AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Helemaal waar, dat is waarom ik ook zo graag naar "De Paterstafel" ga in Watou.
Dat is echt no nonsens eten met topproducten in een "precies de eetkamer van je oma" setting. Heerlijk!


Het is deze geworden:
Bekijk bijlage 521288

En bedankt!

Dank je :)!
Mja, misschien wel. Maar ik ben gewoon niet zo dat type. Zeker niet in het bijzijn van anderen.
Mijn eerste en laatste gedacht zijn altijd bij haar, elke dag. Meestal kan ik er best mee om, maar soms zijn er gewoon k*tdagen. Zoals gisteren... En vandaag :o.

Oh man, wat was het KOUD vanochtend om te rennen!
En dan nog tempo 1, daar warm je nu eens écht niet van op hé.
neet61 : nu mag je wel zeggen dat het niet goed was, want ik liep te snel en mijn HR was ook te hoog...
7km samen met mijn neef gelopen, aangezien het een laag tempo was mocht hij wel weer wat kilometers maken vond ik :p.

Training zaterdag 13 februari 2021
Hardlopen: HM-schema W2D3 (lange duurloop 55’ tempo 1)
Cijfertjes: 55'; 8,3km; 9km/h; ~500kcal; AVG HR 141bpm
Bekijk bijlage 521289Bekijk bijlage 521290

Het was ook weer vier weken geleden sinds de laatste meting, dus ook even gedaan vanochtend.
Er is best wel wat afgegaan in die maand. Denk dat ik vanaf maart mijn kcals maar weer ga verhogen op weekdagen.

Bekijk bijlage 521291

Fijn weekend iedereen!
Zo doe je goed!:thumbs:
 
  • Heart
Waarderingen: Bubs
Dit zal perfect lukken!
Gemaakt volgens een zeer oude wijze.
Met witte druiven erbij, dit geeft meestal extra fraicheur aan de wijn.

En vegan volgens het etiket.
Dus oppassen dat Kathlinoo de fles niet komt leeg sloeberen!
Dankzij Corona mag Kathlinoo hier nu niet komen, dus zowel de wijn als gin, rum, limoncello,... zijn veilig :p.
Smaakte prima bij de pizza's trouwens, dank voor het advies!

Wijn is veilig bij mij, doe mij maar cocktails :hoody:

Kan ook voor gezorgd worden :D.

Ik zou toch niet met een paar cocktails in je mik zo'n paal in klimmen, dat levert wel alleraardigste fail filmpjes op, maar doet wel pijn de volgende ochtend.
Zo-een niet nee, er zijn betere opties :eyebrow:.

Ik wou een woordspeling maken maar ga 't toch maar niet doen :roflol:

We blijven netjes in Bubs haar log.
Feel free, I don't give a damn about netjes :P.
Dat mag best van Bubs, die moedigt dit gedrag alleen maar aan!
Dit dus :roflol: .
Zo doe je goed!:thumbs:
Jazeker :marvin: .
Of bedoelde je het afvallen :p ?
Bubs wordt een beetje de vrouwelijke versie van Skatermarvin. De overeenkomsten worden steeds duidelijker. ;)
Ik wil niet weer eindigen op 46kg en meer skelet zijn dan iets anders.
Dan moet er af en toe goed gevreten worden!
Alleen valt Bubs gewoon netjes af:roflol:
Nouja, ja eigenlijk. Waarschijnlijk omdat ik mij wel nog 5 dagen op 7 aan mijn kcals hou :p.
Gewicht viel ook enorm mee vanochtend, 51,1Kg. Ben vier keer op de weegschaal gaan staan omdat het zo weinig leek vergeleken met wat ik allemaal heb binnen gewerkt dit weekend :roflol: .

Vanochtend wel netjes weer om 5u10 opgestaan om te hardlopen.
Ik log dat later vandaag nog wel even :).
 
Geen ijzel daar? :eek:
Nee, het vriest hier sinds gisterochtend niet meer :).
Die draaide zich toen nog even om.
1613391315171.png
 
Heee, waar is de reactie van Camelus heen? Ik zag 'm wel hoor, had zelfs nog een quote (die ik nu niet meer mag gebruiken :().
Anyhow: ik vond het eigenlijk heel erg grappig :o.

Training maandag 15 februari 2021
  • Hardlopen: HM-schema W3D1 (duurloop 50’ tempo 2)
    Cijfertjes: 1h05'; 10km; 9,2km/h; ~600kcal; AVG HR 139bpm
    1613506852951.png 1613506909043.png 1613506914148.png

Training dinsdag 16 februari 2021 - FB1@Home DELOAD week
Glute activation ~8'

Front squat
5x10x24

DB Hamstring curl
4x12x12

BB Hip thrust - 3" hold
4x12x26

Push-ups with stand
4x10xBW

Front raises
4x8x6

Incline DB press
5x10x12

BOR
4x10x24

DB Shoulder press
4x10x9

Cardio: ~4km wandelen

Deze week even deload houden, ik voel dat ik het zowel fysiek als mentaal nodig heb.
En ik wil graag e.e.a. wijzigen in mijn schema. Mogelijks overgaan in een LB/UB of andere split in plaats van fullbody.
Ik heb nog een vijftal dagen om daarover na te denken :p.
Zoals altijd: tips, voorstellen,... meer dan welkom.
Doel: UB minstens onderhouden, LB zoveel mogelijk groeien.
 
