Fitness Seller

Peiling Coronavaccin (2 bezoekers)

Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?


  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

Als ouder was het wel makkelijk voor de jaren '80. Kinderen speelden 99% van de tijd tot etenstijd buiten. Als ze niet wilden, stuurden de ouders ze wel naar buiten. :D Bij mij was het al meer 50-50.
De neefjes die ik nu heb spelen voornamelijk binnen en zomers in de eigen achtertuin. Zelden buiten op straat, waar je ook nooit kinderen ziet spelen. Zichzelf vermaken gaat erg moeilijk, moeten echt vermaakt worden of zijn gewend dat ze vermaakt worden.
Blikkietrap, verstoppertje, oorlogje, voetbal, skateboarden, zwaard vechten, knikkeren, tennis, zwemmen, honkballen in park, in bomen klimmen (en soms eruit donderen), in huizen klimmen tijdens de bouw, hutten bouwen, wie het snelst kon fietsen door de wijk (uw zoon vloog over de motorkap en reed gewoon weg vind u dat normaal), vissen.
 
Wie kent wentelteefjes nog?
Oh ik eet ze de laatste maanden toevallig weer regelmatig, zo eens in de paar weken. Heerlijk die dingen! Gemaakt met dikke plakken suikerbrood, nu alweer zin in :D
 
Oh ik eet ze de laatste maanden toevallig weer regelmatig, zo eens in de paar weken. Heerlijk die dingen! Gemaakt met dikke plakken suikerbrood, nu alweer zin in :D
Ja daar sprongen je tanden spontaan van uit de bek maar lekker was het!
 
Blikkietrap, verstoppertje, oorlogje, voetbal, skateboarden, zwaard vechten, knikkeren, tennis, zwemmen, honkballen in park, in bomen klimmen (en soms eruit donderen), in huizen klimmen tijdens de bouw, hutten bouwen, wie het snelst kon fietsen door de wijk (uw zoon vloog over de motorkap en reed gewoon weg vind u dat normaal).
Hoe herkenbaar :D
En voetballen, overal en altijd.
 
Hoe herkenbaar :D
En voetballen, overal en altijd.
Ja overal. Als we dan gingen gourmetten duurde dat altijd zo lang, dat ging dan ten koste van voetbal na het eten. Dan werd het na een uur toch een beetje onrustig aan tafel..

En totaal de oorlog verklaren aan die onbegrijpelijke lullo die de bal niet wilde teruggooien uit de tuin of er een probleem van maakte als er een ruit was gesneuveld. Dat kon toch gebeuren, alsof je dat expres deed. Jezus wat een zeikerd eh. Toch? Dan kan die het krijgen ook met luilak!

En als het dan slecht weer was uren spelen met lego. Tonnen vol. Zoeken en zoeken naar dat ene steentje. Of met de monorail.

Edit.
FLASHBACKS
Dit was nog net geen goud in de glinsterende oogjes van die kleine gezonde rokert.
 
Laatst bewerkt:
Als je de bal niet terug kreeg of lek terug kreeg, dan was die buur de lul, met sneeuwballen en met oud en nieuw.
 
Als je de bal niet terug kreeg of lek terug kreeg, dan was die buur de lul, met sneeuwballen en met oud en nieuw.
Sowieso, sneeuwballen avond ervoor in de vriezer leggen en dan de volgende dag bewapend met ijsballen smijten. Doet mij denken aan sneeuwbal gevechten met de lagere school naast de onze. Kwam ik hoor met ijsballen, tip van grote broer (kijk wel uit eh niet op ramen), nee nee deed ik echt niet. Smeet ermee op het hoofd van de directeur. Waarom liep die daar dan, die zag toch ook dat er een heel serieuze strijd gaande was.
 
En dan nu de jeugd van generatie Z:
Iphone 1, 2, 3, 4.....
 
En dan nu de jeugd van generatie Z:
Iphone 1, 2, 3, 4.....
Ik speelde weleens met een niet aangesloten telefoon met draaischijf. Maakte een mooi geluid als je dan een nummer draaide en moest wachten voor je het volgende cijfer kon draaien. Ging ik mijn zus bellen, of met de walkie talkie. Stoer hoor was dat. :roflol:
 
Blikkietrap, verstoppertje, oorlogje, voetbal, skateboarden, zwaard vechten, knikkeren, tennis, zwemmen, honkballen in park, in bomen klimmen (en soms eruit donderen), in huizen klimmen tijdens de bouw, hutten bouwen, wie het snelst kon fietsen door de wijk (uw zoon vloog over de motorkap en reed gewoon weg vind u dat normaal), vissen.
Fikkie stoken.
 
Blikkietrap, verstoppertje, oorlogje, voetbal, skateboarden, zwaard vechten, knikkeren, tennis, zwemmen, honkballen in park, in bomen klimmen (en soms eruit donderen), in huizen klimmen tijdens de bouw, hutten bouwen, wie het snelst kon fietsen door de wijk (uw zoon vloog over de motorkap en reed gewoon weg vind u dat normaal), vissen.
Stiekem meisjes vingeren in de bosjes
 
Laatst bewerkt:
Turning bitches :heart: zo noemde mijn chef ze vroeger al toen ie mee deed aan wie is de chef.
Maar ik ga toch voor TABs, wat je dan uitspreekt als TeeAyeBees, net zoals je (officieel) een IPA geen ipa noemt, maar EyePeeAye, al doe ik dat dan vaak weer wel om de hipsters te plagen, net als een citroentje bestellen bij witbier, niet omdat je weet dat het niet "hoort" opeens gaan afwijken.
 
Maar ik ga toch voor TABs, wat je dan uitspreekt als TeeAyeBees, net zoals je (officieel) een IPA geen ipa noemt, maar EyePeeAye, al doe ik dat dan vaak weer wel om de hipsters te plagen, net als een citroentje bestellen bij witbier, niet omdat je weet dat het niet "hoort" opeens gaan afwijken.
Wat dacht je van hifi en wifi?
 
Wat dacht je van hifi en wifi?
Wel eens over gelezen, maar daar heb ik eigenlijk geen gedachte over.

Volgens mij zeg ik wiefie, dat andere zeg ik nooit maar dat zal wel highfigh zijn.
 
Het vaccinatie beleid in nog steeds dramatisch, dit zijn de priklocaties voor zelfstandig wonende ouderen.
C51DE7AC-797B-4EDD-B4B7-F20D3BCEA494.jpeg


Zelfs mijn ouders die tegen Rotterdammer aan wonen moeten bijna een half uur in de auto zitten terwijl ze die zelf niet hebben. Ze wachten nog maar anderhalve week, dan wordt er ook een locatie in hun gemeente geopend die beter bereikbaar is. Is het nou zo moeilijk om ouderen bin de huisarts te laten vaccineren, om zet touringcars oid in om de ouderen in hun eigen wijk te vaccineren.

Heel trots krijgen we te horen dat er één miljoen vaccins zijn gezet, maar de groep die er het meest bij gebaad is zit grotendeels nog zonder.
 
Het vaccinatie beleid in nog steeds dramatisch, dit zijn de priklocaties voor zelfstandig wonende ouderen.
Bekijk bijlage 521856

Zelfs mijn ouders die tegen Rotterdammer aan wonen moeten bijna een half uur in de auto zitten terwijl ze die zelf niet hebben. Ze wachten nog maar anderhalve week, dan wordt er ook een locatie in hun gemeente geopend die beter bereikbaar is. Is het nou zo moeilijk om ouderen bin de huisarts te laten vaccineren, om zet touringcars oid in om de ouderen in hun eigen wijk te vaccineren.

Heel trots krijgen we te horen dat er één miljoen vaccins zijn gezet, maar de groep die er het meest bij gebaad is zit grotendeels nog zonder.
Voor mijn oma exact hetzelfde, is 89 en moet haar vaccin halen in Amersfoort terwijl dat ruim een half uur bij haar vandaan is... Verzorgingstehuis waar ze een aanleunwoning tegenaan heeft mag ze niet geprikt worden want ze woont zelfstandig.
 
Back
Naar boven