XXL Nutrition

Schorem van vroegah - flashbacks topic

Bezoekers in dit topic

Over stront gesproken.

Dit is mijn mooie herinnering van vroeger. Word er emotioneel van. Echt nostalgie

Vpro was echt de onderbroekenlol zender. Met ome Willem en Rembo en Rembo

Kennen we deze nog. :roflol:

Die fucking roze koeken. :roflol:


Voor het ultieme 90's gevoel: spoel door naar 2:35 minuten. :)
hekzitters :roflol:


Ik begin mij oud te voelen door dit topic. :roflol:

Maar ook leuke herinneringen.

Bekijk bijlage 521235
Ja en je hele handen onder de inkt haha. Of die vieze lijmballetjes. Is voor mij de tijd van flippo's en tamagotchi's
 
78976_c.jpg
 
Pokemon en Dragonball Z kaarten gooien tegen muurtjes tot je na een tijdje tientallen glitters hebt.
$_84.jpeg



Die pokemonkaarten (charizard glitters) zijn tegenwoordig belachelijk veel geld waard (mits in goede staat).
 
Dit was ook lachen op school. Van die zakjes bij lokalen onder de deur door schuiven en dan rennen.
scheetjes.jpg


Of shitpray op mensen hun tas spuiten.
image.png
 
Deden jullie ook van die oude telefoonkaarten tussen de spaken van je fiets zodat het leek alsof je op een motorfiets reed?
Geen telefoonkaarten, wij deden knijpers of kaarten van een kaartspel (had je wel een pakketje nodig zodat ze stevig waren).

Dit ding was ook een tijdje populair:
max-skatebike1.png


Wat te denken van;

Starter kleding/ petten etc:
https___www.manners.nl_wp-content_uploads_2020_09_starter-jack-charlotte-hornets-modetrends-ja...jpg


Eastpak (Of een deel van de E met typex weghalen stond er Lastpak):
https___www.manners.nl_wp-content_uploads_2020_09_eastpack-90s-rugtas.jpg


La Gear:
https___www.manners.nl_wp-content_uploads_2020_09_la-gear.jpg


TROOP zag je ook bij bepaalde lieden.
Of deze (Australian/ Cavello):
australian_jack_met_gouden_borst_bies_2.0_zwart.jpgcavello_oldschool_broek_met_bies_kleur_26.jpg
 
Laatst bewerkt:
Was er niet ook een tijdje dat alles onder gekliederd moest worden met edding markers?

550x412.jpg
 
de kindertelefoon trollen
belletje trekken
fikkie steken
blaaspijpen

In Delft kon je bij de Hoven (overdekt winkelcentrum) boven op het dak staan, daar was een parkeergelegenheid. Daaronder was een autowasserette. Wij zeikten altijd op de auto's die er gewassen uit kwamen.
Of in de lift springen zodat hij vast kwam te zitten. Wanneer de sloten bevroren waren deden we slootje springen. Totdat er iemand doorheen zakte.

Man ik wil terug naar die tijd.
 
Was er niet ook een tijdje dat alles onder gekliederd moest worden met edding markers?

Bekijk bijlage 521265
Zoals de bovenkant van een (bier) flesje? En vervolgens vragen of iemand wou kijken wat er nu onderin het flesje lag, zodat diegene een zwart oog kreeg. Dat soort dingen? :o
 
Belletje trekken bij flats en dan een rij bellen van de veertiende etage uitkiezen en ingedrukt vastplakken met ductape of er een speld tussen steken en dan afbreken.
 
Geen telefoonkaarten, wij deden knijpers of kaarten van een kaartspel (had je wel een pakketje nodig zodat ze stevig waren).

Dit ding was ook een tijdje populair:
Bekijk bijlage 521257

Wat te denken van;

Starter kleding/ petten etc:
Bekijk bijlage 521258

Eastpak (Of een deel van de E met typex weghalen stond er Lastpak):
Bekijk bijlage 521259

La Gear:
Bekijk bijlage 521260

TROOP zag je ook bij bepaalde lieden.
Of deze (Australian/ Cavello):
Bekijk bijlage 521261Bekijk bijlage 521262
East pack? Je bedoeld Kipling!
 
Kung Fu, mysterieuze game was het.
 
Haha donkey kong. En tetris op de gameboy. Je had ook nog een sega maar die zag je niet veel.

Goud.
 
Double Dragon blijft toch wel dé beat'm up game van de NES tijd.
Ik werd er altijd agressief van, in die dagen had ik opvallend meer knokpartijen op school dan wanneer er een nieuwe Mario bros uit kwam.
 
PONG spelen :D
 
Back
Naar boven