Laatst bewerkt:
Heee, waar is de reactie van @Camelus heen? Ik zag 'm wel hoor, had zelfs nog een quote (die ik nu niet meer mag gebruiken :().
Anyhow: ik vond het eigenlijk heel erg grappig :o.
Je hebt grappen en je hebt pestgedrag.
 
Cijfertjes: 1h05'; 10km; 9,2km/h; ~600kcal; AVG HR 139bpm
Dat is best goed volgens schema, denk ik!
Mogelijks overgaan in een LB/UB of andere split in plaats van fullbody.
Het kan lekker zijn om dagen te hebben dat je geen benen doet, dan kan je je snelste of zwaarste loop juist daarvoor of daana plannen, net wat lekkerder werkt.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Dat is best goed volgens schema, denk ik!
Snelheid wel, tijd/afstand iets te lang maar ja. Dit is wel ons "stabiel rondje" en dat staat ook in het schema.
Dus die extra 10-15 minuten zullen geen ramp zijn denk ik.

Het kan lekker zijn om dagen te hebben dat je geen benen doet, dan kan je je snelste of zwaarste loop juist daarvoor of daana plannen, net wat lekkerder werkt.
Dat is het idee inderdaad.
Fullbody heb ik wel altijd fijn gevonden, en uiteindelijk heeft het me nooit echt gehinderd in het hardlopen.
Dus ik twijfel toch alweer of ik dat niet beter aan kan houden :roflol: .
Ik kan echt niets aanvangen met mezelf!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lekker vroeg uit de veren vanochtend. Om 4u ging de telefoon namelijk van een (niet 24/7) klant die de boel kapot had gemaakt.
Nouja, in een uurtje opgelost gekregen en daarna maar direct getraind. Ik vond het niet echt de moeite om terug in bed te kruipen.
En dan nog samen met meneer Bubs een bezoek gebracht aan de eendjes in het park. Ik eet serieus minder brood of koop vaker vers om die beestjes te kunnen voeren :roflol: .

Training woensdag 17 februari 2021 - FB2@Home DELOAD week
Glute activation ~8'

Bulgarian splits squats
5x10x22

Single leg SLDL
4x10x12

Glute bridge
5x20x22

Push-up with stands
4x10xBW

Front raises
4x8x6

OHP
5x10x22

Tricep kickback
4x10x6

BB Bicep curl
4x10x17

Palm down wrist curl
4x10x3

Cardio: ~6km wandelen
 
Je mag eenden helemaal geen brood geven :finger:
Ik weet dat het niet mag voor de vogeltjes in de tuin omdat het niet voedzaam genoeg is, geen idee dat het ook niet mocht voor eenden.
Ze vinden het nochtans heel erg lekker, en komen het al uit onze handen nemen.
Vanaf nu dan maar een zak havermout of mais meenemen :p.
En dat klopt! Nu is het wel vers brood maar dan nog blijft t slecht voor duckie zn buukske🤡
:sad: Mag ik niet egoïstisch zijn op dit gebied?
 
:sad: Mag ik niet egoïstisch zijn op dit gebied?
Natuurlijk wel, zolang we maar afspreken dat er GEEN eenden pate op dat brood komt🙊🙈
 
Natuurlijk wel, zolang we maar afspreken dat er GEEN eenden pate op dat brood komt🙊🙈
Deal!

Een vijftal jaar geleden heb ik mij een Windows phone gekocht, maar daar zijn amper nog apps voor. Voor de rest echt wel een goede telefoon trouwens.
Van mijn mama heb ik drie jaar geleden dan haar oude smartphone gekregen, maar die had een batterij die amper nog een halve dag mee kon.
Dus ik werk intussen drie jaar met twee telefoons: eentje om te bellen, werkmails te checken, Runtastic,... en eentje puur voor de apps (Whatsapp, bank, garmin connect, MFP,...).
Nu mocht ik van mijn papa en mijn zus mama haar telefoon hebben, maar ik vond pas deze week de moed om effectief over te schakelen.
Ben nog bezig met config en apps installeren, maar ik wilde vanochtend hardlopen dus had wel mijn precious Runtastic nodig. Vind ik niet terug in de Appstore :grumble: .
Dus ik heb me maar een Strava account gemaakt...

Training donderdag 18 februari 2021
  • Hardlopen: HM-schema W3D1 (herstelloop 40’ tempo1)
    Cijfertjes: 40'; 5,6km; 8,5km/h; ~325kcal; AVG HR 134bpm
    1613643302291.png 1613643315589.png 1613643575745.png
  • Glute activation (large band) ~8'
  • Abs
 
maar ik wilde vanochtend hardlopen dus had wel mijn precious Runtastic nodig. Vind ik niet terug in de Appstore :grumble: .

Ik vind hem ook niet met de mijne. Had je daarvoor een Iphone dan?
 
Back
Naar boven