AndroidHealthClinic

Gamma x PPL Log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Sterk!
 
26x60 is best lekker. Volgens mij zat ik rond de 27 terwijl m'n bench toch aardig wat hoger is dan die van jou.
 
26x60 is best lekker. Volgens mij zat ik rond de 27 terwijl m'n bench toch aardig wat hoger is dan die van jou.
Ligt volgens mij als ik het goed zeg aan fast vs slow twitch muscle fibers, vind het wel heerlijk voor de pomp om zoveel reps te doen :p
 
Ligt volgens mij als ik het goed zeg aan fast vs slow twitch muscle fibers, vind het wel heerlijk voor de pomp om zoveel reps te doen :p
Haha ja voelt altijd wel lekker. Ik heb met bench een hele goede connectie in m'n borst dus gore pomp is aanwezig. Wel mooi om te zien dat rep 23,24 smooth as fuck gaan en dan van een op de andere rep je vaak leeg bent.
 
Haha ja voelt altijd wel lekker. Ik heb met bench een hele goede connectie in m'n borst dus gore pomp is aanwezig. Wel mooi om te zien dat rep 23,24 smooth as fuck gaan en dan van een op de andere rep je vaak leeg bent.
Jep :roflol: van het een op andere moment is de tank opeens leeg
 
Gisteren rug, niet speciaal genoeg om te loggen ofzo

Squat
3x8x87,5

OHP
1x8x58
2x5x58

RDL
3x8x92

Leg Ext Myo
37kg
16-4-4-4

Calf Raise Myo
BW
20-5-5-5
 
Ochtendgewicht 76,7 (PR btw 😏)
Hoe het nu gaat is die 80 wel haalbaar
Ben voor mijn gevoel de afgelopen 1,5kg niet eens heel veel aangekomen in vet

Vandaag 1rm attempt bench (bedoeling is 110kg), dus ff helemaal stijf met cafeine gooien en knallen
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Succes met maxen, ff flink carbs vreten en dan knallen
 
Succes met maxen, ff flink carbs vreten en dan knallen
Thanks maat, ja komt zeker goed, heb al een hele pan spaghetti klaar staan :p
 
  • Like
Waarderingen: Apw
110 ga je halen! wellicht een spotter erbij voor het geval dat het net niet niet gaat lukken :)
 
110 ga je halen! wellicht een spotter erbij voor het geval dat het net niet niet gaat lukken :)
Yess, ik ga samen met iemand anders attempten dus spotter is sowieso aanwezig :D
 
Ewaaaaa
Bench is alleen iets te hoog voor legdrive te gebruiken maar hier is de lift
Got 'em
 
Goed bezig man :D proficiat! Op naar de 120
 
Gefeliciteerd!
 
Congrats. Lijkt wel alsof je flink bounced, je dropt ook heel snel.
 
Congrats. Lijkt wel alsof je flink bounced, je dropt ook heel snel.
Ja die snelle drop komt meer door het verschil tussen het warming-up gewicht en de 1rm attempt denk ik
Betreft die bounce heb je idd helemaal gelijk
 
Ja die snelle drop komt meer door het verschil tussen het warming-up gewicht en de 1rm attempt denk ik
Betreft die bounce heb je idd helemaal gelijk

Al met al een hele nette prestatie. Zit nog wel wat meer in op een bench met een betere zithoogte vermoed ik.
 
Al met al een hele nette prestatie. Zit nog wel wat meer in op een bench met een betere zithoogte vermoed ik.
Thanks man! :D Een lager bankje met meer mogelijkheid tot legdrive kan idd nog wel wat schelen :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven