dat niet neerkomt op dat je geld nodig hebt. Weer een soort persona voorhouden om positief en enthousiast over te komen en mezelf weer door allemaal rondes zien te verkopen, aanprijzen, verdedigen.

Moet toch eigenlijk gewoon op linkedin oid kunnen zeggen 'hoi vriendjes weet iemand nog vraag naar een freelance programmeur?' en dan dat iemand waar ik een goede relatie mee heb wel wat weet waar men gewoon makkelijk en positief is en me lekker aan de slag willen hebben hoe ik maar wil als ik maar resultaat oplever. Het zou zo makkelijk moeten kunnen, maar de realiteit is compleet hopeloos.

Zou eigenlijk iemand moeten hebben die berichtjes voor me typt ofzo, die zulke marketing leuk weet te doen.

En/of ergens iets of iemand om concreet mee te werken aan op een of andere manier vooruitgang te proberen te regelen. Jobcoach/ondernemercoach ofzo?

Iemand een idee?
 
Er zijn toch bemiddelaars voor de IT wereld. Maar dat kost je dan ook geld. Veel geld. Die zoeken dan wel specifiek voor jou.
Ik ken zelf geen voorbeelden binnen de IT. Maar dat komt in o.a. de verzekeringswereld en chemische technologie wel veel voor.

Je kan ook simpelweg een open bericht op linked-in zetten in de trant van freelance programmeur zoekt opdrachten oid. Maar geen idee wat en of dat wat oplevert.
 
Er zijn toch bemiddelaars voor de IT wereld. Maar dat kost je dan ook geld. Veel geld. Die zoeken dan wel specifiek voor jou.
Ik ken zelf geen voorbeelden binnen de IT. Maar dat komt in o.a. de verzekeringswereld en chemische technologie wel veel voor.
Anders dan gewoon recruiters? Die zoeken in mijn (uitgebreide :o) ervaring niet speciaal voor wat de kandidaat wil, maar koppelen simpelweg vacatures die ze van hun klanten hebben liggen aan alle mogelijke kandidaten die ze maar kunnen vinden.

Dacht zelf meer aan iemand die ervaring heeft met mijn probleem en wel weet hoe/waar ik de oplossing ervoor kan vinden. Misschien hoe het bij gewone sollicitaties voor elkaar te krijgen zou moeten zijn, of waar ik me specifiek in mijn tak als zzp-er beter geschikte klanten kan vinden die het wel zo toestaan. Of misschien een heel andere weg naar thuiswerken weet.
Je kan ook simpelweg een open bericht op linked-in zetten in de trant van freelance programmeur zoekt opdrachten oid. Maar geen idee wat en of dat wat oplevert.
Zoiets, maar moet dan een goed bericht verzinnen en alles juist en duidelijk verwoorden enzo.
 
Back
Naar boven